Idag är det jag som lagar mat :)

Japp, idag var de jag som lagade mat hemma, jag gillar att laga mat och att baka och fixa och trixa, men inte så kul när man har så mycket man vill testa att laga men inte vågar smaka.
Idag ville jag verkligen ta tjuren vid hornen! detta har jag varit sugen på i över ett halvår nu.
Så jag har nyss ätit PAMPAMPAM!
Kycklingpastasallad med hemmalagad pesto!

Och tamefan nu måste man skryta lite, har man nånsin ätit godare pastasallad och godare pesto framförallt, asså orgasm i munnen så gott var det!
Mamma tyckte tillochmed att den var godare än vad man får på restaurang, så japp 6 av 5 toasters får denna goda skapelse.

Kanske ska bli kock ?;D
Höhöhöh, nu är jag mätt, ska läsa lite bloggar, ta ett glas pepsimax och bänka mig för halv 8 hos mig, sen äre mästerkockarna och så Bigbrother:D

Puss!

Kommentarer
Postat av: D A N I E L A ♥

- kikar in allt bra?;)

2011-02-23 @ 19:09:28
URL: http://www.nattstad.se/daaniela
Postat av: camilla

<hur grym är inte du Sandra? helt underbart toppenbra :D har du haft en bra kväll? :)



puss

2011-02-23 @ 20:18:57
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Lena

Jäklar vad många inlägg det blir en dag när du mår bra. Gilla! Sedan är det säkert olika för olika personer om det är bra eller dåligt att blogga när man mår piss.

För en del kan det vara skönt att få ur sig bördan och det kan göra att trycket lättare lite. För andra kan det vara så att skriver man ner allt dåligt så nitar man fast det jobbiga ännu mer i ens huvud.

Kan du inte lägga ut receptet på den där fantastiska pastasalladen? Den ser god ut!

Är det så att de dagar du mår bättre så flyter det på med maten lättare? Försök, om det är möjligt, att följa matlistan alla dagar när du är hemma. Då slipper du det där dividerandet i huvudet om och vad du skall äta. Ju snabbare du får till alla måltider på matlistan desto snabbare blir du frisk. Tänk när sommaren kommer vad skönt det blir om du då har kommit så långt som möjligt mot "friheten". Visst vill du väl dit, Sandra?! Kör på nu. Kör så det ryker! /Kram

2011-02-23 @ 20:47:02
URL: http://lenasbloggsvar.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh vad gott och vad duktig du e :)

2011-02-23 @ 22:13:10
URL: http://nastydiary.blogg.se/
Postat av: Elin

Du är så söt..

Klart du ska bli kock! Tror det är lite terapi att laga mat, särskilt för dig som gillar att skapa. Kommer fortfarande ihåg all tid du spenderade i köket vid jul. Allt roligt du gjorde. Tror jag ska kika tillbaka på det, bara för att se att man kan göra mycket fint, om man bara engagerar sig.



Det blev laxpytt idag. Ingen lunch. Bara middag. Skit på mig. Imorgon SKA jag få i mig både lunch och middag. Tror det blir lättare, för då gör jag någonting emellan lunch och middag så då hinner jag inte tänka igenom det där med att ha ätit och sedan ska äta igen.

Haha, bilspel :P Skoj om man kan, men som det tekniska geni jag är så håller jag mig till författande. :P Tekniken kan åka på någon smäll om det inte funkar, så vårt förhållande är inte alltför briljant.

Det är som du säger, svårt, för manvet liksom inte hur man själv reagerar när man möter männisokr som kände den riktiga Elin. Den friska som var aktiv, ambitiös, "viktig", sprang på möten, satt i styrelser och jury, var med i spelarråd, kommitéer och hade massa träningar. jag gillade det livet. vad saknar du mest, från tiden du var friskare?

Som sagt, vi ska inte tänka på vänner som klagar och trycker ner, även om dom inte alltid menar det på det sätt dom säger.

Vad händer imorgon?

kramar

2011-02-23 @ 22:24:28
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: camilla

Jaaa :/ jag förstår inte verkligen för vikten, pulsen och blodtrycket blir bättre men ändå tyder blodproverna på att kroppen är i svält osv ? :/ de går inte ihop! ingen förstår någonting.

Häärligt att din kväll var bra gumman :D åå jag missade sveriges mästerkock:/ glömde helt av det haha:O var det bra??

Fortsätt kämpa på sandra, nu är vi på väg eller hur? :)

Du får ju lägga upp receptet på maten också, de ser ju tokgott ut :D

Förresten ska du till dagvården något mer eller var det bara en vecka? :)



Pussar fina <3

2011-02-24 @ 08:12:13
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Anonym

mm, det ser riktigt gott ut!

2011-02-25 @ 18:44:51
URL: http://kugghjulspojke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback