Frullirullirull!

Godmorgon mina små bäbisar! hihih japp bäbisar det är vi allihopa:)
Tänk lixom, jag går i "skola" för att lära mig nåt så grundläggande som att äta haha hör ni hur roligt det låter egentligen?XD

Men iaf, jag har nyss ätit lite frulle sådär najs lixom, idag blidde det dessa goda skapelser:


Gött najs, JAPP! Gröt med honung, torkad frukt och hasselnötter veeeeeeeeeeeeet ni huuuur najs??!!? :)

Jag satt och pratade med massa finisar igår på msn och gud så fina vissa människor kan vara!
Så blev det lite jobbigt med kvälliset, men jag tog tillslut yoghurt med musli.

Nu ska jag frosta av frys med mor min, haha roligare kan man ju ha XD
Puss!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vännen, när du kommit igång med att äta ordentligt - då kommer du få träna precis som du vill. Men dit har du inte kommit än, även om du är på väg, så det är därför du ska fortsätta kämpa, både med svälten och hetsandet. Ge dig själv tid bara, det är en allvarlig sjukdom som det tar lång tid att få och utveckla, så det vore konstigt om det skulle gå snart att slippa den.

Igår dök det upp mor och dotter, dottern gick jag hos dagismamma med. :P

skojigt, men jobbigt.

kramar

2011-02-13 @ 11:22:50
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: johanna

gröten lät ju super god, man kanske borde testa!

ddu får kämpa på, de är allt vi kan göra.

KRAM! <33

2011-02-13 @ 11:50:06
URL: http://brunnbergjohanna.blogg.se/
Postat av: en blogg om viktminskning, kost & träning

försök akta dig från kolhydrater om du vill banta:)

2011-02-13 @ 12:31:13
URL: http://lowcarbdiets.blogg.se/
Postat av: Michelle

honung i gröt? :O Låter galet :P

sv: Haha ja, tror att jag har fastnat som 14 åring :P Sa till och med det när en tjej frågade hur gammal jag blev x'D fattade inte det för än mamma började as garva och sa att det var jag ju inte alls .. hehe :P

Pussar och kramar sötaste<3

2011-02-13 @ 15:46:26
URL: http://weightfull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback