Brukar ni önska nåt när klockan är 11.11?

Det brukar jag, jag pickar på skärmen tre gånger och önskar nåt, de senaste månaderna har de varit samma önskning varje dag, Att jag ska sköta mig och vara bra med maten.
Nyss önskade jag samma, jag vill bara kunna äta enligt de jävla schemat, sluta fuska och bara vara stolt över hur himla bra jag är!

Imorse klev jag upp klockan halv tio som jag lovat, åt gröt och två knäcke med ost och sylt.
So far so good. haha nu gäller de bara att klara resten av de fem målen.
Igår gick bra iaf, jag åt både pasta och potatis på samma dag, det var bra.
Träningen var underbar, asså fan vad jag älskar att träna, speciellt när man får sällskap, så himla underbart!
Idag är kroppen rätt mör dock, haha men det är tur att jag bara tänker ligga här på soffan och käka och spela ps3 idag då :D
Haha, berättade jag det, att i Lördags fick jag typ värsta dippen, efter att jag var klar med den ville jag tröstshoppa, så jag köpte ett ps3, haha billigt och bra (A)

Men kul är det! Need for speed, håller på att pressa nu så att jag ska bli grym! haha, men faktiskt. det är så himla ångestlindrande, och funkar även om man är hetssugen, för inte kan man ju sitta och äta och spela och koncentrera sig samtidigt?:O

Nu börjar det närma sig med Idun igen, fan va skönt måste jag bara säga, asså gud som jag längtar!

Hmmm, vad tråkig jag blitt på senaste tiden känner jag, kanske inte borde ha kvar bloggen?
Men grejen är den att jag pallar lixom inte skriva när jag är deppig, vill inte skriva alla dumma tankar, dom ska inte få nån plats ju!
Så därför håller jag mest käften när jag är deppig, och deppig de har jag varit på sista tiden.

Men idag då är jag glad! glad och pepp! trots ont i magen och ont i kroppen så är jag glad och lixom taggad, så idag känns som en helt bra dag heltenkelt.
Det enda dumma hitills är att Ebba inte svarar på msn :'( BAAJSEBBA<3


Kommentarer
Postat av: Elin

Kklart, klart du ska skriva om du mår dåligt. Vi vill ju läsa om hela dig, oavsett vad du säger eller säger eller väger. Så skriv om du känner för det, man får välja själv om man vill läsa inlägget eller inte.

Jag vill i alla fall läsa, vad du än skriver.

Har ångest. Har skjutit upp att träffa en vän i månder. Du vet, man känner att man inte passar in och säger fel och vet hur man ska bete sig. Ska in dit ikväll men känner mig verkligen som ett monster idag. Vill inte ställa in för hundrade gången.

Visst är ps, en grej man spelar spel på/med?

Det vore så skönt. Sex mål, utan att behöva spy eller kompensera eller träna bort det. Bara vara vanliga Sandra/Elin och skita i äs och äta som man en gång gjorde.

kramar

2011-02-23 @ 11:31:31
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Twiggy

Du behöver inte ursäkta dej själv för de gånger du inte skriver inlägg på din blogg. Liksom, sidan är din och du skriver det du känner för punkt slut.



Vad glad jag är att du faktiskt kom fram till att det är att må bra och kunna träna som är prio ett för dej. Hade du däremot sagt att att gå ner i vikt hade varit ditt första val då hade jag blivit arg på dej. Och orolig. Men orolig det är jag redan nu.



När börjar du på dagvården igen?



Puss och kärlek<3

2011-02-23 @ 12:10:28
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Postat av: Elin

Blubb..blubb..blubb



Skriv som sagt vad du vill, JAG kommer i alla fall läsa vartenda ord!

jag har nooooll koll på teknik och sånt där. Det tog mig månader att fatta vad CS va :P

Det känns så fel. Varför skulle dom vilja vara med mig? Jag är ju mest i vägen, osocial och konstig. Då känns det bättre att inte träffa dom.

Det gåc inte alls bra, ätit fem ostbågar idag. Min yoghurt är slut.. Du då? Vad hr du för planer för dagen? Det är en vinst i sig, att du i alla fall försöker få i dig något, även om det inte är tillräckligt så tänker du i alla fall på att tids nog kommer du få i dig allt du ska på en hel dag.

kramar

2011-02-23 @ 12:20:57
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Twiggy

Hur ser en dag ut på dagvården? Gärna detaljerat om du orkar beskriva det..

Måste vara skönt att komma tillbaka dit. Jag tycker det är konstigt att verksamheten bara stänge ner sådär bara för att det är sportlov eller vad man nu kallar det. Äs tar ju inte lov!



Åhh, du behöver inte oroa dej för mej<3



Kram sötnos!

2011-02-23 @ 12:21:17
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Postat av: Elin

Försök få i dig den där lunchen, så ska jag äta lax idag. Få se hur det går. Du behöver maten, särskilt som knäckebröd inte är så mycket som du behöver.

Jo försöker intala mig det, att dom visst vill se mig. Det fick sig i och för sig en liten ökning av sådana tankar då en vän sa att hon mår dåligt av att prata med mig. Det roliga är att hon är så pass myckt yngre än mig att jag verkligen försökt hjälpa henne, för jag önskar att jag hade haft någon äldre som var med där i början när jag blev sjuk. Det hade knske gjort skillnad, vad vet jag. SÅ alla tycker inte att jag är bra. Kul att veta. Så ja, lite svårt att veta om jag säger rätt saker. Känns som att jag säger fel och gör fel hela tiden.

Har svårt för ostbågar men fem (plus sju) borde jag inte gå upp 5 kg av.

Vad ska du göra mer idag?

kramar

2011-02-23 @ 12:46:24
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback