Blod svett och tårar

YÄÄÄÄH! Nu jeflar, nu har jag fångat skurkarna! mohahaha! jag önskar att de vore skurkarna i mitt huve jag pratar om, men så är tyvärr ikke fallet :(
Näää, jag pratar om fartdårarna i Need for speed, dom kör alldeles för busigt fort och det är mitt jobb som potatisgris att stoppa dem, eller jaa döda dem brutalt nog höhö!
Nää men de är jävla kul dehär spelet, man fastnar lätt! och nu är kontrollen helt full med handsvett, mys :D

Alex har precis kommit upp ur sängen den jäveln, kommer han laga nån jävla lunch nu ellllllllleee???!!!?
Annars får man väll ta saken i egna händer, ett salladsblad kanske?
NEEJ, slut med sånt, riktigt krubb hitåt tack!!!

Flummlisa här, checking oooout nooow!
Loooove you guys.

Kommentarer
Postat av: Elin

Tycker det är lite sött med tjejer som spelar bilspel:P Lite fördomsfull är även jag. ^^

Men tänk om det är flera som känner så men som inte säger det? Då kanske jag ska låta dom ta kontaken, sköta det hela? Då kan dom inte skylla på mig i alla fall..

Ska ta mig in till stan och träffa en vän. Har så svårt att tagga till, liksom du känns det som att överleva är tungt nog det. Har ingen lust, men har skjutit upp och ställt in så många gånger nu.

Du får tjöta lite på karl så hn gör mat åt dig! Vad hade du tänkt dig till lunch?

kramar

2011-02-23 @ 14:27:12
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Michelle

Haha jag svettas rätt mycket om händerna när jag spelar xbox/ps, vider xD

hoho riktig mat är braa :D

sv: Nej men eller hur, bara svårt att se det så ibland xD

Åh vad bra :D jo klart det är kämpigt men om det inte vart svårt så skulle vi ju inte kunna visa hur jävla grymma vi är :P haha ^^

Vad har du gjort idag? :)<3

Kramar och pussar finis<33

2011-02-23 @ 14:30:31
URL: http://weightfull.blogg.se/
Postat av: Twiggy

Är Alex din pojkvän? Bor ni tillsammans?

Nyfikna jag;) hihi.

Jag hoppas du äter något mer än sallad hörru. Inget fuskande bara för att du är hemma.



kramar<3

2011-02-23 @ 14:36:47
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Postat av: Twiggy

Aha, skönt att ni är så bra vänne iallafall:)



Puss och kram sötnos! <3<3<3

2011-02-23 @ 14:58:15
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback