WHAT TO BLOG ABOUT?

TJOLAHOPP!
Jag är typ hög på tillvaron?
Haha hur gick detta till? Iiingen aning :O
Men jag har iaf plågat mamma och pappa i två timmar nu med att sjunga julsånger med min fina stämma haha!
*TOMTEN JAG VILL HA EN RIKTIG JUL, EN SÅN SOM MAN HAR NÄR MAN ÄR LITEN*
Var det nån som lade nåt i min yoghurt imorse eller?:S
Har varit ute och rört lite på fläsket också, och vovven lerade ner hela mig och mina rosa mjukisbyxor :(
Så nu skuttar jag runt här i trosor och dansar och sjunger.

Mamma är glad, men hon tycker jag är lite tokig, hiih vi undrar alla vad som tagit åt mig :O
Fast nu dansar mamma också XD

Jag smittar!
Hmm vad har jag mer att säga? jag ska snart äta lunch, men till den eviga frågan, VAD?!
Asså urk vad jobbigt det jämt ska vara att bestämma sig för nåt, hallå gud sluta att säga att pasta är läskigt! Pasta skulle vara en bra lunch, om det nu inte var så läskigt :(
Har ni sett dedär avsnittet med kalleanka och jättenudeln?:O Det är ju en jättespagetthi som är jätteläskig och nästan äter upp Kalle, kanske därför jag är rädd?:O
Skämt å sido...
Tänkte visa er en liten söt grej, titta :




Ebba här har du Vilgot, han säger hej till dig :D
Vilken liten tjockis va?:)

Och här är Milli min andra lite större ögonsten:

Hon är sur för att hon inte får komma in, mamma håller på att städa och Milli är jättelerig sen promenaden:P

Nu ska jag dansa vidare :D
Puss!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahah, aww, sötnosar!



Och vilket underbart humör du har. Jag blir så inspirerad! Kan du tänka dig vara såhär glad och lycklig för bara en månad sedan? När du var helt nere i anorexi-träsket, ständigt kände ångest, åt en soppa varje dag (eller en actimel, gud bevare!). Fanns denna lycka då? TÄNK vad små glimtar att friskhet kan göra för en, det är helt otroligt! :D



JAADÅ, vi gjorde 20 kakor! Och alla blev lika stora som min hand, de är ENORMA! Goda som tusan också, har aldrig smakat något mer delikat.. Nomnomnom :]



Hahaha, men du, du får stå ut med de lilla pikarna. Trots allt, din aptit är ju som en liten bebis på 6 månader, haha! Du får träna upp din mage lite, så den blir som en apsnygg ungdomlig kvinnas ;) För annars måste du ju börja ha barnkläder, leka i sandlådan och ha gummilakan för att inte kissa på dig :O Bäst att ta hela kvinna-kittet, va? ;)

2010-10-23 @ 14:16:15
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: ebba

Mihhiiiiii heeej världens underbaraste Sandra! :D Ditt inlägg har gjort mig höööög också! Jag skrattar och flamsar och sjunger och dansar här i min ensamhet! Finns det någon bättre än du? Svar: NEEEEJ!!!!!!!!



Julmusik, tjohoo, du kanske borde uppträda för dina gäster ikväll? Är övertygad om att de skulle gilla det ;) Klä ut dig till tomte och kör hela kitet.



SIKKEN HIMLA FIN KANIN <3 Jag blir kääär och galen. Han skulle jag definitivt vilja ha i min säng om nätterna. Nu är jag rätt jätte avundsjuk på dig din lilla fuskis. Och sikken himla söt hund också! åååh varför får inte jag? DET ÄR ORÄTTVIST faktiskt..



Vad blev det till lunch? Nyfiken, nyfiken, nyfiken!!



30 kg på 1 år är rätt mkt, svar ja! Särskilt inte om man inte är fet innan. Jag gick ner 20 kg från september till januari så det är kanske ännu värre :O Speciellt som jag kanske inte ens var tjock innan.. Hmm, svårt det där alltså.



Älskade Sandra, mår magen bättre nu? Hoppas det, annars är det som med sprit. Dagen efter mår man skit men tar man sig en återställare mår man snart bättre igen ;) hihihi.. Naturgodis är livet!! Du får komma ihåg att lägga upp allt du äter för tänk bara på mig när du inte orkar äta mer. Jag kämpar för dig, så du får kämpa för mig!!



Men vetdu? Du har inte gått upp flera kg. Det kan jag svära allt jag äger och har på!! Och än sen? Med våra små pytteportioner så tror jag inte att vi fler fetton, eller vad tror du?! Och du har ju bildbevis på att du är alldeles för smal :) Jag lovar att säga till den dagen du börjar fetna till ;)



Hihi jag väääääääntar på vad du ska tycka om den blå ;) Jag hade aldrig klarat av att hålla mig tror jag (a) Jag köpte 600 g godis så jag tror att det är en VÄÄÄÄÄLDIGT stor påse ;) Men den räcker nog ett par dagar förhoppningsvis :)



Haha så du menar att du är gråhårig? Vad bra :) Då kan du ju ha samma färg när du blir gammal med :D toppenbra ju! Samma för mig. Jag orkar fan inte bry mig överhuvudtaget om hur jag ser ut. Finns annat som är viktigare. Mat till exempel ;) Nej men ärligt, jag är blond egentligen. Fast som sagt typ lite rödbrunt just nu. Håret växer ju så sakta nu, sen jag blev sjuk. Tappar jättemkt hår. Gör du det med? Jag hade jättelångt hår innan, men det var inte kul när det blev tunnt så jag kapade alltihop en dag och nu är jag faktiskt nöjdare än någonsin! HUR ska du förändra? Är supernyfiken!!



Men Sandra! Du får övertyga dina föräldrar om att du ska ta över BONDGÅRDEN när du flyttar utomlands. Jag kan komma och bygga en extra stuga på din gård så kan jag bo där med min gubbe. Så kan vi ha massa djur och grilla i trädgården var och varannan dag ;) Än har de väl många år till pension?! Du får tjata lite :) DU kan ha som mål att när du gått upp 10 kg så får du en till hund. Jättebra ju.

Förresten är jag nog knappast mer underviktig än du. Jag tror att vi nog ligger väldigt jämnt till.. Och egentligen spelar det ju ingen roll. För både du och jag är underviktiga och VILL gå upp i vikt. För att inte vara underviktiga behöver både du och jag gå upp 10 kg. Så enkelt är det. Du har inget att säga till om fröken, så det så! ''



haha vad söt du är :D Jag julpyntar alltid lagom till första advent annars är jag så trött på det när julen har kommit. Men det är ju så supermysigt med jul. Verkligen. Och december går så sjuuuukt fort. Brukar du se julkalendern på tv? :D Haha, det har jag gjort varje år sen jag var liten och tänker inte sluta. Eller en gång när det var den där allram såg jag inte för det var så jäkla tråkigt att jag bara somna.



Hehe låter ju som en bra kille ;) Tatuerar sig hos en kompis? Det skulle jag aldrig göra. Har du någon tatuering? Det har jag!! Den gjorde jag bara för drygt 1 månad sen men har velat hela livet så den var efterlängtad :)



Nope min gamla kille är inte värd mig. Men snygg, det var han;) Och nej, jag spelar ju inte fotboll läängre. Har inte spelat på hela året, har inte haft nån kraft.. Eller lust heller för den delen.



HIhi :D Jaaaaaa! Man måste variera sig lite och inte fastna i de där gamla vanorna. Tänk vad yoghurten kommer vara ännu godare på tisdagen sedan då när du inte ätit den på så länge :)



Jag blir så glad när du säger att jag peppar dig! FÖr du gör detsamma för mig :) Åååh vad din glädje smittar. Tjoho, om du gör en ebbaburk så ska jag skriva SSFEP på min godisskål = SANDRASÖTSAKERFÖREBBAPEPP. haha bra va :D



Det bor 16 000 i hela kommunen. Vet i fasiken hur många som bor i just Vara, men det är väl några tusen iaf. 7000 kanske? Men typ alla vet vem alla är, skitjobbigt!



Hihi, jag har tyvärr bara 50 m till ica så jag kan handla när jag vill ;) MEn jag har skattgömmor ändå. Och du har ju löst det bra också med dina skattgömmor :) Man måste alltid ha hemma när det krisar ju!!



Jag hoppas verkligen att du har en bra dag just nu :D Hur går det med all matlagning? Har du ätit något gottigt? Tell me everything!!! Och glöm inget. Jag kan vara din personliga dagbok ;)



Vad duktig du är som åt upp det underbara, goda naturgodiset :) Mer sådanat, det gillar jag!! Jag ska snart äta upp min sista gröna rem, sedan ska jag avnjuta det andra godiset lite senare ;) Och jag blir också upprymd av godiset. Kan knappt vänta, vill bara äta upp allting när jag går där inne. Brukar allt slinka ner en och annan godisbit redan i affären. MEN SÄG det INTE till någon, det är en hemlis ;) HIIHIH



Och gumman, lova mig en sak!!! Ångesten kan dra åt helvete ikväll. OKEJ?!



DU ÄR BÄST <3 pussssssss

2010-10-23 @ 15:50:23
URL: http://ebbsillon.blogg.se/
Postat av: petra

jaha men då har du ju testat det, visst är det dökul?:D fast klurigt.. vi hade något "einstein-rum".. hopplahejsan vi fattade INGENTING. så smarta var vi, jajemensan, haha!



oh kitkat, fast då måste jag säga att mörkchoklad är så mycket godare ;) det slår nämligen nästan allt..



okej, men paj är gott det med. går bara inte att jämnföra med kladdis ;) precis, ta det imrogon eller en annan dag vettja! ha en super bra kväll finis!

2010-10-23 @ 16:23:39
URL: http://trueanolife.devote.se
Postat av: Lovi

jag tror snarare att det var själva yoghurten... ;)

2010-10-23 @ 17:47:52
URL: http://isundin.wordpress.com/
Postat av: Emelie

Åh, jag som NÄSTAN NÄSTAN tog illa upp (haha, förstod att du var upptagen).. Jag ska också töja rejält idag, nomnomnom. Fan vad jag älskar att jag behöver ÄTA för att bli frisk, tänk om det hade varit något så hemskt som att slå sig själv eller något otrevligt :o Nej, tacksamma ska vi vara, haha.



Ååh, knäckig äppelpaj. Det låter nomnom, tycker jag definitivt du ska försöka dig på! Med bildbevis(och annars har du ju rätt, vaniljvisp kan ätas bara som vaniljvisp, tehee).



Ikväll ska jag och pojken laga Jiaotzi, eller typ, kinesiska dumplings :o Första gången för mig, jättespännande. Sedan blir det mer kakmys och godispepp och filmtittande :D

2010-10-23 @ 18:05:41
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Elin

Det har varit en okej dag, hur har din dag varit?

Fortsätt vara hyperglad du behöver en sån dag!

Vaniljubllar är gott. Kanel med om det bara är lite kanel i :P vad händer ikväll?

kramar

2010-10-23 @ 18:08:20
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Therese

Gud vilken söt kanin! Haha!

2010-10-23 @ 19:09:05
URL: http://imprimere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback