Vovve

Det är soligt ute idag, men fortfarande kallt, Brrr.
Jag var nyss ute på en liten promenad med hunden, och medans jag gick började jag fundera, Ovanligt?haha
Jag funderade på om det var Jag som var ute och gick för att jag tänkte att det var skönt med en promenad, eller om det var Ana som var ute och gick för att hon vet hur mycket det kommer ätas i framtiden nu..
Jag kom inte fram till nåt vidare så jag bestämde mig för att det var Vovven som ville gå :)
Det blir bra :)
Vi behöver aktivera henne mycket just nu eftersom att vår andra hund, hennes mamma precis har dött och då blir min lilla vovve väldigt deprimerad emellanåt, och dom kan ju faktiskt dö av sorg om dom levt tillsammans hela livet ?:O

Jag tänkte även att om jag går ut och går kanske maten lägger sig bättre i magen och jag blir lite hungrig, men nepp fortfarande mätt som en stoppad korv .__. Trots det ska jag äta lunch snart :O MACKA!
Har lite ångest faktiskt, jag ska inte ljuga, för jag tycker det är sjukt jobbigt att behöva äta fast att jag inte är hungrig :/ Det känns till och med jobbigare att behöva äta fast att man inte är hungrig än att låta bli att äta fast att man är hungrig, förstår ni?:P

Men jag SKA äta punkt slut.

Först ska jag bara dammsuga en sväng och sen duscha och sen är det dax för lunchen. :)
Skriver lite senare och så ska ni få se hur mack kombon blev ;) Om jag kommer ihåg att fota dvs. :P



Kommentarer
Postat av: petra

wihooo GOOTT!



förövrigt så skämde jag nyss ut mig i bloggen men en världspremiär på videoblogg. herre min gud, folk kommer inte våga kika in på bloggen något mer, HAHA! men vafasen bjuda på sig själv får man ju göra ;)



jag förstår, det känns ju onödigt att äta när man inte är hungrig? men det är FELfelfel. man ska äta vare sig man är hungrig eller inte. min hunger har nästan precis kommit tillbaka och ibland kan jag till å med erkänna att jag faktiskt ÄR hungrig. det är ganska skönt men samtidigt jobbigt.



hoppas lunchen går bra nu stumpis! du är jätte duktig. big hug!

2010-10-15 @ 12:05:07
URL: http://trueanolife.devote.se
Postat av: sara

allt går, <3

2010-10-15 @ 12:34:15
URL: http://sarasteinhooltz.blogg.se/
Postat av: Emelie

Precis så var det för mig med i början. Är jag hungrig, då är det ju VERKLIGEN slösade kalorier, för då KAN man ju inte njuta av maten.. Det var verkligen sktijobbigt för mig i början.

Men sedan lättar det, för ju mer du fortsätter äta, ju mer töjs magsäcken ut, man kan äta mer, blir inte lika mätt och måltiderna blir då alltså bara godare och godare! och man längtar till dem!



Jag är precis så med, jag har "relativt" lätt för godis, glass och choklad och så, men kan fortfarande knappt äta nog med pasta/ris/potatis till måltiderna. Det är SKITsvårt, verkligen, det är som ett knytnävslag i magen. För det är inte GOTT. Varför äta saker som inte är så GOTT? (okej, pasta är nomnom, men eftersom jag inte vågat äta det på så länge är det fortfarande svårt..)



Och du ska inte tjata om NDs, jag vill inte ha dem! Jag är glad att jag får äta godis och sånt istället! :D



Jag borde äta massa burkar VARJE DAG. men du har rätt, jag är alldeles för fattig, haha. Önskar jag kunde det, dock, det vore himmelriket!

Jag måste ju tyvärr betala alla mina mellanmål själv.. :(



DU ÅT YOGHURTEN MED MÜSLIN, MIN KÄMPARTJEJ! Fan vad du är duktig, och visst var det skitgott, precis som du kom ihåg det? :D Jag har alltid russin -I- min müsli, haha, så jag säger inte müsli med russin. Jag säger bara müsli, för russin är ju en del av det, haha.



Du är bäst, Sandra, fortsätt såhär!

2010-10-15 @ 13:06:31
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Elin

Älskade vän. Jag tycker det är ett klokt beslut att satsa på framtiden, för utan mat har du ingen framtid alls. Kroppen orkar inte hur länge som helst som du behandlar den nu. Och i alla fall de flesta jag känner med ÄS faller ännu lite längre ner i början efter att man slutat. Men det är för att ÄS får fritt spelutrymme. Det vänder, ge aldrig upp vännen. Du klarar det. Ingen med den storlek på äs du har klarar både och. Ingen. Det tar 3 gånger så lång tid om du ska fortsätta göra båda samtidigt som du mår nu. jag tror på dig

kramar

2010-10-15 @ 14:40:25
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Cookie

sicken gullig hund du har:)

2010-10-15 @ 17:03:53
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/
Postat av: caroline

jätte fin vovve!!!

2010-10-15 @ 19:16:15
URL: http://ledsenflikkastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback