Tomorrow

Hej alla fina glada och underbara töser! och killar om de är några såna här med :)
Hur mår ni?
Jag mår bra men jag är mätt som en plätt! har ätit middag nu för ett tag sen och nu ligger jag och sväller på soffan ;D
Nu är de snart Bonde söker fru, ganska så underhållande program tycker ni inte? hihi
Hmm, jag vet inte vad jag ska berätta typ.
Jag kan berätta vad jag ska göra imorgon kanske?
Okej imorgon då,
Jag ska först vakna av att mamma väcker mig ca. 07.00 sen ska jag äta frukost (viktigt med frukost ellerhur!)
sen ska vi åka hemifrån 07.45
Sen ska vi vara på gymmet mellan kanske 08.15-09.30 jag kommer inte träna så länge, lovar, men jag brukar stretcha jävligt länge dock ;D
Sen finns de olika alternativ, antingen tar jag en banan vid 10-tiden, asså fattar ni?! EN BANAN!
Banan är en läskig grej :O
Eller så äter jag inte bananen för att då kanske jag och mamma ska äta på subway :O
Hur mycket klarar en liten Sandra egentligen?:O
Sen ska jag klippa mig :D
Sen klockan typ halv fyra tror jag de va, då ska jag till sjukgymnast och kanske få nålar i mig, är skitlivrädd!

Och mellan 8.30 och 12.00 då ska jag hålla alla tummar och tår för fina fina Ebba! som kommer lyckas jättebra på sin tenta! Men vi alla håller tummar och tår för henne va?:)

Nu är de bonde på tv!
Hörs senare :)
Puss!

Kommentarer
Postat av: Helena

Visst är bananer är skitläskiga ju! Åt en HEL på en gång för någon vecka sedan! Skönt att ha gjort dig av med det föbudet faktiskt! :) Kram på dig, subwaymackor är också bra grejer det! (:

2010-10-28 @ 21:05:33
URL: http://helenaantecknar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback