The sky is the limit

Tjabba tjena hallå, vi säger så (nivet låten? jag sjunger alltså^^)
Jag är precis hemkommen från staden, där jag var med mor min och vi gjorde nåt så läskigt som att gå ut och äta lunch :O
Men jag klarade det! är jag superwomen eller vad? :D
Haha skämt å sido..
Iaf, det var jag, mamma och hennes kompis som skulle äta lunch, jag fick välja.
Jag valde ett ställe som har världens sjukaste godaste sallader, jag ville ha en sallad så dit åkte vi.
Jag bad mamma redan i bilen att beställa en halv sallad till mig (för dom har även väldigt stora sallader här) och jag klarar inte av att äta när det ligger så mycket mat på tallriken, jag är inte sån som kan tänka att äh jag äter tills jag är mätt :/ börjar nästan gråta när det ligger för mycket på tallriken.
Men till saken nu då, jo mamma gick fram och bad om en halv kebabsallad, men då sa gubben som jobbade där att dom inte serverade halva sallader :O, paniken började växa lite i mig....
Jag snäste åt han : ah med då får jag väll ta en hel då men inga pepperoni i, och jag vill inte ha nån läsk.
Haha, men mamma och hennes kompis såg att det blev lite jobbigt för mig så vi bad om en doggybag redan innan vi fick salladen så att jag kunde lägga ner halva däri när den kom, det blev bra tillslut och det var en stor lättnad när bara halva salladen låg på tallriken..
Haha töntig man är egentligen, men det är en viktig sak för mig hur det ser ut på tallriken, men det handlar inte bara om mängder mat som är jobbigt, tex. när jag ska äta musli och yoghurt, då har jag en speciell skål jag måste äta ur, annars går det bara inte haha : hej jag är 20 år och beter mig som två :P

Nu har jag tjatat på om ingenting igen, jag är bra på de har jag märkt :P
Jag åt iaf upp min halva kebabsallad, jag hade vitlöksdressing på och jag åt ett sånt litet bröd(mjöl och vatten tillagad i ugn:O:O) till nivet?

Och här sitter jag, levande :O
Det kunde man inte tro va? att jag skulle överleva en någorlunda "lagad lunch", jag har ju inte ätit lagad lunch på hundra år typ, men jag klarade de faktiskt!
Ångesten ska vi inte tala om, men jag ska inte bry mig om skiten idag, jag vill vara happy!
Och vet ni en till sak?
Jag kanske ska försöka mig på kvällsgottis ikväll :O EN TISDAG!
Och Ebba kan du gissa vad det är jag har köpt? ;) hihi nu är det dax att prova tycker jag :)
Köpte alltså något jag inte brukar äta, köpte alltså grejer jag aldrig smakat förut, och detta mina vänner, det är något jag aldrig skulle kunnat få för mig att göra förut...
För den värsta ångesten för mig brukar komma när jag tagit endast en tugga av någonting som visade sig vara äckligt, då spökar dendär tuggan i mitt huvud och den hånar mig verkligen.

Men idag gjorde jag det! Jag köpte inget vanligt godis, ingen choklad, inge chips, nää ikväll blir det lite wild and crazy mina vänner! :D
Ni ska få se snart :)

Jusste! jag har även inventerat bland mina "skattgömmor" och oj, jag gillar visst att köpa godis :O
Vågar inte ens berätta hur mycket choklad och chips jag har hittat, nu är det bara äta som gäller hihih
Men jag klagar inte!
Uppdaterar snart hörrni, jag har lite mer grejor att fixa lite med :)
Puss!


Kommentarer
Postat av: Elin

Du är bäst tjejen!

Fortsätt så.

Inte ens den bästa vännen är för bra för dig!

Vad händer i veckan?

kramar

2010-10-19 @ 15:18:30
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Elin

Det vill jag med för det mesta. men inte just nu.

hur har din dag varit?

kram

2010-10-19 @ 15:29:54
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/
Postat av: petra

GOTT snack! jagvet, men förvirrad som jag är så glömde jag ju lägga upp det igår så det är till måndag ;) hihi. vad är utmaningen?:D Puss finis!

2010-10-19 @ 16:32:29
URL: http://trueanolife.devote.se
Postat av: petra

härligt! åh jag bara ÄLSKAR naturgodis! mest dom där läskiga kokos och müslitopparna ;) haha.

vilka är din favoriter? då kämpar vi för detta tjejen, vi fixar det!:)



min utmaning är att gå i tajta jeans MINST 3 gånger denna veckan och dag 1 är avklarad för jag fixade det IDAG HIHI! 2 dagar kvar och jag känner mig som världens valross men det SKA GÅ! Puss

2010-10-19 @ 16:53:41
URL: http://trueanolife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback