Sluta envisas med glass!

Jaa, jag gillade inte glassen idag heller, haha oväntat.
Jag gillar nog inte glass egentligen, men ändå envisas jag med att jag ska ha det, som ett litet barn lixom :P
Nej jag tyckte inte om glassen imorse tyvärr, men jag åt ändå typ 5 msk glass+ 1 delicatoboll+ 1/2 Bounti imorse till frukost?!
Haha, men finns det ingen musli så finns det ingen musli :P, men nu finns det ;)
Sen var mamma och jag på stan, och vi skulle kanske luncha tillsammans nånstans, men jag var rädd att jag skulle bli för mätt till middagen då, (har ganska liten magsäck tror jag)
Men iaf när vi var klara med alla ärenden kunde vi fortfarande inte luncha, för jag mådde fortfarande så illa från frukosten, japp så mätt blev jag på "det lilla" jag åt, eller det kanske inte var så lite.....
Så mamma tog en korv och jag var ledsen, ledsen att det inte fanns nåt i hela affären jag ville ha som lunch, och inget ställe jag kunde tänka mig att luncha på heller :(
Pizza skulle ha blivit föör mycket för då skulle jag verkligen inte orka middag om ett par timmar.
Mamma mutade till och med med Brejk som jag förövrigt älskar! Men jag kunde typ inte ens kolla bland chokladen pga. illamåendet :S
Så det var lite jobbigt, men jag köpte ändå med mig Brejk hem till ikväll om jag skulle vilja ha då haha .__.
Sen köpte jag favvochipsen och jordnötsringar :D
Kunde inte välja, men jag brukar sitta med fler alternativ så jag känner mig lite stolt ändå :), sen har jag ju Peppburken också som jag inte rört än, funderar på att inviga den nu men vill inte må mer illa :( Dumma mage...
Så köpte jag även ett stort fett oxben till min älskade hund :D
Hon ska få det efter att jag varit på promenad med henne :) ska faktiskt ut nu
Ha det bra allesammans önskar den Tjocka klumpen på soffan.


Kommentarer
Postat av: K

Jaaa fattar exakt vad du menar. Egentligen vill jag och min ångest också svälta måndag till fredag, lite svårt iom att jag inte har hittat lägenhet och därför bor hemma fortfarande... Daglig stress med att planera in så jag vet vad som ska ätas till middag med familjen och hur mycket jag har "råd" att äta osv. Men har upptäckt att jag går ner mer i vikt om jag äter lite, men regelbundet och tränar än när jag svälter mig i flera dagar och sen äter något och så ligger det i magen aslänge och kroppen suger upp alltihop så man inte blir av med det. Eller jag vet inte, bara en känsla jag har. Resultatet nu är ju dock att jag känner mig äcklig konstant eftersom jag i princip måste äta varje dag haha... Sjuk värld vi lever i :) <3

2010-10-09 @ 17:29:21
URL: http://headsyoulivetailsyoudie.blogg.se/
Postat av: J

Jag får se hur jag gör =)

Hoppas du får en mysig kväll iallafall!

Kram <3

2010-10-09 @ 17:30:34
URL: http://mysecret.bubbleroom.se
Postat av: M

Hoppas att din helg är okej och att du får i dig mycket fibrer och nyttigheter samt gott som godis och läsk. Kram

2010-10-09 @ 17:57:37
URL: http://kampenmedanorexi.blogg.se/
Postat av: M - She believed she could, so she did

Sv: Bra!! Du är så duktig. Kämpa på!! :)<3

ja ja vet.. kommer ihåg det där me.. fortsatte fast jag egentligen varken behövde eller ville. Men det är naturligt att det blir så. Försök hålla dig till ett bra, regelbundet matschema så kommer det snart avta. Men du måste ge det tid. Och ha tålamod. Straffa inte dig själv om det blir sådär ibland, kompensera aldrig. Det ger kraft åt hjärnspökena.



Jahaa okej! Ja men det låter väl jätte bra??!! :)



Har btw skrivit till henne, har dock inte fått svar än. Tror hon kanske är bortrest.. but i'll get back to u on that one! :)



Tänker på dig. Du kan och KOMMER klara det här!! :)



Puss o kram!

2010-10-09 @ 18:07:56
URL: http://mirellas.blogg.se/
Postat av: www.anorexiaa.blogg.se

Lycka till! ge inte upp! Du kan klara det!!! du är så pass mycket starkare än henne! du måste bara finna den styrkan i dig!!!

2010-10-09 @ 18:43:54
URL: http://anorexiaa.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha, ibland tror man väl att man gillar någonting bara för att man "borde" göra det, haha! Men nu vet du åtminstone att du inte gillar Chunkey Monkey, alltså ingenting att köpa till nästa gång. Håll dig till Brejk (ååååh.. munnen vattnas Älska! Själv har jag två stycken i min godishylla!)



Ha en riktigt supermumsig middag ikväll (det låter urgott). Här blev det ugnsstekt lax med massa pesto, pasta och fetaostsallad :D Inte lika god som din, men gott ändå ^^



Och jag ljuger inte (varför göra det, liksom?), så det är väl lika bra att du lägger på dig lite, haha.

2010-10-09 @ 19:32:44
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: danni

du verkar kommit bra på vägen till friskhet!

2010-10-11 @ 12:20:40
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback