Ska man våga Fredagsmyyyys?

Hej alla glada!
Jag är glad för jag har köpt godis idag! De ni :)
Jag gick ju somsagt till godisaffären efter skolan, och gud så mycket det fanns där! Började först att plocka som jag brukar, dvs. typ 10 godisar, en av varje sort jag tycker om.
Men sen tänkte jag att : äh vadfan klart jag ska ha massa godis! Så jag plockade på mig massor av varje och massor av sorter jag inte ens smakat förut men dom var så fina och såg så goda ut.
Jag blir lycklig av att bara se allt godis, det är så fint, så fina färger och former, utan socker och med socker, runda och hjärtformade, mjuka och hårda.
Det finns så himla mycket att välja på och jag tog typ lite av allt hihi (A)
Kom ut ifrån godisaffären med ett stort leende på läpparna och 53 kronor fattigare (godiset kostade 59 kr kilot så ni kan ju räkna själva ^^)
Men fy vad glad jag var när jag gick ut därifrån, så stolt över mig själv :)
Sen om jag ska våga äta det, det återstår att se.
Jag vågade köpa det iaf och det är ett steg i rätt riktning :)
Iaf, sen åkte jag till coop och skulle handla mat inför helgen, men kunde såklart inte komma på vad jag ville äta så det blev inte mycket mat handlat, fil köpte jag, sån med bakterier i som är bra för magen, och Actimel ( det var kanske lite ana som var sugen på de, borde sluta med det :( )
Sen köpte jag Önos lågkalorihallonsylt och inte för att den är nyttigare utan för att den smakar massor mycket godare än vanlig tycker jag!
Köpte även bregott fallom jag skulle våga äta bröd i helgen :)
Hahah intressant att läsa vad jag köper va ? ;)
Jag tänker fortsätta berätta vad jag köpt så ni behöver inte läsa om ni inte vill :P
Sen kom jag fram till chipsen, där köpte jag en påse, Vikningschips, dom är goda som fan!
Sen köpte jag popcorn, (bara lite fail här, köpte light)
Sen köpte jag 3 st brejk och en japp, 4a för en 20a ;)
Sen köpte jag marabous nya med kaka i, och TVÅ PAKET KAKOR.
Hahah jag skrattade åt mig själv när jag skulle betala, hälften var ju godis och skit :P

Och neej ni kan vara lugna jag tänker inte sätta i mig allt dehär i helgen, detta kommer ta veckor :P
Men jag blev så lycklig av att köpa det...
Undra om jag kan bli lika lycklig av att äta det? :P
Spar mig nog till Söndag ändå :P

Och då jävlar ska jag äta och njuta och inte ha ångest, jag ska klara mig en dag utan ångest, en dag är början på flera dagar! Och på Söndag är den första dagen!

Nu ska jag skriva brev till min syster, saknar henne som tusan så jag ska skriva ett långt brev till henne,
Tack för ert fina stöd!
Ni är förjävla bra!
Puss!

Kommentarer
Postat av: josefine

Åhhh jag är också så jävla glad för din skull, fan asså. du är så jävla grym :)! idag är den din dag, njut verkligen utav den här lycko känslan, och när äckel-ana kommer och vill förstöra, så stryp henne! nej jag är varken smal eller fin. det bara är så:/ man tack för att du försöker, du är guld värd! njut nu av din fredag vackra, Puss<3

2010-10-01 @ 16:25:51
URL: http://svagahjartslag.blogg.se/
Postat av: Elin

Vännen, blir så stolt att du köper det. Försök äta en godisbit i timmen? Eller 7-8 på kvällen?



Vet att det är svårt att orka vilja må bra hela tiden. Det vore så mycket enklare att ge upp och tyna bort som du säger. Men tänk hur mycket friskhet du missar om du ger upp, tänk vännerna och resorna du inte får uppleva, tänk kärleken och killen (eller tjej också som i mitt fall:P )Tänk ditt drömjobb där du kommer känna dig viktigast i världen, tänk om du inte får känna det? Så ge inte upp, det finns stöd, både oss som läser bloggen och som kanske vet hur det går att ta sig ur det, och det finns många som ändå vill finnas där, fastän dom inte förstår. Ge alla en chans. Men framför allt, GE DITT LIV EN CHANS.

Kramar

2010-10-01 @ 17:24:32
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: h2o

sv: iih :D

duktiga du! unna dig nu :) och hoppas att du såsmåningom köper mat också :D

du med vännen! puss<3

2010-10-01 @ 17:42:03
URL: http://vatten.webblogg.se/
Postat av: Lisa

sv.

Tack så mycket :D

Du kommer också klara det här, det vet jag!

Grymt jobbat idag med att köpa allt haha, Känner igen mig blir helt upprymd när jag plockar åt mig allt underbart godis.Nu ska vi fixa detta.

kram<3

2010-10-01 @ 18:11:41
URL: http://farfromperfect.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag försöker att ge lite solsken någon sekund till alla som har det som jag, eller ännu sämre (väger som sagt snart normalt)

Okej, lovar, minst 7 godisbitar?Kramar

2010-10-01 @ 18:29:24
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: h2o

sv: du är<3

smaken var helt klart godkänd, fast jag har inte ätit såna matiga mackor på en evighet så det var kanske därför ;)



jo men jag menar liksom, varje dag? lite lite och sen mer mer!

ska du hålla dig till dina söndagar eller utöka antalet dagar?

det är ju bra att du har mat hemma nu iaf så att du kan äta om du vill :) du är jätteduktig! detsamma! puss<3

2010-10-01 @ 19:53:42
URL: http://vatten.webblogg.se/
Postat av: Elin

Japp, har gått upp ganska mycket sista året. Eller ja. Megamycket snarare. Hatar det. Har iofs inte fått tillbaka mensen, vilket var ett måste för att jag ska få börja träna på gym igen. Vilket inte gör så mycket, när jag började gå upp slutade jag med det. kändes fel att vara på ett gym och vara smällfet. Så det räcker med grusvägen

Har ätit två, har du ätit någon?

kramar

2010-10-01 @ 20:14:35
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Du är hur duktig som helst!

Ett steg i rätt riktning. Sedan gäller det bara att våga svälja :)

2010-10-01 @ 20:35:08
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: h2o

sv: haha :)

then go for it! :D testa och se om DU gillar. doppa den i beasås om du vill det, ditt liv, gör som duuuu vill :D fatta vad skönt att äta något du är sugen på och samtidigt veta att du gör något bra? :)

puss<3

2010-10-01 @ 21:59:43
URL: http://vatten.webblogg.se/
Postat av: Anonym

kan du inte skapa en kategori som heter"i min matkasse" där du lägger allainlägg om vad du handlatr?=)

2010-10-02 @ 23:22:49
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback