Powernappisch!

Hej alla mina gullegrisar :*
Hur är det?:)
Jag är trött som jag vet inte vad, har typ inte sovit inatt.
Var ju på festen nivet, de var kul, hade bara lite tjockisångest :P
Men jag saknade mitt naturgodis heeela kvällen, och natten, därför jag inte kunde sova.
Så jag måste typ ta en powernap nu haha för ikväll ska jag till bästis, vi ska äta massa godis och se på skräckfilmer, och hon klagar alltid att jag somnar mitt i filmen, och jag har lovat att inte göra de nu.
Hur ska de gå när man sovit knappt 1 timme inatt ?XD
Nä jag måste ta en powernap heltenkelt!

Längtar till middagen gör jag också :O  jag ska göra egna lammfärsbiffar och till de ska jag äta mina älskade criscuts<3 och tzatsiki och pepparketchup :O Hör ni? jag ska äta min traditionella Söndagsmiddag på en Lördag?:P
Det är för att jag hoppas (och ber till gud) att min lillasyster ska vilja komma hem och äta middag med oss imorgon, hon vill aldrig träffa mig :( så jag har bestämt tacos till imorgon, de älskar hon...
Jag är inget big fan av de, men hoppas hon vill komma hem och äta de med oss nu.

Nu ska jag vila lite.
Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Emelie

Locka syrran med god mat, det borde defintivt fungera, tehe :]

Sedan får du bli sockerhög på naturgodis under filmen, då kan du väl omöjligtvis somna? Sockersockersockerkick ftw!



Aw, tack! Det är min farmors gamla (den är flera tjugotal år gammal!) stickade julekofta. Den är jättemysig, jag får jul-längtan på hög nivå!

Och det finns en mysig brasa här, och massa godis (i överflöd, jag vet inte ens vad jag ska välja!!) i korgar lite överallt i huset :o Jag har en känsla av att farmor försöker göda mig (hehe!).



Vilken skräckfilm blir det med bästisen ikväll? :D

2010-10-30 @ 15:19:37
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: h2o

sv: kul att höra vännen :D

jag hade en mindre kul kväll :p

hoppas det funkar med din syster! men bor hon inte hemma :o eller undviker hon att äta middag med er bara? :/ <3

2010-10-30 @ 15:40:40
URL: http://vatten.webblogg.se/
Postat av: Maja

Hoppas att syrran kommer nu när du lockar med det som hon gillar :D Och äter man godis blir man ju pigg så vi får hoppas att du inte somnar ;P



Har varit och köpt godis till mig själv, lite jobbigt efterom det är mer än förra veckan, men allt ska ner i magen ändå :D

Puss<3

2010-10-30 @ 16:15:27
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Elin

Där ser du, det är värt att ta sig ut på fest, man brukar få det megaskoj.

Den var asgod! Blir en till sådan snart. Men idag har jag ätit digestivechoklad!!!!



Det betyder manodepressiv: man växlar mellan att vara sjupt deprimerad och vara manisk - överstressad och hyperaktiv.

Hur har det gått ikväll?

kramar

2010-10-30 @ 17:01:30
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: h2o

sv: nä men jag vet inte, höstdeppig typ. och åldersnoja haha. känner att jag inte är redo att fylla år :/

okej :/ det är säkert jättejobbigt för henne att se sin storasyster må så dåligt, men innerst inne älskar hon dig jättemycket och en dag kommer hon försöka förstå och hjälpa dig lite mer. det kommer<3

POTATISGRATÄNG!!!!!!!! fatta :D:D helt sjukt länge sen. hoppas det är gott haha :D

och sen dendär kakan duvet (har itne fått receptet än men ska fixa, har inte glömt dig! hihi)

jo jag vet, men jag har typ hetsas (fast har precis lärt mig att det heter tvångsätit) hela veckan. alltså jag vet inte, jag gör så, typ trycker i mig saker jag egentligen inte gillar bara för att jag vet att jag blir olycklig av det. typ alltid innan jag ska träffa någon trycker jag i mig mat för att jag vet att jag kommer svälla upp och bli deppig och inte vilja gå ut :/ så ah.. tjock på min födelsedag. inga kläder. asbra!

<333333333

2010-10-30 @ 17:05:30
URL: http://vatten.webblogg.se/
Postat av: Anonym

du har en mycket fin blogg, kämpa på, någon gång klarar du det!

2010-11-01 @ 17:35:32
URL: http://kugghjulspojke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback