På skolan

Japp, jag sitter i skolan, börjar om typ 25 min.
Ingen ork alls egentilgen, men vad gör man .__.
Imorse kunde jag inte hålla mig, jag satte på WII och vägde mig :/
0,9 KILO UPP!
Och då har jag inte ätit någonting på tre dagar förstår ni?
Det var i Lördags jag vägde 0,9 kilo mindre då då, sen åt jag både Lördag och Söndag, sen har jag inte vågat sen dess, och jag har ändå gått upp 0,9 kilo? det betyder att under EN helg går jag upp över två kilo då.
Kul att veta, känns ju jättetryggt .__.
Och folk snackar om att det kommer ta tid att gå upp i vikt, haha my ass!
Jag kommer vara en fet ko lagom till jul, ojoj va roligt.
Vet inte hur jag mår just nu, har ångest.
Ångest av vikten, ångest inför helgen då jag hade planerat att äta massor av gott.
Känns inte så kul att göra de nu :(
Får väll äta varmakoppen i helgen då :'(
Trots viktuppgången imorse åt jag?!!!
Lite fil med kanel, bajs.
Fetma here I come!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

PRECIS :D Det är så jävla underbart kan jag säga dig ;) Att inte vara begränsad av vad man kan eller inte kan äta! ILOVEIT.

mm, jag vet det är FÖRJÄVLIGT i början att inte kolla! Men nu har jag någonstans slutat bry mig - för jag vet att såfort jag får en exakt siffra så har jag en utgångspunkt och kan sitta och fundera på exakt hur mycket vikten har hoppat upp/ner sen dagen innan (jag har en kusligt bra koll på vad som gör att jag går upp/ner tyvärr). Men nu har jag INGEN aning (eller okej, en aning har jag ju... Vet att jag ligger inom ett spann på typ 5 kg) så jag kan inte ha ångest och älta det här hela tiden. Lycka! (a)

men sötnos, mat är viktigt! Jag vet, deet känns "jättetråkigt" att äta i början - men det blir bättre! Pröva att ta ngt i mellanväg då, som är sött och gott? Typ pankisar eller ngt istället för massa godis? Blir inte fler kalorier, promise, dessutom får du i dig lite nyttiga mineraler och sånt ;)

puss <3

2010-10-07 @ 09:25:04
URL: http://isundin.wordpress.com/
Postat av: Emelie

Dummer, du förstår ju att det inte är FETT som sitter på kroppen! Det är din vattenvikt, klart din kropp suger åt sig så fort du äter. Men det är inget permanent, man KAN inte gå upp så snabbt. Det fungerar inte så.

JAG vet det för att JAG är ett levande bevis, Lovisa vet det för att HON är ett levande bevis. Och hur många andra tjejer som kämpar för att bli friska, vi har alla skitsvårt att gå upp.



I början blir det naturligtvis en JÄTTECHOCK för kroppen att mat kommer, men den lugnar ned sig. Det ÄR inte fett.

Plus, vad ska du göra mot dig själv nu? Lägga dig ned och ge upp, återgå till ett helvetiskt liv.. Eller visa hur jävla stark du är, kämpa och vinna kampen?

Vad är viktigast för dig, livet eller benigheten?

2010-10-07 @ 09:25:25
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: K

Vattenvikt!

2010-10-07 @ 09:45:12
URL: http://headsyoulivetailsyoudie.blogg.se/
Postat av: Elin

Vännen, det är en tillfällig viktökning. Som egentligen vore bra om den inte försvann, men även om du äter i helgen kommer du inte att gå upp så du blir en fet ko. Du kommer inte vara fet, oavsett hur mycket du äter.

Ska inte säga att det var bra. Var ju inte i skolan igår. Alla andra orkade hela skoldagen men inte jag. Och idag är jag inte där heller. Känner mig rätt dålig.

kramar

kramar

2010-10-07 @ 12:36:10
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: anji

fattar vad du menar. Så är det för mig med. Kan säkert lägga på mig 5 kg på en vecka även om man äter lite. Det e ju för kroppen är inställd på svält så när den får mat vill den behålla det.



Kram

2010-10-07 @ 13:03:23
URL: http://thisisreality.bloggagratis.se
Postat av: Lisa

Det går alldeles för fort att gå upp i vikt.

I början gick jag upp 5 kg på mindre än 4 veckor. Så lagom kul. Sen hade jag lite perioder där jag slutade äta igen och gick ner, sen gick jag upp osv.

Men tänk på att du behöver gå upp.

Kram

2010-10-07 @ 13:29:43
URL: http://farfromperfect.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är stark som kämpar på som du gör.

2010-10-08 @ 14:49:29
URL: http://kampenmedanorexi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback