Ojojoj jag hinner inte med

Massor med plugg, måste tvätta, måste diska, måste blogga, måste svara på era underbara kommentarer<3 måste läsa alla era nya inlägg sen i helgen :) Måste plugga ännu mer.
Måste se på tv, måste hoppa hopprep, måste köra med min abcircle, måste använda gummibandet, måste bada aah och så vidare....
Listan kan göras lång :P Men jag är så jävla trött, hur ska jag orka?
Haha, jag har iaf inga lektioner nu fören Torsdag, men imorgon ska jag möta min grupp och skriva grupparbete, redovisning på Fredag.__. Sen på Onsdag hoppas jag på att få vara hemma och bara plugga mitt eget, har ju Tenta snart föfan :P
Ursäkta att jag är lite konstig men är typ glad och trött på samma gång?
Men inte glad att behöva plugga istället för att läsa bloggar :(
Jaa, jag har väll egentligen inte mycket att säga, eller jo det har jag väll alltid men kommer aldrig ihåg vad det är jag ska säga när jag väl ska skriva ner det haha.
Mamma ska boka ny tid hos Birgitta, förhoppningsvis den 22a, då är det bara 11 dagar kvar, låter konstigt men denna gång vill jag faktiskt träffa Birgitta, och denna gång ska jag ha gått upp! inte ner!
Men jag lär ju inte ha gått ner med tanke på vad jag ätit i helgen ;)
Fast är rätt risig i kistan nu så de lär inte stanna länge :O, kul info va ?;)
Hmm, vad ska man berätta mer?
Idag ska jag äta nudlar, nudlar tycker jag är gott och då ska jag äta det punkt. Måste fan skynda mig att äta det nu typ innan ångesten fångar mig igen, han har varit på mig hela dagen, men jag ska fanimej äta jävla nudlar nu!
Haha jag älskar att det hände som det hände igår på pizzerian, det har typ gett mig lite mer styrka.
Jag är iaf glad, idag...
Nu ska jag först svara på kommentarer sen äta nudlar, iaf lite, är inge hungrig men ändå..
Puss!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Aw, vi har verkligen tur som har sådant stöd!

Min pojkvän säger samma sak: "med tanke på all ångest du får så ska du väl åtminstone få NJUTA när du väl äter, och få äta det du helst vill!".. Det hjälper ju så otroligt mycket!



Jag förstår att hon blev skitglad, du var ju bäst ju! Släpp inte den här känslan nu, den här peppen! Det är den som gör dig lycklig, och som gör dig FRISK! Pepp och nudlar låter optimalt, tycker jag! :D

2010-10-11 @ 18:03:37
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Elin

Det är värt det. Varje pulsslag som går upp kan rädda ditt liv, glöm inte det.

Hur går det med nudlarna? Dagens task för idag var rödbetssallad. Som ligger i magen. Försöker övertyga mig om varför den ska vara kvar där.

Kramar

2010-10-11 @ 18:42:36
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Lovisa

kom igen kom igen kom igen skickar pepptankar VÅGA håll i det här nu! Våga äta trots att det är jobbigt, du gör HELT RÄTT helt rätt, våga våga våga! I promise you livet blir så mycket mycket roligare och det ÄR värt det! pepp



klart vi borde ses någon gång, vart bor du annars då?

<3 PUSS

2010-10-11 @ 18:55:01
URL: http://isundin.wordpress.com/
Postat av: Erika

Försök hitta varför du har så mycket ångest över en viss mat, försök att resonera förnuftigt med dig själv kring det och jag lovar att det blir så mycket lättare att äta.



Det är ju inte just DEN HÄR gången, inte just DE HÄR extra kalorierna man går upp i vikt av. Are you with me?

2010-10-12 @ 13:46:07
URL: http://anaaddict.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback