Nu jävlar ditt jävla monster!

Okeej, jag har inte varit så bra på ett par dagar nu, förlåt allihopa :(
Men nu är jag fan tillbaka igen! jag ska fan inte ge mitt liv åt nåt jävla monster i mitt huvud som inte ens är på riktigt!
Jävlar vad förbannad jag varit på anorexin dom senaste dagarna! så jävla frustrerad så att a ni anar inte!
Men tack för att ni finns och peppar och stöttar mig!
Och jag tror själv inte på att jag skulle ge upp nu när jag kommit så långt, jag var bara tvungen att tänka och vara sur ett tag, men nu jävlar nu är jag tillbaka och Ana ska få på käften!
Idag ska jag nog till och med luncha UTE! för att jag måste ju ha ett straff (haha är det ett straff att äta på restaurang?) hihi nä men vi kallar de utmaning då. Jag ska äta ute för att visa anorexian att nää jag kommer aldrig någonsin bli din vän igen! Hör du de dumma dumma monster?
Nu ska jag svara på era underbara fina kommentarer! skriver lite mer när jag kommer hem tunt 15.30 :)
NI ÄR BÄST!

Kommentarer
Postat av: ebba

Hej gumman! ÅÅÅH vad glad och lycklig jag blir av ditt meddelande + inlägg. Jag kände mig så jäkla suuuur och arg igår bara för att den höll på att ta över dig igen. Men av det jag läste nu så kan jag inte annat än jubla högt igen! Du lyfte mig där gumman :) Tack!!

Och det känns så jäkla bra att höra att du är beredd att kämpa för din sak igen, då blir jag ännu mer motiverad också.

Jag förlåter dig :) är så himla glad och lycklig att du tog ditt förnuft till fånga, det börjar ju låta som den där Sandra jag pratade med för en vecka sen igen! Och den människa jag är så himla glad att jag fått kontakt med.. Tur att jag slapp förlora henne:)



Jag har givetvis ätit min fil :) Börjar gå riktigt bra nu faktiskt.. Har inte riktigt bestämt vad jag ska äta sedan, men eftersom det är tenta imorn så lär det bli massa sockeruppladdning iaf! Det behövs, sanna mina ord!!



Gud vad duktig du är som ska äta ute, för jag vet att du klarar det. Vad blir det för något gottigt månntro? Glöm inte kameran ;)

Jag mår lite dåligt över att det är tenta imorn, känns fortfarande som att det kommer gå åt fanders, men jaaa! Det är bara att göra så gott man kan. Mer går inte göra.



Helt rätt inställning, för vi är inga mesar!! Gillar du inte pastafrutta? :) Det som är så gott, dock inte lika gott som choklad eftersom att de fortfarande är kvar men :P

Hoppas att du köper något gottigt iaf :) Lite naturgodis kanske?!



FOrtsätt kämpa du är bäst <3

2010-10-27 @ 10:28:08
URL: http://ebbsillon.blogg.se/
Postat av: h2o

VIDRIGA PATETISKA JÄVLA ÄCKEL-ANA. NU LÅTER DU SANDRA VARA.

för sandra är bäst, sandra är bäääääst :D

2010-10-27 @ 11:28:40
URL: http://vatten.webblogg.se/
Postat av: Emelie

PEPP PEPP PEPP!

Monstret ska bort, det förtjänar inte att leva i din fina kropp, bredvid själen :3 Den är alldeles för ovärdig för det.



Stå emot alla dumma känslor och monstrets klor, du är grymt duktig, sötis. Jag tycker verkligen det (och jag har ju följt dig läääänge).

Luncher ute är riktigt svårt, men så otroligt mysigt! Och klart du klarar det. Vad blir det? :)

2010-10-27 @ 12:09:48
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Elin

Det är bra tjejen - bort från det här, inte falla mer. Det är inte värt det, det gör ont att försöka leva så här, när vi inte lever ett liv som friska kallar liv. Vad är det vi håller på med eg? Nej fy. bort, bort, bort.

Ska äta godis ikväll, har ätit en pannkaka innan idag. Känns svårt med godis ikväll men jag vill inte leva med det här. Bara smärtan i hjärtat, som dödar mig snart, borde räcka för att jag ska äta fem pannkakor, men det funkar inte så. ÄS är lite glad åt att det gör ont. Jag har därmed ätit tillräcklgit lite, tränat tillräckligt mycket och dessutom förtjänar jag smärta.

många styrkekramar till dig. <3

2010-10-27 @ 14:52:21
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: h2o

sv: <3333 haha, det kan diskuteras :p

och lite godare tror jag också, snart ska du äta en sån till lunch, visst? :D

jag blir glad av dig med. du är så finfinfin och brabrabra :D <3

2010-10-27 @ 16:13:16
URL: http://vatten.webblogg.se/
Postat av: h2o

sv: haha men menar VARM mat :D

fast kebab och godis låter inte dåligt;)

olala :o välkommen till klubben hihi

pussssss

2010-10-27 @ 16:24:29
URL: http://vatten.webblogg.se/
Postat av: Elin

Du har rätt. Så många missade kalorier vi har så kommer det ta år innan det jämnat upp sig riktigt. Vi har kämpat så hårt med ÄS att inte äta, särskilt inte godis mm. Du klarar det! Jag vill med äta kebab. Med sås. Och dricka läsk till. Sådär riktigt du vet? Utan några tankar alls.

hur ska det gå till eg?

vad har hänt idag? kramar

2010-10-27 @ 16:31:47
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Frida

DU ÄR BÄST! Precis så ska man göra!

Äta för glatta livet! Kul att äta ute ju! Det borde jag också träna på! Får bli en utmaning att ta sig an på lovet kanske!



Kämpa på nu! Vi kämpar tillsammans! <3

2010-10-27 @ 16:49:02
URL: http://ingenspeciell.bloggsida.se
Postat av: Perfection

Aw, va du är duktig! Jätteklu att läsa att du är på bättringsväg :) Kram

2010-10-28 @ 13:16:25
URL: http://myperfection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback