Ni är bäst!

Tack så jäkla mycket för allt ert stöd och era fina kommentarer! Tänk att det finns så fina människor där ute som är sjuka :( Skulle jag bli miss Sverige så skulle jag Önska friskhet och frihet till er mina kära vänner, för INGEN förtjänar att ha ÄS, ingen, kom ihåg det bästa bästa ni! <3

Inatt sov jag som en stock! Men jag vaknade vid tre tiden och hade sjukligt?! on i mitt vänstra ben, låg och vred på mig ett tag men somnade tillslut igen.
Det var lite svårt att sova där när jag vaknat men det gick tillslut, råkade börja fundera lite ^^
Hah, och vad funderade jag på då?
Jo då, mat igen som vanligt, men är typ exhalterad och livrädd på samma gång över vad som komma skall :O
Mest funderade jag på min lunch idag, jag ska äta lingongrova med philadelfia, sallad, paprika och kalkon.
Har typ drömt om det i flera veckor, så det ska de bli!!
MEN! Mitt dilemma, i vilken ordning ska man lägga påläggen?! :O
Såklart tar man ju philadelfia först så allt det andra kan kladdas fast i den, men sen då? om jag tar kalkonen, då syns inte den sen när jag lägger på salladen, och tar jag salladen först då kan inte kalkonen kladdas fast i philadelfian, vilket i-landsproblem va? :P
Förlåt men bloggen kommer nog handla en hel del om mat nu kommande, men det kommer säkert vara blandat med panikattacker och cp inlägg när jag är hög på mat .__.

Jag ska be mamma ringa min behandlare nu, hon ska boka en ny tid till mig, har en på Fredag men tänkte om jag kunde komma dit lite tidigare, för nu eftersom att jag har hoppat av skolan så har jag ju mer tid att vara hos henne.
Vi ska lägga upp en ny vårdplan! Bara hon inte föreslår Dagvård :O
Jag är ganska rätt så aspetig med maten, och så har jag alltid varit innan ÄS också, så tänk om jag måste sitta där och äta skit jag inte gillar, då kommer ju ångesten slå mig i ansiktet ännu mer :/
Men ni tror inte på dagvård va?
Hoppas inte de, skönare att vara hemma och äta det man vill, och det man har längtat efter.. :)

Idag ska ni Tom. få lite bilder på mina måltider tror jag ;)
Dom kommer bli sjukt goda, det jobbiga är bara att när man inte ätit på aslänge då vill man ha ALLT på en gång, och det går ju inte riktigt, men idag ska jag få sjukt goda grejer :D
Vänta och se bara :D

Nu blir det frukost!
YOGHURT MED FAVVOMUSLIN! JAG VÅGAR!!!

Puss!

Kommentarer
Postat av: ebba

Du vet hur grym du är va?! Igår kom min pappa till mig i min lägenhet, oj vad mkt tårar.. Han gav sig verkligen inte, jag SKA upp i vikt och nu tänker de ha stenhård koll på mig. Jag som brukar gå ut och gå i flera timmar varje dag.. Nu kommer jag inte att kunna det. Men vet du?! Det är nog bra!! Jag vill bli frisk, jag vill ha mitt liv tillbaka.

Och du! DU är fantastisk och jätteduktig som kämpar så bra!!

Tusen kramar

2010-10-15 @ 10:37:46
URL: http://ebbsillon.blogg.se/
Postat av: petra

1. philadelphia

2. sallad

3. kalkon

4. sist men inte minst PAPRIKA



tihi. jag brukar själv ha den kombon och det ser godast ut så haha! ;)



men vad du är gullig, tack!:$

jag måste bara säga en sak. dagvård är något jag ABSOLUT rekommenderar! även om det känns som det läskigaste ever så är det DEN BÄSTA vården. alltså tänkt dig att du har stödet av alla behandlare HELA TIDEN och verkligen få den hjälp du behöver. jag har gått på dagvård i över TOLV VECKOR och det är något av det värsta och bästa jag har gjort i hela mitt liv. för seriöst så hade jag varit på ruta NOLL om jag inte hade börjat där. det hjälper en så sjukt mycket ska du veta. men visst, sen är alla olika men jag tror på dagvård eftersom jag har erfarenhet att själv har gått på det.. om man får vara rädd eller man SKA rättare sagt vara nervös och lite rädd, det är ju något helt nytt för en?



men kom igen nu tjejen, ta all hjälp du kan få! du behöver den, jag lovar. hoppas du får en jätte bra dag nu sötnos! puss på dig

2010-10-15 @ 10:45:29
URL: http://trueanolife.devote.se
Postat av: josefine

Åhhhh :D den låter jätte god, du får äta den fler gånger !!!! :) HUR FIN ÄR INTE DU? mycket, mycket mycket finare. du är så himla bra, du är så fruktansvärt duktig, att du kämpar, att du aldrig ger upp, du är en sån isperation, jag tror verkligen på dig!! tusen kramar<3

2010-10-15 @ 11:42:46
URL: http://svagahjartslag.blogg.se/
Postat av: josefine

och klart du vågar!!! bara att göra det, ångesten kan vi ta hand om tillsammans sen, vi ska klara det här! och tack, MEN DU ÄR MYCKET VACKRARE! pungt slut!!<3

2010-10-15 @ 11:49:40
URL: http://svagahjartslag.blogg.se/
Postat av: bulimihelvetet

2010-10-15 @ 21:09:11
Postat av: bulimihelvetet

du är så himla fin och jag lovar att du är finast av alla! ingen skriver oftare eller finare saker till mig, du är bara så himla fin människa!



och du är duktig som kämpar! jag tror på dig jättemycket. förresten, låter som en god macka. det känns roligt att du i alla fall börjar tycka om mat. det kommer bli bättre, det vet du. och mat är ju väldigt gott och ganska livsnödvändigt :)

2010-10-15 @ 21:14:56
URL: http://bulimihelvetet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback