Morsning korsning!

Ska vi göra idag till en bra dag eller vad?
De tycker jag! :D
Måste börja med att säga till dig
Ebba att jag tänker på dig och håller alla tummar för dig! <3
Sen vill jag hälsa till alla er där ute som kämpar med mig! VI KAN!
Vi får fan aldrig ge upp, lova det?!
Idag är dag 14 på min "tillfrisknadsprocess" och dag 14 ska gå förjävla bra!
När jag kommer hem idag senare vill jag kunna vara stolt och skriva hur bra de gått för mig!
Jag har fortfarande inte kommit upp i mina 6 mål om dagen, men jag har varit uppe i så mycket som 5 ett par gånger :)
Och igår åt jag upp mina 9 naturgodisar och mina popcorn, de tog typ två timmar men gott var det och ner skulle de ;D
Nu måste jag skynda! ska hinna äta och sen åka!
Puss.

Kommentarer
Postat av: Lilla My

Håller tummarna för dej, du fixar allt du vill. Lämna ana, ingen behöver henne i sitt liv. Kram

2010-10-28 @ 08:10:28
URL: http://www.metrobloggen.se/MiniMy
Postat av: Emelie

Jag tycker du är jätteduktig som smaskar naturgodis och banan (!!), men jag är lite rädd för att då tränar SÅ mycket. Både vattengympa och gym.. Vad säger SCÄ, tycker de att det är okej? :] Vill inte beröva dig från något du GILLAR, men jag är lite rädd att det är anorexin i dig som vill träna mer än Sandra.. Och jag vill verkligen inte att du ska gå ned mer i vikt, och fastna i monstrets dumma fälla. Sötis.



Mjo, men godis är ju inte dåligt innan man går och lägger sig! Sedan kommer nog det matiga med tiden, till dess tycker jag naturgodis och popcorn får duga!

2010-10-28 @ 08:15:16
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: h2o

sv: :):)<3

asbra för dig hoppas jag! jag började dagen med att bråka med min mamma så ja, min blir nog mindre trevlig :p

puss. lycka till med bananen förresten

2010-10-28 @ 10:06:37
URL: http://vatten.webblogg.se/
Postat av: h2o

sv: ja fast jag gick och kramade henne. orkar liksom itne haha :p

ååh spääande! ta före ochefter bilder :D du kommer bl snyggare än snyggast :D:D:D

sänk den jäveln. bananen alltså!

för din skull ska jag äta fruktsallad med BANANANARAMAMANANANA :D pussis

2010-10-28 @ 11:36:49
URL: http://vatten.webblogg.se/
Postat av: Cilla

Sv: Tack vännen. <3 Gick det bra för dig att bada?

Jo eller det kändes nyttigt att jag kunde se det och att jag fick ångest över att känna mig försmal istället för tvärtom. :P Stor kram till dig. <3

2010-10-28 @ 13:07:34
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/
Postat av: Lovi

WIIIIEH säger det igen, du är GRYM! Najsprajs på burgerking som vi säger här i sollentuna! (eeeh, näe?! vem gör det? det var visst bara jag... :P)

2010-10-28 @ 13:30:51
URL: http://isundin.wordpress.com/
Postat av: Elin

Nålarna är hemska. Ska inte skrämma upp dig, men jag hatade det. :P

Du är värd varenda krona, och det tycker dom också så ät ute om du känner att det ger dig något i kampen för att bli frisk. Som du orkat med i 14 dagar! Det är fantastiskt. Du är fantastisk.

Har ätit kexchokladen nu!! Det är faktiskt en bra dag, idag med.

hur är din hittills?

kramar

2010-10-28 @ 16:18:06
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Rebecca

åh naturgodis<3 fucking amazing uppfinning ju! Lite nyttigheter också i det fruktansvärt goda;)Håller tummarna för dag 14:)



SV:Jo visst låter capio bra men så förbannat läskigt bara:/

Jag tycker dagvård låter som en kanonbra idé! Det gav mig faktist mkt på många punkter. Man märker liksom vad det är man tycker är svårt med att äta och kan jobba på det. Så finns det människor där som jobbat med ätstörnignar i flera år så man kan lita på vad de säger! Att det är en normalportion man inte går upp i vikt av. Att man inte äter för snabbt. Ngn som bryter tvångsmässigheter. ÖVar på att prata om annat sammtidigt som vanliga personer gör.. och får man ångest får man hjälp med det eftersom de är vana:)

Jag känner också att jag sväller så.. fast det sitter i huvudet. Påminna sig själv hela tiden;)

Tycker inte du ska träna gummman. Kompensationstänket blir bara värre och visst vill du bli frisk så snabbt som möjligt? Inte lite halvt bara...

Massproduserade kramar<3<3



p.s Lägg till mig på facebook : Rebecca Holm, De geer gymnasiet

2010-10-28 @ 17:11:15
URL: http://thinspiration.bloggspace.se
Postat av: Emelie

Men du, tror du verkligen det är bra att träna FLERA GÅNGER I VECKAN?...



Jag ska inte vara moraltant, vill du att jag ska vara tyst, så är jag det. Det kommer bara bli väldigt mycket svårare för dig att gå upp i vikt och bli frisk som en puma du borde bli :] Sedan äter du FORTFARANDE som en fågelunge, och med träning på det. Njaaa, jag vet inte, alltså.

2010-10-28 @ 17:37:39
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Emelie

Jo, det kan jag förstå. När jag började försöka bli frisk, var mina halvtimmespromenader en stor del till att jag faktiskt VÅGADE utmana, och vågade äta. Det försvann med tiden, nu klarar jag att utmana utan att göra något "smått".. För du vet, kompensation är kompensation. Det kan lika gärna vara vattengympa som promenader som kräkningar som laxeringsmedel, det är ändå ett sätt att "förhandla" med anorexin. Och det vill vi ju inte. Vi vill förgöra den, helt och hållet :)

Men att sluta förhandla, det får man kämpa för, och det vet jag att du kan. Bara du inser det :)



Haha, du får reda på mycket om min dag om du läser mitt inlägg! ^^ Själv?

2010-10-28 @ 18:51:49
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: h2o

sv: jaaa wieieiw :D älskar när frisörer inte vill klippa en som man själv vill utan hittar något som verkligen passar en. för allt ser ju inte snyggt ut på alla :p okej det har typ aldrig hänt mig att jag gått nöjd från frisöern men ändå ^^

oalala trevligt!

ingenting haha. durå, förutom frisören?

pusss

2010-10-28 @ 18:53:56
URL: http://vatten.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback