Middag intagen med blandade känslor

Började gråta och fick panikångestattack av dess like nu när jag skulle äta middag.
Tänkte skita i den jävla middagen, fanns inte en enda grej jag ville ha :(
Men jag lovade en vän att äta så jag gjorde de för dig!<3
Bildbevis:

Dehär är alltså criscuts som jag tjatar typ jämt om, råkade få liiite mycket salt där.
Sen är dedär bruna grejerna chevapitchi typ, aah nån liten korvgrej som smakar kebab typ.
Sen en stoor klick tzatsiki och pepparketchup.

Ska jag köra all in nu eller? och fortsätta kvällen med chips och choklad? :O

Kommentarer
Postat av: Emelie

Saaaandra, vad jag är stolt över dig! Att du ständigt fortsätter kämpa, jag blir inte mindre imponerad någon gång :] Tur att du har din vän (antar att det är Ebba, tehe?) som får dig att lova saker (som du trots ångest håller!).

Och för övrigt vattnades det i munnen på mig när jag såg yoghurten och müslin och alla de goooda saftiga russinen, åh, nomnom. Vad äter du för yoghurt till, förresten? :)



Idag ska du veta, vad jag ätit. Fast det kanske jag skriver om imorgon, sådan buse som jag är! Tihi.



Sedan ska du ABSOLUT inte sätta :(-gubbar efter att skrivit att du ätit. Det är ju SKITBRA, bort med de synliga revbenen och fram med brösten! Inte sant? Och varför tvingas göra det med NDs, när man kan göra det med god äppelkaka, chips och choklad? :D

2010-10-24 @ 20:35:20
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: saga

go all in bruden, let's do it together?! Haha! Håller med emelie också, sätt inte ledsen gubbe efter det du skrivit, skriv hur jävla grym du varit (även om du innerst inne inte känner så) skriv ut en miljarder utropstecken och tusen smajlisar och inse att du är BRAAAA!!! :D kramar till dej.

2010-10-24 @ 20:54:22
URL: http://lillaliv.blogaholic.se
Postat av: Emelie

Att gråta är bra, det rensar själen. tänk så mycket tårar vi alla gråter över den dumma ånghästen. Tur att vi blir rena och fina på insidan efteråt, åtminstone...



Jag äter Arla Citronyoghurt, håller mig också till smaker som inte är vanilj. Citronsmaken gör det perfekt till russina faktiskt, vet inte varför! Megagott åtminstone. Får se om jag är modig och vågar smaka din smak någon gång (svårast är ju att bryta rutiner och vanor!), men vad klarar vi INTE, liksom?



Jag gillar min choklad vaaarm och god, för då smakar den mer. Kall choklad smakar ju nada, tråk tråk! Ikväll blir det mer kakor för min del, och senare grävande i peppburken :D Nomnomnom! Men snart är den slut, tragik, får köpa nytt....



Neeejdå, du får vänta, jag skriver imorgon (ehehe).

För övrigt tror jag inte ett ord på att revbenen är borta, så snabbt går det inte :P I så fall är det tillfällig svullnad. Tyvärr (eller kanske lyckligtvis) krävs med MASSA mer choklad för att saker ska hända!

2010-10-24 @ 20:54:56
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Emelie

Att gråta är bra, det rensar själen. tänk så mycket tårar vi alla gråter över den dumma ånghästen. Tur att vi blir rena och fina på insidan efteråt, åtminstone...



Jag äter Arla Citronyoghurt, håller mig också till smaker som inte är vanilj. Citronsmaken gör det perfekt till russina faktiskt, vet inte varför! Megagott åtminstone. Får se om jag är modig och vågar smaka din smak någon gång (svårast är ju att bryta rutiner och vanor!), men vad klarar vi INTE, liksom?



Jag gillar min choklad vaaarm och god, för då smakar den mer. Kall choklad smakar ju nada, tråk tråk! Ikväll blir det mer kakor för min del, och senare grävande i peppburken :D Nomnomnom! Men snart är den slut, tragik, får köpa nytt....



Neeejdå, du får vänta, jag skriver imorgon (ehehe).

För övrigt tror jag inte ett ord på att revbenen är borta, så snabbt går det inte :P I så fall är det tillfällig svullnad. Tyvärr (eller kanske lyckligtvis) krävs med MASSA mer choklad för att saker ska hända!

2010-10-24 @ 20:56:30
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Emelie

Att gråta är bra, det rensar själen. tänk så mycket tårar vi alla gråter över den dumma ånghästen. Tur att vi blir rena och fina på insidan efteråt, åtminstone...



Jag äter Arla Citronyoghurt, håller mig också till smaker som inte är vanilj. Citronsmaken gör det perfekt till russina faktiskt, vet inte varför! Megagott åtminstone. Får se om jag är modig och vågar smaka din smak någon gång (svårast är ju att bryta rutiner och vanor!), men vad klarar vi INTE, liksom?



Jag gillar min choklad vaaarm och god, för då smakar den mer. Kall choklad smakar ju nada, tråk tråk! Ikväll blir det mer kakor för min del, och senare grävande i peppburken :D Nomnomnom! Men snart är den slut, tragik, får köpa nytt....



Neeejdå, du får vänta, jag skriver imorgon (ehehe).

För övrigt tror jag inte ett ord på att revbenen är borta, så snabbt går det inte :P I så fall är det tillfällig svullnad. Tyvärr (eller kanske lyckligtvis) krävs med MASSA mer choklad för att saker ska hända!

2010-10-24 @ 20:57:12
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: ebba

Alltså seriöst Sandra. Du får mig att lipa.. Vilka känslor du drar ur mig. Jag är så förbannat stolt. Över en människa som bara på de här dagarna har fått mig att känna känslor som jag inte haft på ett år. Du får mig att känna glädje till livet igen!! FYFAN VAD DUKTIG DU ÄR. Så sjukt bäst är du.



Men jag ska sannerligen säga dig att ser otroligt gott ut. Jag blir skitsugen! Jag måste fasiken prova de där crisscutsen snarast. De ser ut att vara precis i min smak. Det borde vi köra på när du kommer till mig :) Bara sådana där smarriga saker. Herregud vi har så mkt att göra och utmaningar att du får stanna en vecka minst ;)



Ursäkta om jag varit lite seg på att svara, har nästan lite dåligt samvete.. Måste förvarna om att jag under morgondagen förmodligen kommer vara lika kass! Måndagar är ju min skoldag så jag är i skolan fram till eftermiddagen. Men oroa dig inte :) Jag ska allt hinna med dig också :D För annars klarar jag mig inte.



När du skriver så där att du gör det för mig, jag får fan i mig rysningar. Jag blir så lycklig och glad att jag bara vill ge bort allt bra i hela världen till dig. Tänk vad du vinner mot ångesten. Du har vunnit så mycket så! Äsch, om du bara äter musli går du inte upp. Man måste ju äta allsidigt vet du väl :)



Är du säker på att du verkligen har blivit större? Hur känns det isf? Snälla säg att det känns lite bra iaf. För det är enbart bra!!! Du är starkare än någon annan vet du.



Hihi, jag saknar också fotbollen ibland. Iaf alla kompisar, jag har knappt kvar någon sen den tiden :( Jag har inte lust att gå dit eftersom jag ändå inte orkar/får vara med. Det är bara deprimerande. Jag brukar kolla på de där gamla facebookbilderna ibland. Jag hade så kul i livet under alla de bilderna.. Trots att jag vägde så mkt mer. Och då kände jag mig fan inte tjock. Nu när jag väger mkt mindre känner jag mig helt plötsligt tjock :S Det stämmer liksom inte.



Men Sandra kära du.. Jag svullnar också alltid upp när jag ätit. De säger att det blir så bara för att magen inte är van. Så jag lovar, det är inga kärringhandtag. Dessutom, har inte alla människor det? Jag tror att det bara är vi som är underviktiga som inte har det. Och jag vill fan inte vara underviktig längre. Jag vill kunna koncentrera mig på det jag ska och inte bara tänka på mat hela jävla tiden. Jag vill ha kul och leva ett liv igen. Och då är det enda som hjälper att gå upp i vikt.



Cocosstångar är skiiiiiitgoda :D Jag älskar kokosgodis. Särskilt naturgodis (a) jasså? Fast när jag köper lösgodis i choklad så brukar jag ju inte hinna hem med dem, så de brukar inte få ligga i kylskåpet. Jag brukar ha så bråttom att käka upp dem :P



haha :D det är svårt att suga på godisar ja.. Fast egentligen borde det ju vara bättre, för då kan man njuta längre, men inte fan kan man det :D Nej, när man har en godis i truten vill man ju bara ha en ny och en ny och en ny.. MMMMM!



Hörrududu det där stämmer inte. För om du kollar hur mkt kalorier det går på 100 g choklad så är det ju lika mkt som i 100 g chips. Det är ju bara om du köper massa sorter som inte är choklad i lösgodiset som det är nyttigare. Fast jag gillar bäst choklad så då är det lika farligt :P Men fasiken vet om inte chips är bättre än godis alltså.

Haha jag tänker likadant :D "Då var den dagen förstörd" Moffa, moffa ge mig mer!!



Hmm, det enda som hjälper är kanske att verkligen börja med de där matschemana så att man äter det som står där och inget mer. Men jag vill fan inte äta efter en lista. Jag vill ju äta det jag är sugen på :S



8 veckor av ens liv är inte speciellt länge ändå om man får chans att bli frisk. Eller hur? för det livet man har nu som sjuk går ju liksom bara förbi en. Det här året som jag har varit sjuk... Det känns som att det är ett bortkastat, förlorat år. Så det kanske kan vara värt att prova? Jag blev också erbjuden dagvård, men isf var jag tvungen att hoppa av skolan och det vill jag inte! + att jag verkligen inte gillade dem som jobbade där.. Förstår hur du känner inför de andra.. För tänk om de bara drar ner en ännu mer i skiten? Man känner sig tjockast av alla och känner sig som ett matmonster och vill absolut inte äta.. För om jag skulle få ett mål mat framför mig, så visst fan skulle jag äta upp det (tror jag iaf), medan de andra säkert skulle sitta där och beklaga sig.. Hmm, jag förstår verkligen hur du menar! Vi får starta en dagvård du och jag :D För jag tror det skulle vara mkt lättare att äta om man fick någon som förstod och som man tyckte om med sig :) OCh sedan att man innan har bestämt att nu ska vi upp i vikt och vi ska äta utan att beklaga oss. Då jävlar! Ebba&Sandra goes oslagbara!



Mmmmmmmm, jag vet!! Mina sex mål mat är heller inget att skryta om. Men saken är att jag ALDRIG ätit sex mål mat.. ens när jag var frisk alltså. Jag åt när jag var hungrig.. Frukost åt jag givetvis alltid, sällan i skolan, men desto mer när jag kom hem.. Åt alltid bara massa godis i skolan.. Och sen åt jag givetvis på kvällen med mamma & pappa. Och sen alltid typ nåt gott på glassen, glass eller så.. Men det känns så konstigt att börja äta sex ggr när man aldrig gjrt det förut. Förstår du? Mitt mål är snarare att äta mat, komma igång med frukost, middag och kvällsmat som jag åt när jag var frisk! Är du med? :P



2010-10-24 @ 21:07:08
URL: http://ebbsillon.blogg.se/
Postat av: ebba

Alltså seriöst Sandra. Du får mig att lipa.. Vilka känslor du drar ur mig. Jag är så förbannat stolt. Över en människa som bara på de här dagarna har fått mig att känna känslor som jag inte haft på ett år. Du får mig att känna glädje till livet igen!! FYFAN VAD DUKTIG DU ÄR. Så sjukt bäst är du.



Men jag ska sannerligen säga dig att ser otroligt gott ut. Jag blir skitsugen! Jag måste fasiken prova de där crisscutsen snarast. De ser ut att vara precis i min smak. Det borde vi köra på när du kommer till mig :) Bara sådana där smarriga saker. Herregud vi har så mkt att göra och utmaningar att du får stanna en vecka minst ;)



Ursäkta om jag varit lite seg på att svara, har nästan lite dåligt samvete.. Måste förvarna om att jag under morgondagen förmodligen kommer vara lika kass! Måndagar är ju min skoldag så jag är i skolan fram till eftermiddagen. Men oroa dig inte :) Jag ska allt hinna med dig också :D För annars klarar jag mig inte.



När du skriver så där att du gör det för mig, jag får fan i mig rysningar. Jag blir så lycklig och glad att jag bara vill ge bort allt bra i hela världen till dig. Tänk vad du vinner mot ångesten. Du har vunnit så mycket så! Äsch, om du bara äter musli går du inte upp. Man måste ju äta allsidigt vet du väl :)



Är du säker på att du verkligen har blivit större? Hur känns det isf? Snälla säg att det känns lite bra iaf. För det är enbart bra!!! Du är starkare än någon annan vet du.



Hihi, jag saknar också fotbollen ibland. Iaf alla kompisar, jag har knappt kvar någon sen den tiden :( Jag har inte lust att gå dit eftersom jag ändå inte orkar/får vara med. Det är bara deprimerande. Jag brukar kolla på de där gamla facebookbilderna ibland. Jag hade så kul i livet under alla de bilderna.. Trots att jag vägde så mkt mer. Och då kände jag mig fan inte tjock. Nu när jag väger mkt mindre känner jag mig helt plötsligt tjock :S Det stämmer liksom inte.



Men Sandra kära du.. Jag svullnar också alltid upp när jag ätit. De säger att det blir så bara för att magen inte är van. Så jag lovar, det är inga kärringhandtag. Dessutom, har inte alla människor det? Jag tror att det bara är vi som är underviktiga som inte har det. Och jag vill fan inte vara underviktig längre. Jag vill kunna koncentrera mig på det jag ska och inte bara tänka på mat hela jävla tiden. Jag vill ha kul och leva ett liv igen. Och då är det enda som hjälper att gå upp i vikt.



Cocosstångar är skiiiiiitgoda :D Jag älskar kokosgodis. Särskilt naturgodis (a) jasså? Fast när jag köper lösgodis i choklad så brukar jag ju inte hinna hem med dem, så de brukar inte få ligga i kylskåpet. Jag brukar ha så bråttom att käka upp dem :P



haha :D det är svårt att suga på godisar ja.. Fast egentligen borde det ju vara bättre, för då kan man njuta längre, men inte fan kan man det :D Nej, när man har en godis i truten vill man ju bara ha en ny och en ny och en ny.. MMMMM!



Hörrududu det där stämmer inte. För om du kollar hur mkt kalorier det går på 100 g choklad så är det ju lika mkt som i 100 g chips. Det är ju bara om du köper massa sorter som inte är choklad i lösgodiset som det är nyttigare. Fast jag gillar bäst choklad så då är det lika farligt :P Men fasiken vet om inte chips är bättre än godis alltså.

Haha jag tänker likadant :D "Då var den dagen förstörd" Moffa, moffa ge mig mer!!



Hmm, det enda som hjälper är kanske att verkligen börja med de där matschemana så att man äter det som står där och inget mer. Men jag vill fan inte äta efter en lista. Jag vill ju äta det jag är sugen på :S



8 veckor av ens liv är inte speciellt länge ändå om man får chans att bli frisk. Eller hur? för det livet man har nu som sjuk går ju liksom bara förbi en. Det här året som jag har varit sjuk... Det känns som att det är ett bortkastat, förlorat år. Så det kanske kan vara värt att prova? Jag blev också erbjuden dagvård, men isf var jag tvungen att hoppa av skolan och det vill jag inte! + att jag verkligen inte gillade dem som jobbade där.. Förstår hur du känner inför de andra.. För tänk om de bara drar ner en ännu mer i skiten? Man känner sig tjockast av alla och känner sig som ett matmonster och vill absolut inte äta.. För om jag skulle få ett mål mat framför mig, så visst fan skulle jag äta upp det (tror jag iaf), medan de andra säkert skulle sitta där och beklaga sig.. Hmm, jag förstår verkligen hur du menar! Vi får starta en dagvård du och jag :D För jag tror det skulle vara mkt lättare att äta om man fick någon som förstod och som man tyckte om med sig :) OCh sedan att man innan har bestämt att nu ska vi upp i vikt och vi ska äta utan att beklaga oss. Då jävlar! Ebba&Sandra goes oslagbara!



Mmmmmmmm, jag vet!! Mina sex mål mat är heller inget att skryta om. Men saken är att jag ALDRIG ätit sex mål mat.. ens när jag var frisk alltså. Jag åt när jag var hungrig.. Frukost åt jag givetvis alltid, sällan i skolan, men desto mer när jag kom hem.. Åt alltid bara massa godis i skolan.. Och sen åt jag givetvis på kvällen med mamma & pappa. Och sen alltid typ nåt gott på glassen, glass eller så.. Men det känns så konstigt att börja äta sex ggr när man aldrig gjrt det förut. Förstår du? Mitt mål är snarare att äta mat, komma igång med frukost, middag och kvällsmat som jag åt när jag var frisk! Är du med? :P



Men vet du? Jag går inte ner i vikt av att äta godis. Jag vet ju eftersom jag fortfarande har den där jävla vågen. Så jag äter verkligen mkt godis alltså :P Men imorn, då lovar jag dig!!!! För jag har köpt fil och den ska jag avnjuta med min underbara Sandra i tankarna. Allt ska ner, förberett flingor & sylt till också. Jag ska klara det! Och varken du eller jag ska dö på kuppen. För nu när jag hittat dig så måste jag träffa dig innan jag dör iaf ;)



Jo men alltså jag får ångest, vad jag än stoppar i mig. Men saken är väl att jag är så jävla hungrig att jag bara MÅSTE ha något och då blir det bara att fan jag tar det som står där.. Och så dämpar det hungern lite. Förstår du vad jag menar? Om jag är sugen på godis, så ska jag ha godis!!! Men om jag inte har något gott godis till hands så får jag ta det jag kommer åt tills jag inhandlat nyytt. Är du med?



MEn chips går verkligen inte att sluta äta.. Jag har några riktiga otäcka upplevelser av chips från den senaste tiden. När mamma låg på sjukhus öppnade jag en 300 grammare och tryckte i mig hela jävla påsen på 10 min.. Sedan om mamma har öppnat en påse hemma och hon inte är hemma. Jag sätter i mig hela skiten. Samma om hon öppnat en påse och det står en skål framme, jag sätter i mig allting. Kan fan inte sluta förrän det är slut trots att jag egentligen inte är det minsta sugen. Varför gör man egentligen så? Det bara sätter sig på hjärnan, det ska bort, bort, bort! Och så frossar man och får ångest utav bara helvete!



Jag blir så glad när du skriver att du verkligen inte vill ha mat OCH att du har ätit ändå:D HUr bra är man inte då Sandra? Hur stor seger har du inte vunnit då? Du vinner med 222239323-0! Men jag förstår hur du känner.. VIssa dagar har jag fastat, men sen när klockan är typ fyra är jag så hungrig att jag skulle kunna döda ändå :P



Vad du är duktig som har fått fram peppburken! Har du ätit något gott godis? När ska du inhandla nytt peppgodis? Jaa, jag lovar dig att något sött varje dag ska jag äta! Om inte annat så har jag ju den där obligatoriska chokladbiten som jag ska äta varje dag oavsett hur jag mår. Den är för själen ;) Haha, är vi onormala anorektiker då som äter så mkt sött?

2010-10-24 @ 21:10:15
URL: http://ebbsillon.blogg.se/
Postat av: ebba

Men vet du? Jag går inte ner i vikt av att äta godis. Jag vet ju eftersom jag fortfarande har den där jävla vågen. Så jag äter verkligen mkt godis alltså :P Men imorn, då lovar jag dig!!!! För jag har köpt fil och den ska jag avnjuta med min underbara Sandra i tankarna. Allt ska ner, förberett flingor & sylt till också. Jag ska klara det! Och varken du eller jag ska dö på kuppen. För nu när jag hittat dig så måste jag träffa dig innan jag dör iaf ;)



Jo men alltså jag får ångest, vad jag än stoppar i mig. Men saken är väl att jag är så jävla hungrig att jag bara MÅSTE ha något och då blir det bara att fan jag tar det som står där.. Och så dämpar det hungern lite. Förstår du vad jag menar? Om jag är sugen på godis, så ska jag ha godis!!! Men om jag inte har något gott godis till hands så får jag ta det jag kommer åt tills jag inhandlat nyytt. Är du med?



MEn chips går verkligen inte att sluta äta.. Jag har några riktiga otäcka upplevelser av chips från den senaste tiden. När mamma låg på sjukhus öppnade jag en 300 grammare och tryckte i mig hela jävla påsen på 10 min.. Sedan om mamma har öppnat en påse hemma och hon inte är hemma. Jag sätter i mig hela skiten. Samma om hon öppnat en påse och det står en skål framme, jag sätter i mig allting. Kan fan inte sluta förrän det är slut trots att jag egentligen inte är det minsta sugen. Varför gör man egentligen så? Det bara sätter sig på hjärnan, det ska bort, bort, bort! Och så frossar man och får ångest utav bara helvete!



Jag blir så glad när du skriver att du verkligen inte vill ha mat OCH att du har ätit ändå:D HUr bra är man inte då Sandra? Hur stor seger har du inte vunnit då? Du vinner med 222239323-0! Men jag förstår hur du känner.. VIssa dagar har jag fastat, men sen när klockan är typ fyra är jag så hungrig att jag skulle kunna döda ändå :P



Vad du är duktig som har fått fram peppburken! Har du ätit något gott godis? När ska du inhandla nytt peppgodis? Jaa, jag lovar dig att något sött varje dag ska jag äta! Om inte annat så har jag ju den där obligatoriska chokladbiten som jag ska äta varje dag oavsett hur jag mår. Den är för själen ;) Haha, är vi onormala anorektiker då som äter så mkt sött?



Ååååh vad jag tycker om dig bruden :)



Jaaa jag läste om din stora pizzavinst!!! Det var till och med den som fick mig att börja avguda dig. Tyckte det var så jävla häftigt! Grymt gjort verkligen.



SANDRA! Hopprep är träning = inte bra! Vet du vad straffet blir? 10 st godisar, ska intas på stående fot, NUUUUU! Innan du lägger dig. Det har jag

bestämt.



Vad blev det för choklad ikväll? Blev det ostbågar? Jag sitter här med mina tuggummin :D Har till och med ätit lite flingor (a) (STOLT) OCH jag köpte faktiskt en sån där liten påse ostbågar. SÅ NU SKA JAG ÄTA UPP DEN innan jag går och lägger mig, bara för att du var så jävla duktig! Egentligen är jag inte alls sugen, men för att boxa ångesten på käften så gör jag det för din skull. Det går helt klart lättare att sätta i sig något när jag vet att du kämpar!!



Hahhaahaa :D vet du? Du får gärna skriva långa noveller till mig. Jag verkligen älskar dina meddelanden. Och blir det jobbigt, så lova att sätta dig ner och skriva av dig istället för att sitta i din ensamhet och känna dig värdelös, lova?! ÄVen fast jag inte har svarat på ditt senaste meddelande och du får sådana känslor, SÅ SKRIV!!! Konstigt att man kan bli så bra vänner över internet egentligen, men fantastiskt kul :D



Inga av ens vänner förstår nej.. Jag blir så jävla ledsen när jag ser hur mina vänner umgås och hittar på grejor.. Så sitter man där, "jaha hoppas de har kul då".



smart vet jag inte om jag är ;) Men jag har alltid haft ganska lätt för mig. Är dock JÄVLIGT orolig för tentan. Alltså seriöst, jag har suttit och tänkt på mat hela tiden. Jag har inte fattat något av det jag läst, så må Gud (och sandra) vara med mig på torsdag!! Endast det kan hjälpa mig, för det lär bli omtenta. Då bryter jag ner mig totalt. Har väldigt höga krav på mig själv :S



Nu ska jag lägga mig om en stund, ska bara kolla lite på Beck först. Imorn kan som sagt svaret dröja men jag lovar att svara när jag kommer hem!! Och lova mig att vara stark imorn OCH äta. För imorn börjar jag mitt nya liv med FRUKOST!! Vad ska du äta imorn? Lagad mat, eller hur?! Jag ska laga mat när jag kommer hem har jag bestämt.. Funderar på att köpa blodpudding (a) Det tror jag INTE att Sandra gillar :P MEN EBBA GÖR :D Dessutom är det ju bra för järnbristen :)

Vad har du förresten för planer i veckan? Är jättenyfiken!!



ÄT UR PEPPBURKEN, TA DITT STRAFF ;) OCH NJUT AV OSBÅGARNA NU (det ska jag göra innan jag somnar)



TACK för att du är världens bästa Sandra, tack för att du gör mig stark, tack för att du är så jävla duktig, tack för att jag får prata med dig, tack för att du är så jävla bäst helt enkelt <3<3<3<3<3

2010-10-24 @ 21:11:59
URL: http://ebbsillon.blogg.se/
Postat av: ebba

Men vet du? Jag går inte ner i vikt av att äta godis. Jag vet ju eftersom jag fortfarande har den där jävla vågen. Så jag äter verkligen mkt godis alltså :P Men imorn, då lovar jag dig!!!! För jag har köpt fil och den ska jag avnjuta med min underbara Sandra i tankarna. Allt ska ner, förberett flingor & sylt till också. Jag ska klara det! Och varken du eller jag ska dö på kuppen. För nu när jag hittat dig så måste jag träffa dig innan jag dör iaf ;)



Jo men alltså jag får ångest, vad jag än stoppar i mig. Men saken är väl att jag är så jävla hungrig att jag bara MÅSTE ha något och då blir det bara att fan jag tar det som står där.. Och så dämpar det hungern lite. Förstår du vad jag menar? Om jag är sugen på godis, så ska jag ha godis!!! Men om jag inte har något gott godis till hands så får jag ta det jag kommer åt tills jag inhandlat nyytt. Är du med?



MEn chips går verkligen inte att sluta äta.. Jag har några riktiga otäcka upplevelser av chips från den senaste tiden. När mamma låg på sjukhus öppnade jag en 300 grammare och tryckte i mig hela jävla påsen på 10 min.. Sedan om mamma har öppnat en påse hemma och hon inte är hemma. Jag sätter i mig hela skiten. Samma om hon öppnat en påse och det står en skål framme, jag sätter i mig allting. Kan fan inte sluta förrän det är slut trots att jag egentligen inte är det minsta sugen. Varför gör man egentligen så? Det bara sätter sig på hjärnan, det ska bort, bort, bort! Och så frossar man och får ångest utav bara helvete!



Jag blir så glad när du skriver att du verkligen inte vill ha mat OCH att du har ätit ändå:D HUr bra är man inte då Sandra? Hur stor seger har du inte vunnit då? Du vinner med 222239323-0! Men jag förstår hur du känner.. VIssa dagar har jag fastat, men sen när klockan är typ fyra är jag så hungrig att jag skulle kunna döda ändå :P



Vad du är duktig som har fått fram peppburken! Har du ätit något gott godis? När ska du inhandla nytt peppgodis? Jaa, jag lovar dig att något sött varje dag ska jag äta! Om inte annat så har jag ju den där obligatoriska chokladbiten som jag ska äta varje dag oavsett hur jag mår. Den är för själen ;) Haha, är vi onormala anorektiker då som äter så mkt sött?



Ååååh vad jag tycker om dig bruden :)



Jaaa jag läste om din stora pizzavinst!!! Det var till och med den som fick mig att börja avguda dig. Tyckte det var så jävla häftigt! Grymt gjort verkligen.



SANDRA! Hopprep är träning = inte bra! Vet du vad straffet blir? 10 st godisar, ska intas på stående fot, NUUUUU! Innan du lägger dig. Det har jag

bestämt.



Vad blev det för choklad ikväll? Blev det ostbågar? Jag sitter här med mina tuggummin :D Har till och med ätit lite flingor (a) (STOLT) OCH jag köpte faktiskt en sån där liten påse ostbågar. SÅ NU SKA JAG ÄTA UPP DEN innan jag går och lägger mig, bara för att du var så jävla duktig! Egentligen är jag inte alls sugen, men för att boxa ångesten på käften så gör jag det för din skull. Det går helt klart lättare att sätta i sig något när jag vet att du kämpar!!



Hahhaahaa :D vet du? Du får gärna skriva långa noveller till mig. Jag verkligen älskar dina meddelanden. Och blir det jobbigt, så lova att sätta dig ner och skriva av dig istället för att sitta i din ensamhet och känna dig värdelös, lova?! ÄVen fast jag inte har svarat på ditt senaste meddelande och du får sådana känslor, SÅ SKRIV!!! Konstigt att man kan bli så bra vänner över internet egentligen, men fantastiskt kul :D



Inga av ens vänner förstår nej.. Jag blir så jävla ledsen när jag ser hur mina vänner umgås och hittar på grejor.. Så sitter man där, "jaha hoppas de har kul då".



smart vet jag inte om jag är ;) Men jag har alltid haft ganska lätt för mig. Är dock JÄVLIGT orolig för tentan. Alltså seriöst, jag har suttit och tänkt på mat hela tiden. Jag har inte fattat något av det jag läst, så må Gud (och sandra) vara med mig på torsdag!! Endast det kan hjälpa mig, för det lär bli omtenta. Då bryter jag ner mig totalt. Har väldigt höga krav på mig själv :S



Nu ska jag lägga mig om en stund, ska bara kolla lite på Beck först. Imorn kan som sagt svaret dröja men jag lovar att svara när jag kommer hem!! Och lova mig att vara stark imorn OCH äta. För imorn börjar jag mitt nya liv med FRUKOST!! Vad ska du äta imorn? Lagad mat, eller hur?! Jag ska laga mat när jag kommer hem har jag bestämt.. Funderar på att köpa blodpudding (a) Det tror jag INTE att Sandra gillar :P MEN EBBA GÖR :D Dessutom är det ju bra för järnbristen :)

Vad har du förresten för planer i veckan? Är jättenyfiken!!



ÄT UR PEPPBURKEN, TA DITT STRAFF ;) OCH NJUT AV OSBÅGARNA NU (det ska jag göra innan jag somnar)



TACK för att du är världens bästa Sandra, tack för att du gör mig stark, tack för att du är så jävla duktig, tack för att jag får prata med dig, tack för att du är så jävla bäst helt enkelt <3<3<3<3<3

2010-10-24 @ 21:16:30
URL: http://ebbsillon.blogg.se/
Postat av: J

Vad duktig du var som åt det ändå! <3

2010-10-24 @ 22:16:17
URL: http://mysecret.bubbleroom.se
Postat av: Elin

Klart du ska! Du är värd allt och mer därtill så våga kämpa emot ÄS.

Kramar

2010-10-24 @ 22:26:19
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Lovisa

SANDRA DU ÄR EN JÄKLA HERO! Hoppas att du vet det, vilken kämpe du är, vilken kämpe!

2010-10-25 @ 01:12:14
URL: http://isundin.wordpress.com/
Postat av: Emelie

HAHAHA, vad fail jag är, spammar typ din blogg. Aja, kärlek på det (inte använder vi hat iaf). Sedan är du ju grym som mumsar godis, tänk att du en dag skulle sitta coh äta det samtidigt som mig. Det trodde jag inte, när jag läste om dig och dina soppor, tehe...

Har du rätt angående revbenen, så fan vad härligt! :D GRATTIS!

2010-10-25 @ 05:41:34
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: petra

waho wahiii, du är asbraaaaa! sandra jag är stolt, så jääääkla stolt över dig. du borde ge dig själv en klapp på axeln hörrö(annars kommer det en här klappklapp) du är sjukt duktig!

2010-10-25 @ 06:35:43
URL: http://trueanolife.devote.se
Postat av: Elin

Jag åt godis!! Försökte med det igår med, men det gick inte särskilt bra. Spydde i alla fall inte.

Hur kommer denna vecka se ut?

kramar

2010-10-25 @ 09:03:24
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: ebba

I DID IT FOR YOU <3

2010-10-25 @ 09:16:04
URL: http://ebbsillon.blogg.se/
Postat av: petriiiis

vännen vet du vad skillnaden är på oss? jag äter och går upp ÄVEN fast jag inte behöver gå upp mer. DET om något är hemskt. jag hatar det och det känns som att jag aldrig kommer sluta växa. fånigt! som om jag kommer bli överviktig liksom? ähhh. hoppas vikten stannar av snart när den nått den vikten som kroppen mår bra av iallafall.



vad du är söt tjejen. önskar jag hade kunnat trolla och gjort alla friska på en gång.. men nu är jag ingen lite fe utan bara en stor djävul. tehe

2010-10-25 @ 10:12:13
URL: http://trueanolife.devote.se
Postat av: petriiiis

sötnos där. uppmuntande a la petris - DU ÄR så LITEN, så JO du måste visst upp ännu mer :)



kan lova dig att jag är större i verkligheten än på bild. mitt bmi är 19 och jag dör bara jag tänker på det. du är så fin sandra och så sjukt sötig!



ge mig lite av det va?!:O tihi.



vad glad jag blir när jag kan glädja någon annan. fast just nu är jag nog inte världens roligaste inspiration som jag mår just nu. men det kommer, det kommer!;)

2010-10-25 @ 10:49:04
URL: http://trueanolife.devote.se
Postat av: borta

dom pommessakerna är sinnesgoda D:

2010-10-26 @ 18:15:40
URL: http://visamigbort.blogg.se/
Postat av: bulimihelvetet

du är ju grym! och ja, innan du förstår att du äter för dig själv så kan du ju äta för andra - vad som helst som funkar liksom! men verkligen, hur bra som helst. var stolt för att du klarade det nu! kram

2010-10-27 @ 13:56:45
URL: http://bulimihelvetet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback