Måste köpa mer yoghurt!

Jag kan inte i ord uttrycka vad ni betyder för mig!
Det är sjukt hur mycket man kan tycka om folk man aldrig har ens träffat.
Men jag gör det!
Tycker om er så jävla mycket, ni lyser upp min vardag med era fina och framförallt peppande kommentarer<3
När jag ibland inte orkar för mig själv, då orkar jag för er!
Så är det, ni betyder så otroligt mycket för mig, och jag hoppas på att kunna träffa er alla nån dag!
Även om jag är en feg liten kyckling .__.

Jag har inte många vänner jag umgås med just nu, det har lixom blivit så, jag är rädd för att umgås, rädd för att inte passa in, men med er, då känner jag verkligen mig förstådd, och jag har aldrig ens träffat nån av er.
Men det är NI som håller mig flytande, utan er skulle jag nog inte sitta här, och äta min skål med musli med yoghurt hemma hos mamma och pappa.
Jag älskar er vetni<3

Idag ska jag iväg med mamma nu snart, vi ska gå på invigning av ett nytt centrum, hoppas på några bra öppningserbjudanden mihi!
Sen ska jag boka klipptid, Emelie inspirerade mig så mycket så nu ska jag fan våga förändra jag med:D
Sen ska jag och mammi handla mat inför Lördag :) jag älskar verkligen att handla mat :O kan gå i mataffären i timmar, inte normalt hihi men jag har inte sagt att jag är normal heller :D Och mamma har sagt att jag ska få nya naturgodisar eftersom att jag bara vågade köpa typ två av varje och nu är ju dom goda slut :O Dom äckliga gav jag till pappa :P
Efter det ska vi på gym, jag ska få träna pyttelite, och jag ska göra det för att jag vill, för jag vill verkligen det, är supertaggad! Men ska ta det jävligt lungt :)
Sen GODISAFFÄREN!
*SITTER OCH HOPPAR SOM ETT LITET BARN*

Sen blir det hem och kanske nån lyxig macka till lunch? eller vad tror ni? :)
Middag ska dom andra äta lasagne, jag har en barnmatsburkslasagne, kanske ska våga mig på den?:O
Då äter jag ju nästan samma som dom andra?
Eller så kanske jag äter bara MASSA GOTTIS GODIS?:D Nej Fy Sandra! Först mat SEN godis :)

I alla fall, ni ser ju, fullspäckat schema även idag :) skönt tycker jag, mamma tycker mindre skönt ^^
Men blogga hoppas jag att jag ska hinna med bättre än igår, men det får vi väll se om jag har några spännande saker att berätta när jag kommer hem överhuvudtaget?:O

Nä nu har jag faktiskt inte tid att sitta här mer :O Måste dricka ur mitt kaffe och sen klä på mig, mihi fin jag kommer vara på gymmet, rosa mjukisar, turkos tshirt med apa på och lila adidaströja på de, säg hej om ni ser mig, LOVA? :D
Jag brukar faktiskt ha "riktiga gymbyxor" på gymmet, springer inte alltid dit med rosa mjukisar, men nu är dom uppe i Gefle i lägenheten :P

Men hallå jag skulle ju dra?
Ha det bäst idag sötisar!
PUSS!

Såhär snygg är jag idag by the way ;)




Det är jag och Apan asså mjao! :P

Kommentarer
Postat av: Anotherana

Oj vad du är smal. Du kan verkligen äta utan att det gör det minsta lilla :)

2010-10-21 @ 09:25:20
URL: http://anotherana.webblogg.se/
Postat av: Anotherana

Sv: jag vet inte vad jag väger nu, och inte vad du väger heller :P men jag tycker du ser bra mycket smalare ut än mig.

2010-10-21 @ 09:39:25
URL: http://anotherana.webblogg.se/
Postat av: Lovi

SANDRA SNYGGIS!

Du är så JÄVLA BRA!! Jag är så jäkla stolt över dig, åååh det finns inga ord alltså! Wops jag har visst skitbråttom nu så jag får slänga iväg en "riktig" kommentar sen, men FORTSÄTT kämpa snygging, det här klarar du! (vart bodde dina föräldrar?)

2010-10-21 @ 10:28:16
URL: http://isundin.wordpress.com/
Postat av: Jojjo

Aw, vilken söt tröja:D

2010-10-21 @ 13:17:19
URL: http://perfectlittledream.blogg.se/
Postat av: S

Gud va smal och fin du är!:)



Det skulle också vara intressant att få se på bilder när du började banta!



<3

2010-10-21 @ 13:28:00
URL: http://smalarenu.blogg.se/
Postat av: josephine

ÅÅH VAD DU ÄR SNYGG OCH FIN!!<3

2010-10-21 @ 14:45:55
URL: http://svagahjartslag.blogg.se/
Postat av: ebba

ÅÅåh vilka fina kort! DU är superfin, men tjock?! HAHA, tillåt mig skratta. Du kan ju äta med gott samvete gumman. Proppa i dig bara!! Visst skulle det väl vara härligt att få tillbaka sina bröst och lite rumpa? Allt blir ju fan bara platt.



Och dina lååånga meddelanden gör mina dagar ska du veta. Det är dagens höjdpunkter, och det är såååå kul att sätta sig ner och svara. Hoppas inte att du tycker det är alltför jobbigt bara:) Och jag tror egentligen inte att du är en feg liten kyckling. Jag skulle jättegärna vilja ses, och det borde ju vara otroligt mkt lättare att träffa någon som är i samma sits. Visst kanske det blir att man triggar varandra åt fel håll, man tänker shit hon är mkt smalare än mig. Men jag tror inte det. Om vi skulle ses skulle vi ju trigga varandra åt rätt håll. Liksom, MUMS vad gott med ostbågar, Vem kan äta mest? :) Och för mig skulle det vara väldigt kravlöst. Ingen MÅSTE äta det där man inte vågar om man inte vill.. Det är ju värre med sina normala kompisar, de förstår inte eftersom de inte har varit där.



Kladdkaka är ju hur gott som helst. Men det är samma där, det är smeten som är bäst tycker jag. Jag brukar äta så jag får ont i magen! Men hörru? Det där med att äta när det är söndag tycker jag du ska sluta upp med. Tänk om du inte alls är sugen en söndag?! Då är det bättre att äta det på en onsdag om du är sugen på det på onsdag!! Och ostbågar, din lilla fuskis!



Äter du inte gris heller? Det som är så smarrigt;) hehe, jag har inte ätit kött på hur länge som helst, men på jul då ska jag fan i mig äta julskinka och jag skiter i vad ångesten tycker. Något på julbordet måste det ju finnas som du har tyckt om en gång i tiden? Jag tycker att jag brukar vara kräsen, men du slår ju alla rekord ;) På jul ska vi inte bara äta tills vi blir mätta, vi ska vara SPYMÄTTA och rulla fram. Så ska det vara på jul. Förut har jag fan i mig varit på två julbord på en dag. Då SKA man vara mätt. Det är normalt.. Och jag vill vara normal!! Julbordet kommer gå kanonbra:) Blir kul för dig att komma ut och träffa lite folk ju. Man behöver ju inte möla i sig, man kan äta lite lagom.

Vet du? Jag tycker heller inte så där jättemkt om chokladen i julkalendern men det har ju blivit en tradition att köpa den varje år och den traditionen håller jag stenhårt fast vid. Den ska ner, så enkelt är det bara. Men finns det inte kalendrar med typ smartieschoklad i? Det har jag för mig att jag sett någonstans. Du som bor i en större stad får kolla upp det! För en julkalender måste du ju ha.



Haha jag och min paradisask alltså. Den kommer ju aldrig ta slut. Men jag har bestämt mig för att ha den för mig själv.. Eller iaf första lagret, när jag kommer till andra lagret kanske jag kan börja bjuda bort:) Varje kväll brukar jag lägga en chokladbit i kylskåpet som jag ska ha nästa kväll. Jag tycker om när chokladen är lite kallare, för då kan man ha den i munnen längre innan den smälter. DÅ njuter jag. Undrar vad det blir för bit ikväll?! Är riktigt spännande ju ;)

Och jaaaaa! Jag äter godis varje dag än. Fan, jag försöker sluta men nej det går inte. Men det är ju så sablans gott. Idag så var jag och köpte en ganska stor godispåse och den är redan slut :/ gissa om jag har haft ångest hela jävla dagen. Sedan har jag ätit fem bitar naturgodis också. Dummadumma mig känner jag och så har det blivit dåligt med mat.. Men jag ska äta något sedan jag lovar. Jag skulle behöva åka och handla lite med min mamma också så hon kan betala;)



Jag och min kille gjorde slut i maj efter två och ett halvt år. Det var ätstörningen som gjorde det. Saknar du att ha kille? Jag kan tycka att det är superskönt att inte ha det. Då slipper man anpassa sig efter någon annan. Men samtidigt vet jag att det är ätstörningen som VILL vara ensam så jag slipper ha någon att äta med.. Förstår du vad jag menar?! Egentligen är det ju det bästa som finns att ha någon att vara kär i, som alltid finns där. Men jag måste bli frisk innan jag blir tillsammans med någon igen. Det är ju fruktansvärt att behöva stå ut med någon som lever som vi. Tyvärr.



JA GUD JA! Jag sitter fan jämnt och tänker på mat. Mat, mat, mat. Hur sjukt är det inte egentligen? Jag vill tänka på annat. Men jag kan fan inte.



Jag hoppas att det går jättebra imorn. Hoppas verkligen att du gått upp litegrann.



Klart att du kommer börja orka plugga någongång igen. Men först gäller det ju att bli frisk som sagt. Jag förstår faktiskt inte att jag orkar, men det är ju det jag lägger ALL min tid på. Sedan har jag inget mer liv. Sedan är jag född med läshuvud, jag har lätt för att fatta och har aldrig behövt plugga särskilt mkt. Men inför denna tentan känns det faktiskt skit. För jag har verkligen inte läst NÅNTING och det är skitsvårt :/



Mäter du upp hur mkt musli / yoghurt du ska äta? Eller går du på känn? förresten är inte 2 dl musli så där SUPERmkt, så det så!! Jag förstår din mättnadskänsla. Idag har jag varit spymätt hela dagen och verkligen knappt orkat tänka på mat. Men så brukar jag tänka. Tänk om de tvångsinlägger mig? DÅ måste jag ju äta sex ggr om dagen oavsett jag vill eller inte. Är det inte då lättare att äta den där extra mackan för att slippa det? För där tror jag inte att man kommer undan med bara musli och yoghurt eller bara godis. Nej då snackar vi stora portioner gröt + macka. Och då är det bara frukosten. Fyfan..



Jaaaa, jag borde slänga den där jävla vågen!! Det får bli mitt mål. Den ska ut så fort jag vågar.



Jag lovar dig att jag skulle kunna äta din pajblandning innan den är tillagad ändå. Jag älskar såna där geggor. Det är det godaste som finns. Mums säger jag bara!!



Ser du på idol? Vem hejar du på? Fredagskvällarna är ju fan i mig heliga. Då ska det vara idol och godis/chips. Så är det bara!!



Är jättenyfiken på vad du kom hem med för gottigt i din godispåse och i din naturgodispåse. För ikväll räknar jag med att du äter ur naturgodispåsen iaf :) Köper du inga kokostoppar? Det är ju också ett måste när man köper naturgodis. OCH PARANÖTTERNA: I LOVE! Min utmaning för nästa vecka ska nog fasiken bli att pröva de där criscutsen.



Hur gick det nu i stan? Tränade du? Jag har alltid varit en träningsnarkoman. Jag började spela fotboll när jag var fem i ett lag med bara killar och slutade inte förrän jag var 14 och då dubbelspelade jag i ett tjejlag så jag tränade typ 5-6 ggr i veckan. Sedan har jag alltid gjort massa träningsövningar hemma själv, jag gjorde situps varje kväll i tre år. VARJE kväll. Även när jag hade varit ute och druckit. Det gör jag inte längre.. Jag orkar helt enkelt inte. Men igår efter brödet kände jag, ÅÅH nu måste jag göra situps. Men vet du?! Jag gjorde det inte. För jag kände, nää varför ska jag?! Då kommer jag ju aldrig att gå upp, jag kommer bara att gå ner om jag ska hålla på att försöka bränna varenda kalori jag får i mig. Snart finns då ingen ebba mer.



Hoppas du kämpar på bra och att du har fått i dig både mat och någon smarrig fika:)



Nu ska jag försöka plugga lite, bläbläblä! Sedan ska jag gå till biblioteket och låna någon bok innan det blir tv-kväll och MYS! Godis?



Puss och kram till min bästaste sandra <3

2010-10-21 @ 15:38:36
URL: http://ebbsillon.blogg.se/
Postat av: Emelie

Först och främst: Hur söt är inte du?! Väldigt smala armar och obefintlig är du, men förutom det så är du hur fin som helst!



OOH, FÖRÄNDRING! Wihi, vad stolt jag är, jag inspirerar folk! (rodnar) :$ Jag tycker absolut du ska våga dig på något nytt - ett nytt liv, ett nytt tankegång, en ny frisyr! Det passar ju perfekt!



Sedan håller jag med dig om mataffärer - jag ÄLSKAR att handla. Kan gå runt, kolla på varorna, fram och tillbaka och bara VARA i affärer i flera timmar. Det är helt sjukt, det är ju typ en hobby eller något. Hahaha, min pojkvän får DRA mig till kassorna för att jag tar sådan tid på mig.



Hur stolt är du inte att du åt naturgodiset? Och nu är det ju ännu bättre, för nu VET DU vilka du gillar, så du kan köpa BARA dem. Alltså ingen ångest för bortslösade pengar på godis ingen äter :D:D



Sedan har du rätt - FÖRST mat (hur tråkigt det än är! suriga Emelie vill hellre ha choklad, haha). Kanske du vågar dig på lite lasagne ändå? Annars är väl barnmat bättre än ingenting, men tänk själv, Sandra.. Barnmat? Hahahaha, 20-åring som äter ur barnmatsburkar :P

Aja, man måste börja någonstans. Jag tycker du är grym! <3 När du blir bättre kommer vi fika massvis!

2010-10-21 @ 15:57:44
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Emelie

GJORDE DU? Spontanåt du? ÅÅH, SANDRA! Jag blir helt bubblig i hela kroppen, förstår du hur duktig du är?!

Normala människor går runt och spontanäter varje dag, hela tiden (fast de inte behöver) du BEHÖVER det, och trots att det är så svårt så klarar du det! Fan vilken grym tjej du är alltså! (Fikat kommer ju snabbare inpå än jag tror! :O)



Hahah, vad bra sagt! Mat för hälsan, godis för snyggheten, tehehehe. Tummenupp på båda! Plus du måste ju skynda dig så du får ta och handla lite skor snart, va <3



Vet du vad? Pappa kom just in och sade att han ska köpa KEBAB. Shit, och jag som planerat kokt LAX?! Fatta skillnad, panik!

Fast jag får inte banga, får inte banga.. SKA äta kebab. Det ska ned i magen. Jag är ingen mespropp. Jag kan! (övertala sig själv). Jag har jättesvårt när jag planerat saker, att ändra om. Det är nästan värre än själva maten, faktiskt. Att det inte blir som jag "trott".



Shit i att du känner dig tjockast i världen, jag vet att du inte är det, för jag ser bilderna (SPINKILURING!). Tänk att någon så smal kan känna sig så tjock, det är helt konstigt.

2010-10-21 @ 16:59:34
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Emelie

Du gör sådana otroligt framsteg hela tiden, Sandra. Jag blir så imponerad av dig.



Du har rätt, jag älskar kebab! Jag gör det, det är verkligen nomnomnom! Det oplanerade får gå åt sidan, för jag kan inte glömma att jag SKA upp i vikt. Jag ska ju det, varför inte njuta av kebab då? Dumt att inte äta kebab om man ska upp i vikt, dumsnut Emelie xD GOTT. Oberoende på hur jobbigt det kommer vara så KOMMER jag äta, och jag VET att efteråt, efteråt kommer jag vara stolt. Det kommer jag. För jag bara TROR att ångesten kommer, det är bara dum rädsla.



Hjärnan är riktigt dum, hittar på rädslor och ångest och tjockiskänslor och smalisångest :(

2010-10-21 @ 17:44:57
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Lovisa

Haha sötnos vad du är duktig! Naturgodiset var ju SUPERBRA! Jag ÄLSKAR att du vågar utmana och göra det absolut jobbigaste, det är SÅ man blir frisk! Vissa personer (inga namn nämda) kan stå och stampa på samma fläck i åratal, men du min vän är ingen sån person. NU KÖR VI, OKEJ?! Puusss <3<3

2010-10-21 @ 17:49:20
URL: http://isundin.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback