Jissus amalia det trodde jag aldrig

Jag är jävligt jävligt mätt nu, och jättetrött!
Jag har ätit både de jag skrev innan, banan med glass :) och så har jag ätit lite chips, ostbågar choklad och godis :)
Och just nu känns det som att jag inte är sugen på godis mer, haha men det är nu.
Är sugen på nån riktig mat imorgon kanske?
Jag mår sjukligt bra just nu trots att magen är cpfull.
Hah men så kan det gå när inte haspen är på.
Men godispåsen är typ fortfarande lika full som innan, jag gillar nog inte godis ändå, haha vad jag håller på:P
Chips och ostbågar är nog mer min grej, har typ alltid varit :P
Kommer somna gott ikväll, det är det som är det bästa med att äta, man sover som en liten bäbis!
Och det har jag inte gjort på hur länge somhelst!
Orkar inte svara på alla era kommentarer nu, men ni är bäst och tack för era fina underbara söta kommentarer!
Nu går en liten tjock unge till sängs.
Puss och godnatt!
Ps. mitt 200.de inlägg här i bloggen, whoop whoop :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback