Jag har en väldigt väldigt väldigt bra vän här!

Och vet ni vad?
Hon fick mig att vilja äta, fast att det är Lördag!
Woho seger!
Så vi åkte till affären, skulle köpa B&J men fanns inte någon smak jag ville ha så jag fick improvisera och kolla här:

Man tar ett stycke banan, skär en skåra, lägger i tre st aftereight, kör in i ugnen ett tag.
Sen tar man vaniljgräddglass med chokladkross i med chokladsås på!
Fetaste godaste efterrrätten!
Och jävlar vad nöjd jag är, jag åt fast att det inte är Söndag :D:D
Och innan dess åt jag två mjuka polarbröd med smör och salami och en knäckemacka med saltgurka.
Och det är allt tack vara min fina vän som är här och stöttar mig :)
Och mer ska ätas ikväll, chips och godis! NOMNOM!

Puss!

Kommentarer
Postat av: h2o

<333

2010-10-02 @ 20:14:54
URL: http://vatten.webblogg.se/
Postat av: Anotherana

Ååh, vad gott det låter :/ du får mig att vilja kämpa lite till trots att jag bestämt mig att inte äta alls idag. Usch, jag vet inte hur jag ska göra.

2010-10-02 @ 20:26:52
URL: http://anotherana.webblogg.se/
Postat av: josefine

varför blev det inte en bra dag igår?:( ÅÅÅÅÅÅÅH OMG VAD GOTT!! FYFAN VAD JAG ÄR STOLT ÖVER DIG, BLIR SÅ JÄVLA SPRALLIG I HELA KROPPEN OCH GLAD! DU KAN JU, FAAAAAAAAAN VILKEN GRYM TJEJ!!!! <3 och jaaa, bregott smötet e så jävla gott :D speciellt på mackor, du kan ju testa makaroner om ett tag, sakta:) det är väldigt gott med smör på makaroner också :o kramar<3333

2010-10-02 @ 20:52:51
URL: http://svagahjartslag.blogg.se/
Postat av: roscoe

Gud. Det finns inget godare! Banansplit är det jag går runt och drömmer om när jag försöker inte äta. Fast jag brukar ha grädde och maränger på också, fetto jag är. Åhh vad sugen jag blir nu

2010-10-02 @ 21:06:49
URL: http://worriedground.blogg.se/
Postat av: BetterSmaller

Starkt jobbat!

2010-10-02 @ 21:23:38
URL: http://bettersmaller.blogg.se/
Postat av: Fia

Åh, va GOTT Sandra! Ska också mumsa glass & godis nu, allt för att DÖDA Ana!

KRAM

2010-10-02 @ 22:12:09
URL: http://vagentillfriheten.blogspot.com
Postat av: Elin

JAG SÄGER JU ATT DU ÄR BÄST. Jag åt tolv godisbitar, men åt mer godis idag. Fler än jag räknade. Så vi är på samma nivå nu. Och vi får bära ångesten,jag har kommit på att man kan försöka tänka att om jag inte står ut med ångesten nu, vad säger att jag då står emot den nästa gång, så då är det lika bra att börja kämpa emot den från början, går lite kämpigt med att övertyga mig om det, så blir lite halvt.

Nytt mål med maten imorgon, något förslag? INTE soppa.

kramar

2010-10-02 @ 22:27:47
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh, vad du kan! Släpp aldrig de här vännen, hon skapar LIVET för dig just nu!

Tänk vad du får njuta, tänk vad du KAN njuta utan alla hämningar, begränsningar och tvång! Fan, märker du hur man LEVER? Hur GOTT allt är?



Just nu väger jag kring.. 40-42kg. Min våg är galet opålitlig.. Men jag kommer IHÅG att jag mådde som bäst kring 49kg, så det är dit jag satsar. Min pojkvän tycker dock jag såg bäst ut vid 56 kg, så om jag känner att jag vill upp mer än 49 så tar jag mig väl dit.... Men det är som sagt svårt, så jävla enkelt att tänka att stanna kvar. Fast jag vet att jag ser ut som du.. Alldeles för smal. Men jag vill bli attraktiv igen. Jag vill att min pojkvän ska kunna ta på mig utan att bli äcklad och rädd.



Och jag känner att jag borde "passa på" hela tiden. För eftersom jag VET att jag måste upp vill jag verkligen inte slösa viktuppgång på saker jag inte vill äta. Jag menar, jag har kämpat och LIDIT SOM FAN för att "gå ner" så här mycket, och tänkt " DÅ, DÅ SKA JAG FÅ ÄTA".. Det är svårt att tänka nu att "jag levde igenom ett helvete och sedan tvingas jag gå upp på äcklig mat." (Eller ännu värre, om jag inte går upp: tvingas leva på NÄRINGSDRYCKER. Gick jag igenom ett helvete för att matas med MJÖLK? Hell no!).



Jag försöker tänka: Det är NU jag ska njuta. Det är NU jag ska leva, och försöka göra något BRA av all vikt jag idiotiskt tappade. NU lever jag, NU äter jag.



Men vet du vad? Det blir bättre med tiden. Efter ett tag släpper den där "passa på nu nu nu"-känslan, för man inser att man har MASSOR av "passa på"-tillfällen, att man inte måste stressa. Som när jag inte kunde välja B&J's. Jag blev påmind om att jag kan välja en ny NÄSTA HELG-NÄSTA DAG-NÄSTA TIMME. Det är svårt att vänja sig vid tanken, men till slut kommer det.



HURSOM, jag är så galet stolt över dig! Dags att leva livet nu, göra bot på alla dumheter vi hållt på med allt för länge :)

2010-10-02 @ 22:58:26
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Jossi

åh så gött :D

2010-10-03 @ 14:46:20
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback