Jag dog inte :O

Jag har ätit naturgodis mitt på dagen på en Torsdag och jag dog inte?:O
Hur skönt känns inte det att veta? att man faktiskt inte dör av lite naturgodis?
Men ångest har jag för de, middag är det snart. Läääskigt med lasagne..

Idag har jag och mammi först varit i godisaffären, massa godis till både Sandra och hennes mammi, de gillas! :)
Efter det gick vi lite i nya centrum, inte mycket att hänga i granen men hittade en ny frisör där jag ska våga klippa mig nästa vecka!
Sen gick vi i mataffären och jag fick ännu mera godis, naturgodis<3 tack igen mammi<3
Jag köpte fler såna äppelgrejs, och fler jordnötstoppar, hittade även jordnötstoppar med yoghurt det köpte jag på direkten :)
Hittade allt till Lördagsmiddagen förutom huvudingridiensen LAMM, haha hur typiskiskt?
Efter mataffären gick vi till gymmet, och jag skuttade fram som en fet kalv på grönbete.
Oj vad exhalterad jag var :O  Mamma sa, nu tar du det himla lugnt.
Och det gjorde jag, körde tre minuter, tre ynka minuter på roddmaskinen haha sen några armövningar med ingen vikt alls knappt och sen några för stjärten, var klar långt innan mamma och syster.
Men det fick räcka så, får ju egentligen inte, och då ska jag egentligen inte, men så lät mamma mig lite bara för att jag kämpat så bra med maten :)
Sen efter det satte vi oss i bilen och åkte hemmåt, och vad gör jag?:O
Joo jag äter av naturgodiset! jag gjorde det de är sant!

Har ånghest som tusan nu men jag ska ha ner lasagnen med!
Och imorgon är det till SCÄ som gäller, hoppas de går bra:(
Birgitta kommer säga men vad bra nu är du normalviktig hejdå....

Bjuder på ännu en bild från dagen:


Jag hade lite tråkigt när jag väntade på mamma och syster så jag passade på att chilla på madrassen lite :D

Kommentarer
Postat av: Celia

Har du en bra kväll? KRAM :D

2010-10-21 @ 18:00:30
URL: http://celiadanielsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

HAHAHA, du kommer INTE vara normalviktig. Helt ärligt, det där fick mig att skratta :P :P

Det kommer gå jättebra hos SCÄ, jag lovar :D Rapportera till oss om hur det kändes!



Nu får du ta och äta din mesiga barnmat, och sedan tycker jag du slår på stort och äter mer naturgodis, nomnomnom! För vet du vad, nu ska jag äta kebab, och jag ska INTE mesa :D Då får inte du heller det. Nope. Inte det minsta!

2010-10-21 @ 18:26:04
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: h2o

du är så söt?

sötare än apan vill jag säga :D

2010-10-21 @ 21:32:37
URL: http://vatten.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback