Jag är inte smal, inte tunn, inte mager bara fet

Det är så, jag är fet folk som ser mig i verkligheten vet att jag är fet!
Har bara varit vaken ett par timmar men har redan tagit mig om magen och greppat runt fettet tvåtusen gånger.
Jag hatar den jävla ångesten, den är så stark idag, som ett slag i ansiktet.
Slagen medvetslös och sparkad i magen.
Till och med det skulle vara skönare just nu, om jag bara slapp ångesten.
Ville verkligen gå till Birgitta på Fredag :O brukar aldrig vilja gå till ÄS enheten självmant men nu ville jag, ville gå dit och stolt berätta hur bra det gått.
Men nu aah jag vet inte...
Dessutom visade de sig att jag hade plugg då så måste stanna här, kanske hela helgen, det vet jag inte än, det är ju skitlångt till helgen ändå :(
Jag vill bara ligga här i soffan nu hela dagen.
Stirra på en prick i taket och inte behöva tänka, inte behöva känna.
Bara ligga.
Men tankarna är ju med mig helatiden!
Låt mig vara fan, jag vill inte tänka på mat och jag vill inte äta den och jag vill inte vara såhär fet. Jag vill bara vara.
Vet inte vad jag ska säga mer just nu, jag ska be för ett mirakel så kanske det kommer ett lyckligare inlägg senare.

Man är inte alltid så stark som man hoppas på att man är.

Puss

Kommentarer
Postat av: h2o

jag har inte gett upp hoppet om dig än.

minns du vad jag sa? du får misslyckas, men du får fan inte ge upp.

DET KOMMER KOMMA UPPFÖRSBACKAR. en jävla massa långa, branta uppförsbackar. men du kommer ta dig förbi dem och sen åka nedförsbacke resten av livet. du klarar det här. det vet jag att det gör.

du får må dåligt idag, du får känna såhär idag. men imorn tar du nya tag.

2010-10-04 @ 14:02:03
URL: http://vatten.webblogg.se/
Postat av: Mimmi

Du är ju smal som en jag vet inte vad. Det är ingen som tycker du är tjock eller ens "normalstor". Kämpa vidare för att bli frisk nu ♥

2010-10-04 @ 14:10:23
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: Elin

du är underbar vännen, inte fet eller ful eller värdelös. du förtjänar, behöver och får äta. Så snälla ät pizza nu, för min skull? du vet ju att jag åt igår? Försök i alla fall, ät vad som helst bara du äter.

kramar

2010-10-04 @ 15:03:44
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Emelie

VARFÖR skulle vi säga om du var smal om det inte var så? Vad vinner VI på att ljuga för dig, va?



Det är det här som är utmaningen, Sandra, det är NU det gäller att kämpa. Inte sedan, när ångesten lagt sig, inte efteråt, när allt är lugn och lätt igen. NU, när det är svårt, det är NU det gäller!



Och jo. Jag åt frukost, mellis, lunch, mellis, middag, kvällsfika. Det är MYCKET mer än du kan få i dig i din hetsperiod, du kommer inte upp i normala mängder, även om du hetsäter. Inte just nu. Gumman.. Jag lovar, du har inte gått upp ett dyft. Jag har inte gått upp ett dyft (just nu sitter jag och äter på en ostsmörgås!).



Tyvärr gillar jag inte Gudrun. Hon passar inte mig alls.. Hon är så.. strikt, så sträng. Hon känns lite kall för mig :(



Jag tror på dig, sötnos. Du klarar det här. Ge inte upp, du är smal som en pinne och du BEHÖVER gå upp i vikt. Anorexin lurar dig. Jag tycker exempelvis att jag är tjock ibland, men det betyder inte att det är sant, eller hur?



Du är bättre än det här <3

2010-10-04 @ 15:37:19
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: a

men du kommer fortfarande va "hon den smala" vid 53 + du kommer se snyggt smal ut, inte anorexia smal... d är iaf därför ja vill gå ner till just 54,53,52 för man ser sma, alltså rikigt smal ut fast inte anorexia smal. Jag tkr d är så sjukt fult med anorexia smal, du kommer märka d sen om du går upp ivikt hur du egentligen ser ut nu! J lovar du kommer lbi cohkad. Så va d iaf för mig, när ja gick upp i vikt såg ja hur äckligt smal ja va när ja vägde 45 liksom!



Du kommer inte gå upp i vikt snabtt om du äter ordenglit, 05 kg - 1 i veckan är liksom normalt LOVAR! Och d är inte snabbt.

Ja hahah jag gick upp i vikt jääääkligt fort, inte nu senaste gången gick ja inte upp så fort men första gången ja va tuvungen att gå upp i vikt gick ja upp typ 10 kg på en vecka! Men du ska bara vet hur mkt jag och och vad jag åt och hur ofta... d va liksom non-stop ätande. fetta maratonloppet ja hade alltså! Och d var ju just därför ja aldirg riktigt blev frisk eller va man ska säga eftersom mitt psyke inte alls hängd emed... går man upp sakta men säkert så hänger psyket med såvill säga :P!



Men ja d låter bra om du sätter små mål i taget, 48 är ju en bra början tkr jag =)!



Hahah aa ja är exakt som dig, är jävligt bra på att inte äta ngt men sen när man väl äter så finns d inget slut typ.. suger så jäkla hårt.

Jag vill gå ner till 53...har lyckats gå upp i vikt sen ja började bloggen så nu väger ja liksom 63 eftersom ja hetsa igår...KUL! hahah jaja!



d är värkligen intwe värt att va ledsen och förbjuda sig massa saker, men tänk också att d är inte vad man äter för att hålla vikten utan HUR MKT! ja menar du kan ju liksom äta en kaka eller ngt utan att gå upp i vikt så länge du inte äter typ ett helt paket osm ja brukar göra haha :S !

2010-10-04 @ 16:07:48
URL: http://abca.webblogg.se/
Postat av: Lovisa

Det är du visst, vad skulle jag tjäna på att ljuga om det? ;) Du är både söt, smal och snygg!

Okej vill du höra om min fredag då? Åt frukost, mellis, lunch, mellis, middag, och sen kvällsfikat bestod av två skålar chips (inte SMÅ skålar heller) och typ 180 g choklad. Och då har jag ätit lika mycket ALLA andra dagar i veckan och på lördagen åt jag lika mycket om inte mer. Och då snackar vi stora portioner och mellis på minst två mackor eller en skål med 3 dl fil och 2 dl flingor ;)



Men jag vet hur det är, jag fick dagar när jag "överåt" och sen inte vågade äta dagen efter ist... Men försök att äta lite men oftare! Om man äter regelbundet så minskar risken är äta extremt mkt (även om jag tvivlar på att du gör det!), och det är lättare att hantera ångesten eftersom att den blir lite svagare då!

Ett tips är att läsa den här bloggen, hon är riktigt smart och har massor av erfarenheter: vagenfran37kg.wordpress.com



du är superbra, du förtjänar bättre än det här! <3

2010-10-04 @ 16:10:00
URL: http://isundin.wordpress.com/
Postat av: Bu§

sv: jag säger det igen även om jag vet att du inte tar åt dig! du är hur smal och hur snygg som helst! vad tjänar jag på att säga att du är smal om du inte är det? ingenting, verkligen. du är smal och det är bara så tråkigt att du inte inser det.



och du förtjänar inte heller att vara sjuk!

2010-10-04 @ 16:21:55
URL: http://bulimihelvetet.devote.se
Postat av: lovisa

lät inte roligt:(

2010-10-04 @ 16:25:43
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: ღ Saara Saariioniitaa ღ



Kolla senaste Inlägget, Dagens fråga (vilket land ser jag ut att komma ifrån ) ?:)

2010-10-04 @ 16:28:34
URL: http://saarasaariioniitaa.blogg.se/
Postat av: anji

Vill inte heller gå till Ät-enheten men man måste ju. Viljan att bli frisk. Den finns inte alltid när ångesten är där men den finns nog där inne.

Kram

2010-10-04 @ 22:48:38
URL: http://thisisreality.bloggagratis.se
Postat av: danni

♥♥♥♥ till dig.

har du några bilder på dig kanske man kan få se?

2010-10-06 @ 07:45:09
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback