Home sweet home eller?

Är hemma nu, är lättad och lite rädd samtidigt, nu blir det STENHÅRT!
Har varit och inhandlat lite olika mellisar och lunchmat, usch jag kommer bli proppmätt av allt ätande men det ska gå!
Har handlat massor av Brejk och kitkat:D<3
Och vill ni veta dagens seger?:)
Jo jag var UTE OCH LUNCHADE idag!!!!
Var på Subway för första gången i mitt liv, och tamefan vad gott det var! Jag tog en 15 cm sub med världens godaste fullkornsbröd med massor av fröer, (ska tilläggas att det är jag som gillar fullkorn mer än vanligt bröd, inte Ana)
I den hade jag grillad kyckling, gurka, sallad, olivier och VITLÖKSSÅS! men baske mig vad gott det var, och jissus amalia vad mätt jag blev :O
Och det är typ sådär en mellis ska vara?:S
Två mjuka mackor typ..
Hur ska jag orka?:O
För jag är fortfarande svinigt mätt och jag som hade tänkt hinna mellis innan middag...
Äh de blir nog bättre med tiden, är bara så jävla nöjd, jag åt ute!!!
Till middag ska dom andra ha makaroner och köttbullar, men jag vågar inte den bedriften idag också, dessutom är jag ju så mätt ^^ så mamma ska laga linssoppa till mig, löööv it :D
Vill ni veta en till sak? Har handlat sjukt mycket choklad och gottis, men är inte ens sugen på något av det nu haha, men det känns skönt, kanske klarar jag mig utan idag så att de blir mer imorgon ? :D
Oh, jag måste bli bättre på att fota de jag äter, hallå jag har ju skapat en HEL KATEGORI till de ju ^^
Men jag ska bli bättre de lovar jag, men suben såg så jävla najs ut när den kom in att jag slukade den i ett svep... Typ. :P
Nu ska jag ut på en liten liiten promenad med hunden.
Puss på er alla fina!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sandra.. Jag är så oerhört, galet, oersättligt stolt över dig, så du har ingen aning! Att hoppa av och flytta hem tror jag kan ha varit ett av det bästa du gjort i ditt liv - tänk så mycket du kan få koll på nu, så mycket som kan fixas!



Och att du bestämt dig för att satsa - VERKLIGEN satsa (inget halvhjärtat "jag vill men vågar inte", utan SATSA), det är så jävla bra! Jag vet, det är galet svårt med 6 mål om dagen i början (när man inte är van), men börjar man med lite mindre mellanmål (en halv frukt osv) så vänjer sig magen och tillslut kan man äta mer och godare saker (haha, som typ en Brejk eller en bit kladdkaka, nomnom! Se, det gjorde jag igår! Godis OCH kladdkaka till em-mellis och kvällsfika!)..



Jag håller faktiskt med dig om att fullkornsbröd ÄR godare, mest för att det håller mer smak. Plus att det är bättre för magen och matsmältningen, så massor av plus!



Du kommer klara det här, Sandra. Det kommer bli svårt och vara jobbigt, men du har gjort ett val, och jag tycker du valde SÅ JÄVLA RÄTT.

Jag är din hejarklack! :D

2010-10-14 @ 18:07:44
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: josefine

ÅÅÅÅH, jag är så jäkla stolt, fan vad jag hejjar på dig vackra!!! :D fan vad grym, jag har också ätit den en gång för ett tag sen :o den kycking teraqi eller något heter den, sjukt god ja!:D åhhh grattis fina du är bäst<3

2010-10-14 @ 18:43:06
URL: http://svagahjartslag.blogg.se/
Postat av: h2o

OMG (haha) VAD DUKTIG DU ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR MIN FINASTE BÄSTA<3

2010-10-14 @ 19:24:36
URL: http://vatten.webblogg.se/
Postat av: h2o

sv: hihi :D<333 ja. kände att jag hade fått nog haha :p

puss!

2010-10-14 @ 20:18:58
URL: http://vatten.webblogg.se/
Postat av: M - She believed she could, so she did

Sv: jag tycker du gör helt rätt val. Faaan vad du är duktig!!! :D

Ne. Bra! Rätt inställning. Nu jävlar är det dags. Ana get out of the daaaamn way, biiiaatch. Hihi!!

It's time for u to shine. Att ta tillbaka ditt liv!

STOR KRAM!! <3

2010-10-14 @ 23:11:08
URL: http://mirellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback