hemma hos mamma och pappa :)

Hej och förlåt för inget bloggaande igår, men var hemma hos föräldrarna och ville umgås lite :)
Men nu kan jag passa på att blogga eftersom att dom sover XD
Igår iaf var en jobbig dag i skolan och jag fick as ont i röven av att sitta iprincip heladagen.
Så jag fick värsta "moment" och tänkte, att nu måste jag nog lägga på mig lite om stjärten.
haha
Men igår varjefall åt jag fil till frukost och het nudelsoppa från viktväktarna, och jag åt HELA burken :D
Och idag är det Lördag vilket innebär massa gott ätande, skoja inte att jag längtat :O
Har längtat hela veckan :P
Jag köpte B&J´s igår också, Chunky monkey blev det :) ska nog äta det till frukost faktiskt annars får jag inte plats med det nånannan stans :P
Gäller att lägga upp "platsen" i magen strategiskt. :P
Så vi ska äta familjefrukost om typ 1,5 timmar :)
Jag har bestämt att inte äta några mackor denna helg, har lite redan tröttnat på det .__.
Men mamma och jag ska iväg idag och hon ville luncha ute :O men jag gillar inte det så mycket, dels för att det finns för mycket att välja på, dels för att alla stirrar, dels för att jag kommer bli för mätt till middagen och aa, det är många dels :P
Paj vill hon baka också, äppelpaj, men jag kommer inte orka det :O för jag vill ha choklad idag efter maten istället för kladdkaka eller nåt bakverk typ :P
Åh vilken god mat vi ska äta, tror jag har bestämt mig nu :)
Såna där pommesgrejs som heter typ crisque.. nånting, haha jag äter alltid dom nuförtiden men jag älskar dom! sen ska jag göra egna lämmfärsbiffar och Tzatsiki :)
Mums va?:D

Åhhh jag längtar till frukosten nu, jag tror jag ska äta glass haha .__. det eller yoghurt med musli men vi hade inte så mycket musli hemma, fast jag och mamma kanske ska "fika" på donken :O äppelpaj och glass :O vet ni hur gott det är?:O
Kommer gå upp typ 5 kilo i helgen men ah, jag orkar inte bry mig just idag.
Jag kan inte läsa era bloggar från denhär datorn, bara vissa :(
Men jag ska svara på lite kommentarer nu varjefall!
Hoppas ni får bästa Lördagen! Det tänker jag nog ha, hoppas på de varjefall :)
Puss!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Precis, lite vaddering där bak skulle precis inte skada, haha. Då kanske man skulle kunna sitta lite längre på stolarna utan att få ont!



Jag är så stolt, själv tycker jag Chunkey Monkey är jättegod. Banansmaken är EXTREM (men det är ju alla B&J's smaker?) men riktigt riktigt god. Jag tror du kommer gilla den, annars får du bara ta en annan nästa gång.



Det är lördag nu. Det är dags för dig att njuta, som du snålat hur länge som helst nu. Utnyttja ALL TID du har för att äta, det är nu det gäller ;)



Och om du äter lunch ute, ta inte det mest energifattiga? Hur värt är det på en dag du verkligen unnar dig? ^^

2010-10-09 @ 08:51:32
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Emelie

Nomnomnom, låter gott.

Hur smakade glassen, tyckte du? :D



Jo, sallad kan du ju "komma undan" med att äta annars, så varför ta det nu? ;) Haha!



Förrsten skulle du bli skitsnygg med några extra kilon, sötis.. Det vet jag. (du har visat bilder, försök inte med annat!)

2010-10-09 @ 10:20:02
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: K

Bra att du iaf får i dig något även om det bara ärtvå gånger ju! Jag brukar alltid vara skitnöjd när jag kunnat låta bli att äta fast mat eller typ enstaka tuggor i flera dagar. Sen känns inte hungern längre, inte i magen, men sen känns den i hela j'vla kroppen och jag tror det är det som gör att jag har "ät dagar" då jag äter bröd osv bara för att kroppen saknat.. Ska försöka som du, få i mig 6 stycken mål. Mini,men ändå! Bättre än att klämma ihop llt till ett enda antar jag? :S pusss<3

2010-10-09 @ 10:23:50
URL: http://headsyoulivetailsyoudie.blogg.se/
Postat av: a

Ne min kropp orkar inte heller träna men hjärnan vill:S



Åh du är sjukt bra. Så kul och läsa. Du utmanar verkligen dig själv. Var med sugen på ben&jerrys igår :)

Njut av helgen :D

kram

2010-10-09 @ 10:53:18
URL: http://thisisreality.bloggagratis.se
Postat av: J

Såklart jag gör! =) Vill också kunna lägga upp någon bild på mig själv så att man vet vem man pratar med ;P

Kram <3

2010-10-09 @ 13:43:54
URL: http://mysecret.bubbleroom.se
Postat av: Anji

Usch inge bra, jag får mest ont i knäna:S

Hehe, jag äter allt med choklad i, är chocklad monster :)



Kram

2010-10-09 @ 15:17:58
URL: http://thisisreality.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback