helt hög på mat och choklad!

Hej hopp gummisnopp!
Hur mår ni sötisar?:)
Här sitter jag hos A och vi har ätit god mat, kan ni gissa ? :D
Jo criscuts! och kött och pepparketchup och tzatsiki! Deni!!!
Och efter det har jag fått i mig lösgodis och kitkat och brejk :O Och A hade lovat att äta lika mycket eller mer än mig men han håller ju inte de löftet :(
Jag ska fisa på hans ansikte inatt :)
Haha jag har nog ätit för mycket godis, är typ hög på socker! Tvingade med han ut på en promenad så att jag skulle sluta PRESSA i mig godis :/
Men nu är det typ dax igen, kan inte sluta äta :O
AAAH what to do?!!!
Nu blir det film! Och chips :O jag får rulla hemmåt imorgon, behöver ingen bil jag rullar nog på bra själv...
Svarar på era kommentarer lite senare små nissar :)
puss <3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

sööötnos, det är ju bara kroppen som BEHÖVER näring för att överleva!

rumpa (min är snart tillbaka, ÄLSKA!) och bröst är himla trevligt det!



Jomen fika tycker jag ABSOLUT låter fint, vi kan ha värsta anorektiska bloggträffen med massor av folk (hööh, trevlig sammankomst liksom ^^) Nä, bara folk som äter får vara med! :D (TUR att vi äter så bra då ;) ) haha KNÄPPIS inte sitter jeansen tajtare, INBILLNING kallas det! Jag går upp och ner över 10 kg per dag i mina ögon, kan väga allt emellan 40 och 70 kg på en dag... Tro mig, det är inbillning!



(som du kanske märker flummar jag rätt lätt iväg när jag ska skriva, promise jag är lättare att umgås med i verkligheten ^^)



DU ÄR SÅ DUKTIG OCH JAG ÄR SÅ JÄVLA STOLT ÖVER DIG SNYGGING! Fortsätter du såhär måste du ju LÄTT vara med och fikadatea snart ;)



Puss på dig! Ha en fortsatt trevlig kväll!

2010-10-17 @ 21:07:45
URL: http://isundin.wordpress.com/
Postat av: Elin

Det är bra tjejen, spela roll att du tycker att du äter för mycket. Första steget är ändå att äta.

Har du körkort?

kramar

2010-10-17 @ 21:11:53
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: danni

gud vad duktig du är som kämpar!

2010-10-17 @ 21:17:43
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/
Postat av: bulimihelvetet

du äter - jag blir så glad!

2010-10-17 @ 22:06:31
URL: http://bulimihelvetet.devote.se
Postat av: Emelie

GUD, vad jag är stolt över dig! Tänk så långt du kommit sedan du bestämde dig för att verkligen satsa - FAN VAD DU KAN!



Lilla Sandra växer upp och blir stor, smart och SNYGG, torkar tår.

Du gör verkligen rätt som NJUTER av livet nu, varför ska du inte göra det?! Det är ditt liv, du lever det, varför begränsa dig? Du har lååångt kvar till dess att något av det där kommer synas på din kropp, och när det väl gör det, så kommer du vara glad, stolt och nöjd över dina nya bröst, din rumpa och sexiga kurvor!



Du gjorde HELT RÄTT som åkte till exet, visst fan hade du hur kul som helst? :D:D

2010-10-18 @ 06:10:50
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Rebecca

Helt rätt att slå anorexin i ansikten på det viset! visa vem som bestämmer;)

I början när man svältit är det oftast så att man "vräker" i sig, det är en period bara liksom. När man vågar utmana och ge kroppen näring som den den verkligen har lidit brist på blir den lite överglad liksom óch vill ha mer! Och det ska den ju få... vi ska vara snälla mot våra kroppar:)



SV: Gud vad rörd jag blir :'( du är för söt!!

Joo men det där med att följa ett matschema och äta ofta är ju egentligen vad kroppen (och knoppen) mår bäst bäst av, även om det känns som man gör någonting "tråkigt". Det är väl för man går emot Svart/vitt tänkandet kan jag tro... Men jag tror inte man ska vara för hård mot sig själv om man blir sugen på godis istället för macka utan det handlar ju också om att lära sig lyssna på sin kropp och behov..

Alltså, när jag var som sjukast i 2an på gymnasiet åt jag också godis på helgen... det blir bara ett större kompensationsnivå men man är inte mer frisk i knoppen för det..

Fortsätt kämpa! Och bra att du tar ett brejk från skolan tycker jag så du kan lägga all din fokus på att må bra! Det är du värd stumpan<3<3

2010-10-18 @ 14:56:23
URL: http://thinspiration.bloggspace.se
Postat av: saga

Hiii, vill skicka ett litet tack för att du länkar till min blogg, blev så glad när jag såg det att jag nästan vill fälla en liten tår :) sen vill jag säga att jag tycker att det är så härligt att läsa om att du är på g nu, på riktigt! Har tagit tag i problemet och det är så jävla strongt av dej gumman! :D

kramar

2010-10-18 @ 16:07:16
URL: http://lillaliv.blogaholic.se
Postat av: h2o

sv: ja, heja oss :D<33333

2010-10-18 @ 19:05:34
URL: http://vatten.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Sv: Alltså blir du bara snyggare och snyggare <3

2010-10-18 @ 19:31:47
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Elin

Fusk. alla andra är så där megabra och har tagit körkort.

skatta dig lycklig som har en karl att lita på. Jag skulle annars säga att dem tillhörande det könet inte är hundraprocentigt pålitliga.

kramar

2010-10-18 @ 19:34:36
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-10-24 @ 12:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback