Har jeansen krymt?:O

Hej alla små rosa apor!
Hur mår ni?
Jag är fet, jeansen passar inte och jag har fått nytt fett på hela kroppen :(
Inte konstigt när jag åt 1 till kitkat och mera godis och chips igår, åt så att jag nästan spydde, men jag somnade istället med mina magsmärtor och idag mår man som man förtjänar (Y)
Nästan en hel chipspåse fick jag i mig själv (Y) A hade ju lovat att äta lika mycket som jag, men HAHA nej de gjorde han inte! :(

Även fast jag åt allt detta igår, och allt i Lördags och allt skit :/ så åt jag imorse, och till lunch och nu till middag.
För jag kunde bara inte låta bli när man får såna underbara fina kommentarer av er därute!
Har precis svarat på alla mihi ^^ det tog sin tid, därför hann jag inte hit för att skriva fören nu :P
Men de blir mycket bättre imorgon :) har nog rätt mycket skit att skriva...

Idag har jag varit iväg heladagen, varit i skolan och lämnat saker samt varit i lägenheten och hämtat saker.
Lite sorligt men bättre att bli frisk ändå.
Vill inte skriva nåt deppigt här, för jag är rätt deppig faktiskt, det börjar bli farligt jobbigt nu, jag verkligen ser hur jag bara växer :( och jag kan bara inte sluta äta godis och skit.
Fantiserar om mat och skit helatiden .__.
Baajs, jag måste planera och ha saker att göra helatiden så att jag inte börjar hetsa..
Imorgon ska jag varjefall med mamma in till stan ett tag, sen ska vi packa ur frysen sen ska jag inventera bland min choklad, hahaha?!!
Sen ska jag sitta här med era fina bloggar resten av dagen:D
Sen på Torsdag ska jag och mamma till Godisaffären :D:D och sen på Lördag har vi middagsgäster och jag håller på med matplaneringen dit, criscuts kanske?:)
Jag och mammi var på IKEA idag med, dom hade börjat julpynta redan :D
BEHÖVER JAG NÄMNA ATT JAG ÄÄÄÄÄLSKAR JUL!

Nu har jag fan inte tid att skriva mer :O jag har ju era underbara bloggar att läsa!
Puss!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tehe, du inser väl att det blir att shoppa massa nya fina kläder nu när du ska få lite bröst och rumpa? ;D Och vem gillar inte att shoppa? Du får se det så, gumman, fokusera på ljusglimtarna i det svåra. Viktuppgång är ett pain in the a*s, men det är så värt friskheten. Livet, Sandra, det vi ska leva :) Inget sitta och svälta och känna oss tjocka och värdelösa, utan äta, njuta och våga SKRATTA!

Och du kommer väl ihåg vad som händer de flesta? Först går man upp snabbt, och sedan kommer kroppens förbränning igång, och då blir allt stabilt och man börjar gå upp riktigt långsamt (och då är det till slut en kamp att gå upp, om man inte är elit som Lovi ^^)



Älskar julen med, den är ju urmysig. Och denna jul ska jag inte sitta och pinas, jag ska njuta. Lussebullar och pepparkakor och varm choklad, nomnomnom! Glad, frisk och SNYGG jultjej här! vinkar Är du med mig? :D

2010-10-18 @ 19:57:33
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: ebba

Hörru sötnos! Vad hände med peppsnacket? Du är inte fet och det vet du om.. Det är BULLSHIT! Och om du har haft storlek 32 och nu 25. Inser du hur mkt det är? När jag mådde som bäst i livet vägde jag 68 kg och hade storlek 29 i jeans. Hmm.. De jeansen är liiiiiiite för stora idag. Nu väger jag ju 17 kg mindre. Har inte haft ett par jeans på mig på snart ett år så jag vet inte vad jag har för storlek heller. Men vet du? Jag tänker inte köpa ett par nya jeans förrän jag kommer i storlek 28 iaf. Så jag har lite att jobba på.

Visst är det gott meed chips?! Jag älskar chips! OCH CHOKLAD!! Jag har frossat i en stor påse lösgodis idag :) Och en stor krämbulle. Det gav ångest, MEN det var gott :) NJUT FÖR SJUTTON! Det är det livet är till för ju.. Har tyvärr inte ätit så mkt mat idag, det blir så när jag är i skolan (är där en gång i veckan, läser på distans). Men nu har jag sex dagar kvar av denna veckan. Jag ska tentaplugga som sjutton varje dag och jag tänker äta MASSOR godis! VARJE DAG:)

Hur har din dag varit? Inget ångesttjat nu!!! Pissa på den. Låt den inte ta över dig

DU ÄR SNYGG OCH GRYM BRUDEN!

tusen kramar

2010-10-18 @ 20:22:01
URL: http://ebbsillon.blogg.se/
Postat av: Elin

Håll fast vid honom, bra killar får man leta efter. Jag har bara hittat en och det gick det verkligen inte bra med. :P

kram

2010-10-18 @ 20:25:56
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: bulimihelvetet

sv: men vad bra! det är ju precis så det ska va! du behöver näring och fett! man måste ju lagra upp lite nu till vintern så det inte blir för kallt ;) njaa, jag är i alla fall jätteglad att du äter! kram

2010-10-18 @ 20:41:38
URL: http://bulimihelvetet.devote.se
Postat av: Emelie

Tehe, dumsnut, jag sade ju att i början GÅR MAN UPP SUPERSNABBT. Men det lägger sig sedan!

Sedan tycker jag, att eftersom du är så duktig, så får du ge dig själv ett pris - kanske skor? blink

För var tredje kilo du går upp, så får du köpa dig ett par snygga klackar, vad sägs om det? :o Pepp på hög nivå, eller vad?



Ääälskar tryfflarna i paradisasken (du säger inte aladdinasken du, som alla andra kring jul, haha?) är SÅ nomnom! Jag vill ha NU, varför frestade du mig?! :O CHOKLAAAD.

Nej, nu ska jag på chokladjakt i kylen! Upp ska jag gå, varför då inte av choklad? :D

2010-10-18 @ 20:51:13
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Emelie

HEY, dela med dig, jag hittar ju ingen :(

Verkar som jag får ta och kompa med chokladglass, jag.. Fast det är ju inte lika gottttt..



Skicka över lite till mejva, så kan vi smaska choklad tillsammans :]



Och vad är en plånbok fattig när man är livet rik? :D

2010-10-18 @ 21:01:20
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: h2o

du är världens duktigaste tjej och jag är så lycklig att jag har dig<3

2010-10-18 @ 21:48:38
URL: http://vatten.webblogg.se/
Postat av: petra

aw tack! men ska du säga finis :D



jag fick inte mina sömntabletter först utan en bit in i behandlingen för att dom var tvugna att se om det blev bättre när jag började att äta igen (vilket det inte gjorde) så då var dom illa tvugna att skriva ut till mig eftersom jag aldrig kunde somna pga all ångest jag har på kvällar/nätterna.

men vad går du för behandling? nej jag vet. dom är typ inte jätte villiga att skriva ut direkt alltså man måste typ tjata tjata tjata och ja. dom märkte på mig att jag behövde dom för jag var så arg och sur på dagvården för att jag inte fick sova och skulle kämpa med maten (typ helttidsjobb?) nej men ja. så dom hade inget val ;)



jag har haft en knas dag som du nog redan har läst om, haha! men men lite komisk har den allt varit. lika knäpp som mig själv med andra ord ;)



Hoppas du haft en bra dag finis!:D

2010-10-18 @ 21:49:02
URL: http://trueanolife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback