HAHA!

Kollade nu på min blogg, det ser löjligt lite ut min frukost :P
Det är lixom en tesked som ligger i filen så det var inte mer än en dl haha men det är en bra början varjefall :)
Nu har jag städat lite och vännen är påväg hit :)
Jag hade en vän kvar :D
Och bloggarna är tillbaka igen, pjuu jag trodde jag skulle dö där ett tag.
Haha, nya designen på bloggen då, jag är sämst på designer så bytte bara färg och tog bort vikt och så.
Men om någon känner att dom vill hjälpa mig med en design är ni välkomna att höra av er :)
Nu har jag även skrivit klart alla brev som skulle skrivas, det är ett himla jobb med att skriva brev ska ni veta :P
Skrev fyra sidor till syster min.
Förklarade massor om ätstörningen och att jag älskade henne och så att jag förstod om hon tar avstånd från mig.
Bad en klasskompis skriva adressen på så att hon inte skulle veta att det var från mig när hon öppnade mihi :)
Lade även i små godishjärtan haha ^^
Hoppas nu att hon inte läser min blogg för då har jag ju spoilat allt lixom :P
Nu ska jag ner i badet och fixa mig så att jag känner mig liiite fräshare tills min vän kommer :P
Puss sålänge!

Kommentarer
Postat av: h2o

sv: hihi ja :D:D

och kolla, bra saker händer när du äter frukost! :D

ha det kul med din vän :) <3

2010-10-02 @ 14:38:59
URL: http://vatten.webblogg.se/
Postat av: Nathalie

Läst din blogg rätt länge nu och hoppas du lyckas med allt! Friskt är ju faktiskt det man ska sträva mot!

Kan hjälpa dig med designen om du vill.

Kram <3

2010-10-02 @ 14:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback