Godmorgon världen

Säg vad som står på, jag tror jag drömt å svävar i de blå, ni är så vackra att ni gör mig gaaalen, hihi<3

Jag har ångest som heter duga, men jag ska trycka bort skiten nu! vafan lixom, skulle jag inte äta frukost nu då skulle ju monstret vinna, och så skulle de inte bli nån lunch och ingen middag.
Och vi ska ha middagsgäster idag ju och jag ska laga tre rätters så de går ju inte att skippa frukosten!

Ångest eller ej, frukosten BARA SKA NER!
Och jag vill också skänka två extra frukosttankar till två superfina kämpande tjejer som jag verkligen hoppas äter frukost nu! För det gör ni va Ebba och Malin? JAG VET ATT NI FIXAR DET SÖTISAR!<3
Vad gör vi? Nu kör vi? Mot friskheten och viiidare!!

Jag ska varjefall vänta tills mamma vaknar så ska jag fråga om vi ska äta tillsammans, jag mamma och pappa.
Jag tycker det är lite mysigt (A)
Hmm, vad ska man äta då? kanske man ska slå till på lite musli med yoghurt?
Näää! Mycket musli med yoghurt? JAPP så får de bli! kirrat!

Igår åt jag naturgodis, det verkar inte fungera lika bra som choklad att döda den dumma ångesten med :/
För ack och ve vilken Ångest jag fick :( och jag har fortfarande. Men det är okej att ha ångest, bara man aldrig ger upp! aldrig någonsin!
Vi har fortfarande massa snö här, ska nog ut och busa lite med vovven innan frullen, mihi :)
För sen idag från klockan två måste jag börja med maten :O
De är mycket som ska fixas,
Först har vi "tilltugg" som kommer vara små mozzarellabollar, oliver, coctailtomater, och sen små "knyten" gjorda av parmaskinka fylld med en röra gjord på philadelfia, soltorkade tomater och oliver :) MUMS
Sen till förrätt då bjuds det på scampi marinerad i chili och vitlök samt en "sallad" gjord av mango, majs, ananas och sweet chilisås :)

Huvudrätten blir lammstek som tillagas i ugn i 5 timmar så åh vad mört de kommer bli :)  till detta blir det ugnsrostade grönsaker samt tunna potatisskivor också tillagade i ugn och sen beasås och rödvinssås.
Sen efterrätten blir en knäckig äppelpaj med kokos och till det vaniljvisp :)
Vem kommer rulla fram sen ?:O

Nervös är jag. Massor av god mat visst, men hur läskig är den inte samtidigt? sjukt läskigt! potatis, philadelfia, sås, paj, vaniljvisp :O och de enda som ekar i mitt huve är, ät inte du åt naturgodis igår det räcker nu!
Och vill ni veta de värsta? Jag kommer säkert äta som en jude, kommer inte finnas någe mat till gästerna.
Sen kommer jag gå lös på godis
Och sen chips
Och sen allt annat som finns när godiset är slut.
Ska man inte bara gå och dö innan allt dehär faktiskt har hänt ?:S

Nu har jag ont i magen, vill gå en liten promenad med hunden, men det är så kallt :(

Kommentarer
Postat av: Elin

Du klarar det. Det där är en normal finkväll för en tjej i din ålder. Vår ålder heter det kanske:P. Jag vet att du kan. ÄS förtjänar en stor fet smäll. Som på reklamen om halsbränna: riktig knock-out!!



Det känns så. Det brinner i ryggen när jag går bort från några.

Mjo. Tror faktiskt jag ska försöka mig på det igen. TVÅ DAGAR I RAD!! Har ätit frukost nu dessutom.. Lite smågnagande ångest redan.

kramar

2010-10-23 @ 10:01:51
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Elin

Vi är på väg åt rätt håll!

Fast det kändes lite skumt att äta mat bara om det är färgglatt. SÅ mamma färgade pärlsocket på vaniljbullarna gröna XD det var lite coolt så jag åt faktiskt en.

Vi är bäst tjejen. <3

2010-10-23 @ 10:51:32
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback