Fryser :(

Jag sitter här i myskläderna, fryser som en liten fågel.
Ush vad jag fryser! Dom sätter ju aldrig på elementen i lägenheten fan!
Har precis iaf kommit från skolan, gick inte så bra, det enda som var i mitt huvud var 0,9...
Det är inte vattenvikt bara, det måste vara fettvikt också, så som jag smäller i mig!
Fan, och folk säger att det går långsamt att gå upp i vikt när man ska bli frisk från en ätstörning, jag rusar ju upp i vikt (Y)
Och dessutom tycker inte jag att jag är smal, mer normal så jag tycker inte om viktuppgången :(
Och jag funderar helatiden över helgen.
Kommer ju vara hemma Fredag och Lördag, och då har jag bestämt att Flytta Söndag till Lördag :O
Eller kanske blir nån fin middag och mys med mig själv här hemma på Söndagen.
Men iaf, på Lördagen då så ska jag äta en god middag med mamma och pappa, men såklart finns det för mycket att välja på så jag kan inte välja :(
Och jag gillar inte att det är Fredag först, för imorgon måste jag äta bara soppa, annars blir hela helgen förstörd :(
Jag pratade med A om mat igår, sade vad jag var sugen på och så, jag har varit sugen på pasta i evigheter, men klarar inte pasta än :( så det lär det inte bli iaf.
Fan vilket liv att man måste planera så att det blir exakt rätt, jag måste lixom veta imorgon vad jag ska äta på Lördag :/ Och skitjobbigt, för jag vill äta det imorgon men då är somsagt hela helgen förstörd sen.
Nu ska jag gå och packa lite varjefall.
Jusste jag har köpt en "peppburk" som Lovisa har :) ska fylla den med typ 1 ton godis inför helgen, och kakor!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anji

Jag vågar inte heller gå upp. Bara två hekto upp är ett misslyckande för mig. Men ibland accepterar jag det.

Det där godiset ser ju för gott ut asså :P Inte ätit godis på flera månader.



Kram pårej

2010-10-07 @ 16:36:07
URL: http://thisisreality.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback