Förlåt :(

Jag klarade inte middagen,
Förrätt fick jag i mig
Och efterrätt
Och choklad
Men maten GICK bara inte :(
Förlåt!

Men jag åt iaf 4a av dessa:

Detta är alltså parmaknyten och de mörka på kanten är bresaolaknyten, det var dem jag åt, 4a st med philadelfia och oliver i...

Sen åt jag detta:

Det är 4a räkor, majs/mango/ananas och sweetchilisås.

Sen efterrätt för Ebba :) :

Haha asså det är äppelpaj, med "kokostäcke" på typ :P och med vaniljvisp!
Jag tog denna bit plus typ lika mycket till!

Sen har jag ätit en halv milkyway och några bitar marabou sensation också.

ÅNGEST :( Jag vill bara börja svälta nu.

Kommentarer
Postat av: petra

men gumman varför gick det inte? försök komma på vad det var och arbeta emot det istället för att ge efter. det kommer inte bli lättare förän man hr tagit sig över trösklen. kämpa på nu hörrö, jag tror på dig! du KAN dethär. tänk vilken bra bit du har kommit redan? du är jätte duktig och vi vill se mer av SANDRA och när du stampar sönder denhär äckelsjukdomen! kom igen nu vännen! tusen kramar till dig

2010-10-23 @ 22:22:39
URL: http://trueanolife.devote.se
Postat av: bulimihelvetet

men du kan du kan du kan du kan? jag tycker synd om dig men du måste ju verkligen försöka besegra ångesten och få i dig maten i alla fall! kram

2010-10-24 @ 00:26:36
URL: http://bulimihelvetet.devote.se
Postat av: Emelie

Du har varit hur duktig som helst, Sandra, trots att du inte fick ned huvudrätten. För det du FICK ned var ett framsteg i sig, jag vet att kvällen var otroligt ångestladdad redan innan.

Jag hoppas att ångesten försvinner med sömnen (ibland gör den ju det) och att du kan vakna upp idag och vara SÅ JÄVLA STOLT

2010-10-24 @ 08:56:32
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Emelie

... fortsätter... för att du klarade av det igår. För det var en stor middag, visst, och du är en spinkilurig fågelunge.

Men det är ju det du måste träna på! Vi ska göra dig till kvinna, en snygg, frisk, lycklig och LEVANDE ung kvinna som kan komma och fika med oss andra :]



Nästa gång vet jag att du klarar huvudrätten. Plus att äppelkakan såg otroligt mumsig ut, jag hade lätt ätit tre portioner eller mer av den, tehehe :3

2010-10-24 @ 08:58:33
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: ebba

Åååh fy tusan vad maten ser god ut.. Förrätten ser helt delicious ut, mumma alltså! För att inte tala om räkorna, sådana skulle jag kunna äta ett antal. Men det sista ser definitivt bäst ut :D Äppplepaaaaaj <3 Ohh vad glad jag är för att du åt en så god bit för mig också. Du är oslagbar.



Och svälta?! Det är dumheter. Tänk vad duktig du har varit istället. Helt fantastisk. Du slog ångesten på käften, du kan och ska göra det igen. Eller hur? Blev det någon huvudrätt över? Då kanske du kan äta det idag? :)



Om du ska börja på dagvård, när börjar du då? Om du inte ska dit får du ju bevisa att du kan äta sådana här måltider. Utan ångest, eller hur gumman? Annars kommer du ju vara tvungen att äta sådana här måltider, i större portioner flera ggr per dag, med nån annan som sitter och stirrar på en. Nej då är det väl bättre att få sitta och mysa med sina anhöriga och njuta av maten istället? :)



Oj vilken otur! Stackars lilla kaninen.. Men nu har du ju världens sötaste ändå:)



Choklad är bra för själen. Det har du väl hört? Och jag tryckte också i mig massa choklad igår. Det är inte farligt. Ångesten kan ju ligga där och tycka synd om sig själv, för vi bryr oss inte. Thats it.

Blev det några chips eller ostbågar igår? :) Annars har du ju tur att det är en ny dag med nya möjligheter idag ;) Söndag, var inte det din ätardag? Hur smakade den blåa? :)

Nej men vetdu, godis slutar jag inte äta förrän det är slut. Det kvittar hur illa jag mår så kan jag alltid trycka i mig ett par bitar till. Sjukt konstigt egentligen. Visst kan jag ta en paus på några minuter och känna, aldrig-mera-godis känslan. Men sen är jag där lika förbannat med näven i skålen ett par minuter senare :P



Jag har aldrig slutat äta helt. Men när jag mådde som sämst så åt jag exakt samma saker varje dag i flera månader. Och gick, gick, gick. Då kunde jag inte äta godis. Nu äter jag ju typ bara godis. Hehe, den sjukdomen är konstig. Finns så många olika stadier.



Ska du bli emo? Nu blir jag VERKLIGEN nyfiken. Typ tuppkam och rosa hår eller what? Jag tycker det är grymt kul att färga håret.



Kaspar var också bra ja:D Och håkan bråkan.. haha, jag är typ besatt av sören & anders. Bert är ju bara för härlig också :) Jag har läst några av de barnböckerna som julkalendern ska handla om. De verkar bra iaf :D



Förstår, anorexian sätter sina spår. Du får mkt att ta kort på i uppdrag av mig ;) hehe, krävande som få!



Givetvis är 4 räkor bättre än ingenting :) Nästa gång kanske du vågar ta ännu fler?! Jagär jäättenyfiken på hur kvällen fortsatte, så skynda dig att skriv :D alla detaljer!!



Hur gick det med övertalandet? Det är rätt, man ska ge sig på dem när de är lite på lyset :D hahahahaha!



OCh hörrudududu! De där tankarna finns inte. De finns bara inte. Slå ifrån dig dem! För du är inte fet, DET VET DU! Och inte fel heller för den delen. Det är ju för tusan du som gör att jag orkar kämpa och känner mig duktig. DU ÄR DUKTIG! Och helt underbar som kämpar så bra. Du är stark. Kom ihåg det!!



puss och kram till världens finaste Sandra <3

2010-10-24 @ 09:48:33
URL: http://ebbsillon.blogg.se/
Postat av: petra

ja okej, men då lämnar vi gårdagen bakom oss och ta dagen som den kommer! och den ska bli bra, intesant?

ddu är jätte duktig och kämpar på hur bra som helst ttrotts all dum ångest.



BRA. det jag ville höra ;) hihi.

Puss på dig finis!

2010-10-24 @ 10:25:11
URL: http://trueanolife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback