Dille på mackor eller vad?!!!

Hej! :)
Har just ätit middag, tog bara 40 min haha, det är jobbigt att tänka på att tugga noga :P
Va tror ni de blev för middag?

Jo MACKOR!, haha har fått dille på mackor asså,

Så det blev en mjuk polarkaka och tre st knäckemackor med salami och saltgurka, MUMMA!
Gjorde iordning nudlar också, ett halvt paket, men jag gillade dom inte alls :(, ville bara ha dom att lägga på den mjuka mackan, haha .__.
Så åt typ två "gafflar" nudlar

Bild på min fina MysSöndagsmiddag:

Och domdär knäckebröden är typ stört goda!

Dagens intag idag blir alltså sammanlagt:
Mackor!
haha lol, nää men

Två polarbröd, såna som bilden
och hmm, 5 knäckemackor :)
Vissa med salami och vissa med saltgurka :)
Sen TVÅ gafflar nudlar ;)

Haha typ som en frukost för en kille typ, eller min syster mahaha....
Och knäckemackorna är lite mindre än falurågrut typ :P
Nu ska jag svara på era ack så underbara kommentarer, sen ska jag klura ut vad jag ska ha för Söndagsmys :)
har inte ätit en enda godisbit ännu :O och klockan är snart 9 :O brukar lixom börja Söndagen med glass vid 9 typ, och ha hunnit få i mig massor vid denhär tiden :O

Men idag ska jag försöka att inte "tvinga i mig" för att jag känner mig tvungen lixom, ibland är jag inte sugen på typ glass, men jag känner mig tvungen att "passa på" för att det är Söndag.
Så idag sitter jag och känner efter, vad är JAG sugen på.
I'll let you know lateroooo.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Du måste äta mer vännen så du orkar med dagarna. <3 men jätte bra av dig att du äter iallafall, kämpa på bara <3

2010-10-03 @ 20:53:59
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hahaha. Du får ta och jobba på matintagen, men jag är så stolt över dig! Vilka framsteg!



Till festmåltiden (jag lovade ju att berätta!) blev det gräddig kantarellpanna med fläskfile och persilja, till det klyftpotatis och ostgratinerade tomater! Nomnomnom, det var hur gott som helst :o

Och jag ååååt, utan ångest. Kan du fatta, utan ångest? För jag ska bli så jäkla snygg nu, jag SKA upp i vikt. Och nu ska jag äta glass, för jag är så galet suuugen.



Ät det du är sugen på, sötnos, och njut av söndagen. Njut av ALLA dagar, för nu finns det bara njutning i sikte för dig. Nu finns det bara livet framför oss :D

2010-10-03 @ 20:59:25
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Lovisa

Du vet att det inte är så mycket va? ;) Jag vet hur läskigt det är att börja äta mer i början, men efter bara några dagar vänjer man sig och märker hur man börjar må bättre! Det är helt otroligt hur fantastiskt mycket bättre kroppen börjar fungera efter bara lite mer mat än vanligt!

Ångest är skitjobbigt, men tar man sig igenom det så blir man lite starkare för varje gång! :D

Kämpa på fina du, jag ser hur du försöker och du är fantastisk! Puss <3

2010-10-03 @ 21:09:43
URL: http://isundin.wordpress.com/
Postat av: Elin

Håller med ovan, det är för lite det du äter. Men är ändå glad att du åt lite. Stolt över dig. Jag åt iaf kebab. Kom inte iväg före med spydde upp efter en timme så behöll det mesta ändå.

kramr

2010-10-03 @ 22:01:48
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Lisa

sv.

Har ju inte kunnat träna på en vecka eftersom jag är sjuk :( halsen vill inte ge sig :(

Har verkligen varit jobbigt att inte få träna, dels såklart pga ångest och äs men också för att jag verkligen älskar att träna, det gjorde jag innan äs också. Min kropp älskar det. Så det verkligen kryper i mig.

Maten har gått väldigt bra faktiskt. Fast ganska mycket ångst men har ändå ätit mycket.

Gud vad jag är sugen på sån polar kaka. Men vågar inte det än. Har precis vågat börja äta grovt bröd igen. Men snart skall jag lyckas äta gott ljust bröd igen mohaha.

Haha nej men måste bara säga att dina inlägg är så mycket gladare och lättare nu sen du börjat kämpa och äta. Du verkar vara mycket lyckligare nu, fastän jag såklart vet att det inte alltid är lätt att äta heller.

Efter min första dag med mycket mat så tog jag små glädjeskutt då och då och bara dansade runt och fnittrade haha. Man får så mycket energi av att äta som man inte har när man svälter.



Precis som de andra säger så är det inte tillräckligt med det du har ätit idag men det är en kanon bra början.

Du är grymt duktig och att du kämpar får mig att vilja kämpa mer också.

Vi skall klara detta tillsammans, puss<3

2010-10-03 @ 22:06:45
URL: http://farfromperfect.blogg.se/
Postat av: Lovisa

jadå, sålänge man jobbar på det ;) lite är ju bättre än ingenting ;)

jamen visst är det fantastiskt? jag var ute och gick en runda med hunder för ngra dagar sen - och insåg att till skillnad från i vintras så kunde jag stanna upp (jag vågade INTE stanna förut när jag var ute och gick!) och se mig omkring, jag kunde lyssna på fåglarna och njuta av skogslukten! Jag satt nere vid vattnet och busade med hunden, jag skrattade och både skuttade, dansade och sjöng i takt till musiken! Jag blir så lycklig över att jag orkar göra sånt, att jag orkar ta in allt som händer runt omkring mig! Jag vet att det är FÖRJÄVLIGT men deet är så jävla värt det att bli frisk (are, helt frisk är jag ju verkligen inte än!)

DU ÄR BRA! <3

2010-10-03 @ 22:16:34
URL: http://isundin.wordpress.com/
Postat av: Elin

Åt rätt håll nu tjejen. Det klarar du. Försöker att inte spy, men känns så rätt att göra det.

kramar

2010-10-04 @ 00:04:10
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback