Bomber & granater

Nu är jag tillbaka!
Jag orkade inte simma alls mycket idag, men jag gjorde de! jag klarade ett badhus fullt av folk endast iklädd bikini!
Sen efter gjorde jag nästa coola grej, UTELUNCH!

Va säger ni nu då? vavava?:D
Kebabsallad :D asså fan vad mycket man fick! :O
Jag åt upp halva iaf, eller mamma säger att jag bara åt en tredjedel men jag tyckte jag åt halva!
Plus att jag åt majs och oliver på sidan om, och vitlökssås dessutom ;)

Och sen, vet ni?
Bara för att jag har varit så slarvig med maten både i Måndags och Tisdags, vet ni vad jag gjorde?:D
HIHI jag köpte meeeer naturgodis :D
OCH en sån påse popcorn som är färdigpoppade med cheddarsmak :O dom är asgoda! :D
Nu ska jag läsa ikapp era bloggar!

Återkommer senare!
Jag är så mätt efter den sjukligt stora lunchen så borde fan sova, ni ser ju själva hur stor den var :O

Puss på rumpan!

Kommentarer
Postat av: h2o

sv: ^^

vad blir det för middag då?



alltså, tom jag som inte gillar kebab tycker att det där ser gott ut :p

puss

2010-10-27 @ 16:33:03
URL: http://vatten.webblogg.se/
Postat av: Emelie

WOHO, GO SANDRA!

Jäklar vad du ger anorexin på käften, vilken brud du är :D Och kebabsalladen ser skiiitgod, nomnom. VILL HA. Fast jag saknar pitabrödet (gråter lite). Annars ser det super-tummenupp ut. Nästa gång slukar du mer än halva, slår jag vad om!



Kompensera massor nu med naturgodiset, du har inte råd med dåliga dagar. Det är bara bra dagar för oss, vetdu :}



Jag hoppas medicinerna gör dig gott, så du får styrka att kämpa lite mer, lite hårdare. Visst ska vi vara friska och kunna njuta av julen fullt ut? :D

2010-10-27 @ 16:37:28
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Lisa

Grymt, nu fasen fixar vi det här båda två!! <3

Så jäkla glad att du inte lät henne vinna, stolt över dig :D

2010-10-27 @ 16:49:39
URL: http://baravaralisa.blogg.se/
Postat av: cicci ♥

Hej på dej, vill du bli dagens blogg kolla in min blogg! Om du vill ha 100 läsare om dagen, du kanske redan har mer än 100. Men passa på du får 100 till. Kika in och skriv att du är med. KRAM ♥

2010-10-27 @ 17:12:14
URL: http://ceciliapatricia.blogg.se/
Postat av: Elin

Du är bäst!! Ät popcornen nu, du kommer ge ÄS en stor fet smäll, så som det ska vara.

Nu har bror åkt för att köpa kebab åt familjen (med mitt bankkort ^^)

Jag älskar hallonsoda så det får bli det. :)

du är stark som simmat. jag har inte varit på ett badhus på flera år. tre tror jag att det blir.

3,5 tom.. kansske ska ta tag i det.

kramar

2010-10-27 @ 17:39:01
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: petriiiis

säger detsamma om din goda kebabsallad :o jag tycker inte ens om vanlig kebab (bara kycklingkebab) och jag tycker det där ser mer än ätbart ut? jösses. MUMMS. hoppas du kunde njuta av den och DÄR (slår man handen i luften) fick ana sig en rejäl smäll på käften! du är grym sandra. så himla modig och du fixar det, även om det är jobbigt, amaaaazing bruden!;D



stor kram!

2010-10-27 @ 17:44:30
URL: http://trueanolife.devote.se
Postat av: h2o

sv: meh, den försvinner ju inte? du kan äta den till frukost imorn! vad åt du istället imorse då?

jag åt grönsaksbiff och spenat till middag!

ja det SER mycket ut men är inte det, det är ju bara massa sallad där under!

puss!

2010-10-27 @ 18:12:25
URL: http://vatten.webblogg.se/
Postat av: Helena

Åh, alltså kebab är en av dem sakerna som får mig att önska att jag inte vore vegetarian! :D Tur att det finns naturgodis då, det är ju helt underbart gott! Hoppas att nu njöt! :) Ha en finfin kväll! :)

2010-10-27 @ 18:40:10
URL: http://helenaantecknar.blogg.se/
Postat av: caroline

Du är duktigt som kämpar på!!!

<3

2010-10-27 @ 18:42:15
URL: http://ledsenflikkastankar.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag äääälskar vitlökssås, det är den bästa sås som finns. Och på kebab dessutom, det kan ju inte bli mer rätt än så.



HAHA, var det naturgodiset som var medicin?! HAHAHA, megafail på mig. Fast många tar ju serotoninberikade piller, det brukar hjälpa :] Ikväll blir det för miiiig.. Antingen peppburk. Eller kanske kakor! (jag har ett par kvar i frysen, nooom). Sedan har jag ju massa Brejk.. Eller så kanske jag springer ned och köper en Magnum? GOTT ska det vara, därmed basta!

2010-10-27 @ 18:51:32
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: h2o

sv: bäst för dig!!

ja det är det också, lite jobbig att tillaga bara för att den blir klar på utsidan men är iskall på insidan haha. men örtbiffarna är godare än de som bara heter grönsaksbiff, oc morotsbiffarna är också goda men de går sönder när man lagar dem^^

JAJA! haha

pussss

2010-10-27 @ 19:03:35
URL: http://vatten.webblogg.se/
Postat av: Maja

Grymt jobbat flickan, du är jätteduktig :D

Har inte smakat naturgodis, här kör man på vanligt godis vettu ;P Varje lördag köper jag en påse, som jag äter upp. Sedan småäter jag lite typ varje dag också ;P Då är det salta bilar som gäller :)

Puss<3

2010-10-27 @ 19:08:08
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: h2o

sv: aa visst lilan :p

ja gör det :D men köp dem på hemköp, där är de billigast :Dpuss

2010-10-27 @ 19:09:36
URL: http://vatten.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Alltså, jag lämnar peppburken ofta hos min pojkvän medan jag åker hem, och äter oftast glass och mackor när jag är hemma. Så jag har egentligen bara haft peppburken i fem dagar.. Med tanke på att mer än hälften är slut så kan man kalla mig rätt produktiv! ;)



För övrigt skulle jag inte säga nej till en neverending peppburk- oh no! ;D Hur många gånger har du fyllt på din?



Men sömnpiller är ju verkligen inte bra när man är så pass spinkilurig som du är. Då får gå upp lite i vikt först :P Ännu mer motivation, kanske, HAHA?

Fast om du går upp i vikt kommer nog inte sömnproblem lösa sig själva, så det är ju plus redan där!

2010-10-27 @ 19:20:53
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: ebba

Men hallå eller? Hur gott ser inte det ut då? Men bara en tredjedel Sandra?! Jag hade satt i mig alltihop!! Det såg sjuuuuukt gott ut!

Simmade du ändå? Jag trodde inte det blev något? Då blir det inget gym imorn, eller hur?!

Naturgodis! Vad bra, det har jag också käkat idag :) Vad blev det för sorter? Dom där popcornen har jag aldrig smakat.. Är inte så jätteförtjust i popcorn faktiskt, men det kanske vore något att prova..

Din lilla fuskarbrud! Mätt efter den stora lunchen? jaaaaa, men du åt ju inte upp HELA! Knäppskalle ;) Är jag för hård? Isf får du säga till så ska jag försöka vara snällare (a)

Sandra, jag är så sjukt orolig för imorn.. Jag har inte alls pluggat allt det jag hade tänkt. HAR JU INGEN KONCENTRATION!!! Det är massor jag inte kan :( Kan inte gå annat än helvete.. Och jag vill inte göra om!!! Du måste verkligen hålla tummarna, det håller på mellan 8.30-12 så håll allt du kan under den tiden.. Sitt och ät massa godis och för över goda tankar till mig. Det behöver jag!



Blir det några mer kort? :D På naturgodiset kanske? ;) Eller ditt godisförråd? Vad var det du skulle göra imorn?

Jag sitter och ska kolla på paradise hotel nu snart, borde plugga.. Men tjänar det något till? Snart ska jag inta den däringa goda ljusa chokladbiten i min paradisask :D VÄl sparad till denna dagen, som uppladdning!

Vet du förresten? Jag hittade en hundralapp på gatan förut!!!! OFTA liksom! Jag har aldrig hittat så mkt som en tia och så hittar jag en hel hundring.. Fasiken vad jag känner mig rik ;) Den var väldigt blöt men jag har lagt den på tork! Jag ska köpa något riktigt gott och unna mig imorn kväll efter allt pluggande (som jag inte gjort). Det är ju sånt som bara händer i drömmarna typ ;)



Hmm, undrar vad jag ska ha med för peppgodis när det låser sig imorn? Jag har ju lite att välja på.. Tror det får blir massa godistuggummin som är min drog :D & så de sista pastafruttan.. Sedan blir det pepsi max, som gör en smart ;) Köpte du det? Du blev ju sugen häromdan :P



Fasiken vad våra långa inlägg har blivit korta förresten. beror det på att du var så nere igår eller är det min tentapanik som gör att jag inte hinner svara så långt?! Hmmm, bättring på oss! haha, jag tycker ju det är kul att sitta och skriva långa stunder. Typ som en lång roman ;)



Vad gör du ikväll min underbara vän? Jag kollade upp Liseberg förut :) De hade massa trevligt och radiobilarna är uppe på vintern :D tjohoo, vi ska åka runt och krocka!! Vad säger du? Vi kanske skulle kolla upp ett datum som passar?



HOPPAS DU SITTER OCH FROSSAR NU :D



PUSS OCH KRAM TILL MIN FAVORIT <3

2010-10-27 @ 19:30:23
URL: http://ebbsillon.blogg.se/
Postat av: Lilla My

Var är salladen?? Haha, ja det var verkligen en gigant portion, men vem vet, du kanske hade behövt den. Tråkigt att du inte lyckades unna dej hela om en ens halva, men att du ens försökte är sjuukt bra. Kram

2010-10-27 @ 23:57:41
URL: http://www.metrobloggen.se/MiniMy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback