Blogg.se?

Skrev ett lååångt inlägg imorse, men blogg.se fakkade ur så det blev inte sparat :/
Skrev iaf att jag haft en dålig natt, med knappt någon sömn och massa kallsvettningar.
Men idag är idag och idag ska bli bättre än igår för igår var ingen bra dag, men det var igår och idag är en ny dag med nya möjligheter ellerhur?
Idag ska jag äta fil med bakterier i till frukost, det är bra för magen! Men inte lika bra för plånboken, mycket dyrare än vanlig fil eller yoghurt ju!
Idag kommer förhoppningsvis en vän hit också, tror det iaf, men hon svarar inte på sms så jag vet inte, men hoppas det...
Har precis skrivit ett till brev, till min bästa vän.
Fan vad jag börjat skriva brev då :P
Men faktiskt, får man ångest, då kan det hjälpa med att skriva ett brev, jag tycker det hjälper iaf, så jag har börjat skriva brev när ångesten kommer krypande, och det blir inga korta brev haha ^^
Idag ska jag annars inte göra mycket, eller joo jag ska ju typ de :P
Ska städa lägenheten, ska skriva ett till brev till mormor<3, ska läsa lite kurslitteratur, ska bada och raka ben och göra mig fin, ska färga håret, ska kolla på recept.nu som en läsare tipsade om :), så ska jag gå ner till affären, köpa frimärken, posta brev, sen kommer förhoppningsvis min kompis och vi ska nog ut på krogen.
Tycker synd om henne, jag dricker ju inte, så hon ska typ heller inte göra de, känns fel, känns som att jag är elak, men jag kan väll inte dricka om jag inte vill? För att vara snäll bara.
Nää de går inte, och dessutom är det inte bra när man är så "liten i kroppen" som jag är..
Ska kanske fixa om lite i bloggen också, den är så svart och dyster, och dethär ska ju bli en glad blogg nu, ellerhur?:)
Jag är typ dock sämst på att fixa med bloggen så vi får se hur det blir med den saken ;)

Jag gillar att läsa andra bloggar vad dom äter och se fina bilder och så, så jag funderar på om jag ska kanske börja ta lite bilder på vad jag äter? och lägga upp här, skulle det vara kul att veta tycker ni? haha.
Men kul med bilder tycker jag:P
Tar även bort målvikt och nuvarande vikt rutan uppe i hörnet nu :D det är inte relevant vad jag väger, ska bli frisk nu ju så! :D

Ni ska få se hur jag ser ut just nu här:






Jaa jag har bristningar, inga tuttar och monster raggarsträng på magen, mycket charmigt....

Vill skicka ut en puss till alla er som stöttar så fint genom era fina kommentarer, utan er skulle jag nog inte kunna bli frisk, men vi kan tillsammans, vill man så kan man.
Jag <3 er!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gumman.. Jag hatar att säga det här. Men just nu är din kropp inte snygg. Jag ska inte be om ursäkt, för jag är bara ärlig. Dina revben.. Det är..



Dags att skaffa lite boobs, va? Jag vill också ha boobs igen! Och rumpaaaa. Och inga synliga revben, tack.



VILL du verkligen inte dricka ska du inte göra det. VÅGAR du inte dricka, då bannemig ska du ta dig ett glas! Varför låta något stoppa dig?



Jag hejar på dig, Sandra. Är så jävla stolt över att du bestämt dig. Vi tar steg för steg tillsammans. Behöver du något, det är bara att maila. Jag vill hjälpa dig så gott jag kan.

2010-10-02 @ 10:30:26
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Fia

Åh, va härligt att läsa att du vill bli FRISK nu! Du kommer klara det galant, bara du ger dig fan på det. Ett friskt liv är hundra gånger bättre än ett sjuk! Unna dig allt gott, det är du värd!

Kram

2010-10-02 @ 10:31:01
URL: http://vagentillfriheten.blogspot.com
Postat av: Anonym

<3

2010-10-02 @ 10:42:03
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/
Postat av: h2o

jag börjar dagen med att gråta (ja, jag är sjukt fjollig)

inte för att jag är ledsen, för att jag känner hopp och är glad. varför?



"Tar även bort målvikt och nuvarande vikt rutan uppe i hörnet nu :D det är inte relevant vad jag väger, ska bli frisk nu ju så! :D"



förstår du vilket enormt stort steg det är? bara att VILJA bli frisk och ta första steget mot att ignorera siffrorna? SÅ STORT. fyfaaaan vad duktig du är. och så himla bra!

det här kommer gå, nu har du gett dig fan på att klara dethär och du kommer klara det!



kul att bloggen ska bli ljusare också, vet du att det är vetenskapligt bevisat att man blir deppig av att läsa vit text på svart bakgrund? haha det är sant! läste det någonstans, plus att det är mer ansträngande för ögonen. så in med det ljusa, bort med det sjuka :D



du är underbar! BÄST. kämpa på <3

2010-10-02 @ 10:58:12
URL: http://vatten.webblogg.se/
Postat av: Anjizz

Hej min vän! Jag är exakt på samma ställe som du är nu och jag ska bli frisk!



Jag ser gärna emot bilder du tar på din mat och hur mkt du äter så vi kan kämpa tlsm! Jag gillar också att ta bilder på maten jag lagar, tkr det är jättekul att laga mat!



Jag följer gärna din väg till friskheten och jag tror vi kan fixa det här tillsammans!!



Jag skriver min mail så vi kan maila tips, recept, hur mkt mat vi äter och allt! Vore jätteroligt att han en vän som du som stöttar en och vill bli frisk! Jag är så taggad!



Puss och Kram på dig! Jag hoppas på svar, tillsammans är vi starka!

2010-10-02 @ 11:16:01
URL: http://anjacollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback