Ansiktsmask och färg i håret!

Hej hopp! Vilket fint väder det är idag :D
Jag har precis varit ute en LITEN runda med mamma och vovven, de va skönt :)
Nu sitter jag här med ansiktsmask och hårfärg :) idag är en bra dag :)
Alex tar med mig på fest ikväll :)
Jag är glad och nervös som jag vet inte vad...
Var tusen år sen jag var ute :O Ber till gud att jag lyckas få en snygg dag sen efter allt slit med ansiktsmask, hårfärg, peeling osv.
Skulle lixom kännas sååå mycket bättre att gå ut och känna sig snygg för en gångs skull:P
Idag var jag sugen på knäckemacka med ägg och kaviar, så det åt jag,
NOTIS TILL MIG SJÄLV: JAG GILLAR INTE KAVIAR.
Haha men bra nu vet jag det :)
Ska visa er min matdagbok också som jag sa, här har ni den:




Här i skriver jag allt vad jag äter och vilken känsla jag har innan och efter :P
Och jag har inte valt det själv måste tilläggas :P

Nu måste jag skynda in i badet! Ni kanske får se bilder på mig sen när jag är redo för kvällen ;D
kaaanske ^^,
Puss snyggisar!

Kommentarer
Postat av: Elin

Klart du ska på fest. Sitter här och tänker på dig, hoppas att du skrattar mycket och vågar äta av det som bjuds. <3

Jag är periodare vad gäller skolan med. Långa stunder orkar jag ingenting. Sitter där bredvid bästa skolkamraten och vinglar av för mycket tabletter. Men sen kommer några bra veckor, då hinner jag ikapp allt. Det är ju det min sjukdom går ut på. Har ju bipolär sjukdom också. Då är man periodare. Långa stunder av skit, sen en period av rejäl mani: allt går i hyperfart.

Hoppa på skolan senare. När du är verkligen frisk.

Dit är det en bit kvar,

kramar

2010-10-29 @ 19:56:34
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback