Ångestfylld natt

Hej alla underbara fina tjejer!
Jag har inte sovit i natt, jag har haft en sån rejäl ångest, har inte vetat vad jag ska ta vägen.
Bara proppat i mig mat, asså skoja inte, jag åt och åt och åt, och det var efter att jag hade ätit mitt Söndagsmys.
Förstår ni?:O Det fanns ingen botten i mig, jag kunde inte sluta, gick fram som en maskin och letade föda.
Kunde inte stå emot ångesten och "passa på" känslan...
Jag grät och rev mig om fötterna, ska inte ljuga för er.
Försökte spy, stoppade tandborsten med texten : ses vi ikväll? haha komiskt, aja jag stoppade ner den i halsen, hostade fick kväljningar, försökte och försökte men nej ingenting kom upp.
Tog ett par tabletter laxering, varför vet att dom inte hjälper ändå.
Men ner åkte dom, och dom har inte hjälpt mig ännu, och jag som ska till skolan typ nu.
Är fortfarande så jävla fylld med ångest, jag ska förklara lite närmare när jag kommer hem.
Men jag kännner mig som fetaste flickan i världen just nu, vill inte visa mig i skolan, är så grotesk, så äcklig.
Asså seriöst, vem, vem börjar äta massa mackor igen efter att man ätit både godis popcorn och ostbågar? VEM GÖR DET OM INTE JAG?
Plus glass, japp jag som inte var sugen på glass ens, men ner skulle den.
Åt till ca. 3 inatt, smsade lite med A, förlåt till dig att jag behandlar dig som skit, men jag är en skit jag förtjänar inte att bli behandlad bra.
Somnade nångång av utmattning, hjärtat slog fort som jag vet inte vad, tårarna rann och slutade inte rinna, ställde en hink breve sängen, utifall att.
Magen står fan ut 20 meter idag.
Jag.mår.inte.bra vill hem till mamma och pappa :( orkar inte idag.
Förlåt att jag sviker er....
:(

Här har ni en bild på miffot med världens fetaste mage idag:

Nu vet ni vem ni pratar med varjefall...

Drar till skolan nu, hoppas ni får en bättre dag än jag, ni är guld värda!

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är megasmal vännen. Glöm 20 meter, du är redan för smal. Så är mer godis, det är du värd.

kram

2010-10-04 @ 08:41:46
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Gumman. Det här är svårt. Jävligt svårt. Det gäller bara att visa att du är starkare än ångesten.



Du är galet smal (men otroligt söt). Lite vikt till och jag skulle lätt kalla dig en snygging (och det säger jag bara inte ;)).. Så det är bara BRA för din kropp att du åt, maten skadar dig INTE! Den ger bara ångest, som skadar psyket, men din kropp behöver den. Anledningen till att du hetsar är ju för att din kropp VILL HA maten, för att den BEHÖVER den. Nu när den äntligen får (efter så lång svält!) så vill den passa på, det är därför man lätt får hetsattacker i början. Kroppen vill kompensera för allt den missat. Men det skadar inte, och du har INTE gått upp tre kilo sedan igår. jag lovar! (Inte ens jag har det, och jag åt mer än dig!)



Jag har också Gudrun, har inte fått prata med någon annan..



Du, ta dig igenom den här dagen. Och nästa, och nästa. Och ät så fort du känner att du klarar, för det behöver du verkligen. Och det är så galet gott, det är värt det. Imorgon kanske du klarar frukost. Det tror jag.



Snart kanske det till och med blir yoghurt och müsli igen? :)

2010-10-04 @ 09:36:02
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Cilla

vännen du är sjukligt tunn :( du förtjänar och behöver all mat du får i dig <3

2010-10-04 @ 10:23:47
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/
Postat av: Jojjo

Men gud... Du är ju jättefin :O

2010-10-04 @ 13:29:42
URL: http://perfectlittledream.blogg.se/
Postat av: Lovisa

äsch så tokig du är, du är ju både smal och snygg som fan!

Jag har också haft problem med det där, överätning! Kan fortfarande få det ibland, men inte alls i samma mängder som förut, och nu är det MAX 2ggr/månad!

Det beror iaf på att kroppen är så jäkla smart att den "tar igen" förlorad energi för att slippa bryta ner alla inre organ, detta händer alltså när det finns 0 energi kvar. Vet att det känns förjävligt, men det är inte farligt. Du kommer INTE att bli tjock och fet, jag lovar! Jag har varit precis där du är nu, men kommit en liten bit på vägen sen dess. Det är förjävligt att må som du gör, men om du vågar uthärda ångesten kommer den att lägga sig, lovar! Önskar att jag kunde hjälpa dig mer, men jag skickar en hel drös med internetkramar iaf ;) Puss på dig sötnos! <3

2010-10-04 @ 14:10:42
URL: http://isundin.wordpress.com/
Postat av: Bulimihelvetet

men du är ju hur smal som helst! verkligen! och jag är bombsäker på att du skulle bli snyggare än du redan är om du hade fler såna här nätter ;) förlåt, utan ångesten såklart, men mängden mat tror jag verkligen inte kommer skada dig!



du är hur snygg som helst dessutom!

2010-10-04 @ 15:53:58
URL: http://bulimihelvetet.devote.se
Postat av: Anonym

du är fan skiiiiiiiiit söt!



Vet exaaaaakt hur du känner dig! Kram på dig assa

2010-10-04 @ 16:23:22
URL: http://abca.webblogg.se/
Postat av: Anotherana

Snyft, när jag läste att din mage stod ut 20 meter idag så tänkte jag att jag iallafall inte är ensam om det. Sen såg jag bilden och ba "neeeej, jag ÄR ensam om att ha en 20-metersmage!" Du är jättefin.

2010-10-04 @ 16:32:58
URL: http://anotherana.webblogg.se/
Postat av: danni

du är jättesöt ju.

2010-10-06 @ 09:55:15
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/
Postat av: J

Du är jättefin! =)

Kram <3

2010-10-08 @ 12:57:15
URL: http://mysecret.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback