20.19

Det är ett krig i mitt huvud just nu
Det är därför jag inte skrivit på länge
Jag har legat och känt mig som ett jävla kolli nu hela dagen, och igår
Jag är så nära att falla tillbaka nu, tillbaka ner i skiten.
Maten har inte varit bra varken idag eller igår, vill vara ärlig så att ni vet.
Jag vill verkligen ha nåt fint att skriva, nån fin bild att lägga upp.
Men det är svårt när hela jag känner mig bara helt tom.
Tom på känslor och tom på allt.
Det pågår värsta världskriget innuti mig just nu, ena sekunden vill jag äta mina 6 mål inklusive typ sötfika varje dag, andra sekunden känner jag att jag kan likabra skita i att äta och att jag har blivit asfet igen och måste ner ner ner!
Och tro mig, jag har verkligen försökt hela dagen att stoppa in i munnen, tugga, vara glad och svälja och sen inte tänka mer på saken.
MEN DET GÅR INTE! det tar emot som bara fan just nu.
Som att nån sytt igen käften på mig.
Förlåt allihopa för deppinlägg, jag kommer tillbaka när jag är lite gladare.
Men tack för ert otroligt fina stöd! ni betyder så jävla mycket för mig!<3

Kommentarer
Postat av: h2o

<3

2010-10-26 @ 21:33:34
URL: http://vatten.webblogg.se/
Postat av: Elin

Du är bra tjejen!

Du kan vinna kriget i ditt huvud, det klarar du! Vi skiter i glada bilder, det viktiga är hur du mår! Bara du äter, äter så att du överlever och så att ÄS inte växer mer.

Kramar på dig tjejen

2010-10-26 @ 22:29:26
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Lisa

Kom igen, du klarar det. Det vet jag, du är stark. Starkare än den jävla anorexin. Den vill döda dig, sjukdomen vill döda dig. Glöm inte det, om du gör som den vill så gräver du din egen grav. Du måste bara fortsätta kämpa. Jag vet att det är lättare sagt än gjort, mycket lättare, men jag vet också att du fixar det. Jag tror på dig precis som så många andra. Du är bättre än äs och du förtjänar så mycket mer.

Massa styrkekramar till dig som är en sån underbar tjej. Vill bara komma till dig och krama om dig<3<3

2010-10-27 @ 00:30:44
URL: http://baravaralisa.blogg.se/
Postat av: josephine

kOM IGEN FINA, KÄMPA!!!! DU ÄR INTE ASFET OCH DET VET DU SJÄLV. LÅT INTE DOM VINNA, DETTA ÄR DIN CHANS TILL ETT FRISKT LIV, KANSKE DIN ÄNDA CHANS, TA DEN, KOM IGEN NU, VI VET ATT DU KAN ÄLSKADE!! <3

2010-10-27 @ 04:41:09
URL: http://riverenvackerdrom.webblogg.se/
Postat av: frida

Vadå inte går???

Det är klart att det går! Och det är klart att du ska! Du vill bli frisk! Innerst inne vill vi det alla! Lyssna inte på rösten som bara kom in i ditt liv och fick dig att förstöra ditt rätta jag.

Visa vem det är som bestämmer! Låt dig inte övervinnas!

Har du kunnat trycka in i skallen att mat är farligt, så kan du också prenta in att det är bra!Kämpa! Kämpa för dina intressen, för din närmaste vän/vänner, Kämpa för din familj, Kämpa för din framtid, men framför allt KÄMPA FÖR DIG SJÄLV, för din egen skull!!



Klarar vi dethär så klarar vi allt!

Har vi fått chansen till livet, så är det klart att vi ska ta vara på den och leva livet fullt ut.

För dethär är då ingenting som jag tänker slösa bort mitt liv på, Hur mycket anorexin än vill det eller inte.

jag SKA här ifrån!! och jag vet att du vill det också! ;( kom igen nu...



<3

2010-10-27 @ 09:18:50
URL: http://ingenspeciell.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback