Prisa gud!

Jag hittade muslin, hurra :D:D:D
ALDRIG MERA SMUUUL!
Pappa och jag hade de kul när vi åkte till affären, haha de va skönt att bara åka lite lixom.
Nu sitter jag här hemma igen, har lite ångest för jag mår illa och jag kan inte komma på vad jag vill ha till middag idag:(
Hatar när jag inte vet:(
Speciellt när det är Lördag! då ska de vara speciellt gott! Jag vet inte ens vad jag är sugen på för gottis tills ikväll men jag vet att jag vill ha nåt?:O

Dehär fick jag med mig hem iaf:

BÄSTA MUSLIN I VÄRLDEN! :D
såna goda popcorn jag åt igår:) fast dom är jag inte sugen på idag men dom finns typ aldrig i affären så gäller att passa på XD
Sen såklart pingviiiiinstång rabarber! godaste godisen jag vet!:)

Vad ska ni äta ikväll? geeeeeee mig tips!!!!<3

Sen så råkade jag stanna förbi konditoridelen:O
Och stod och kollade lite, men tvekade massor, pappa sade: nej nu köper vi, en till dig, en till mamma!

Två whitelady bakelser:O
Är inte jättesugen just nu, vill nog mer ha godis men han är så söt min pappa som köper ändå :'D



Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, vad fint det ser ut. Du är inte sugen på lamm och criscuts som du brukar, huh?

Men som sagt, det är viktigt att du får i dig nog med middag.



För övrigt är nog din pappa den sötaste! Du som så gärna ville ha tårta förut, nu har du! Jag tycker du definitivt ska passa på och äta den, innan den blir dålig och du blir sugen på tårta när de inte mer finns, haha. Så tragiskt det vore!

Har han lyxat till det med tårta vore det väl gott att smaska lite? :)



Pojken följde mig till affären och vi köpte hem en stor kanelbulle till mig till mellis. nomnomnom. Han är fin han, med :)

2010-11-13 @ 16:50:27
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Emelie

Sv: Ååh, Sandra, jag ska äta VIT pasta med köttfärssås. Och ingen sallad. Ingen ingen ingen sallad, nej. Jag fyller bara ut tallriken.

Nomnom.

Du får ta och bestämma dig snart, snart är det middagstid :D

2010-11-13 @ 17:12:51
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Emelie

Jo, grönsaker är ju onyttigt för oss. Vi som ska upp i vikt, som Mattillåtet säger - bara bukfylla!



Åh, båda alternativen lät ju jättegott... Bara det inte är Viktväktarnas nudelsoppa, haha, som jag har en känsla av att det är.. Det är det inte, va, din fuling? :P:P



Gillar du inte ost, förresten? :O

2010-11-13 @ 17:45:02
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Anotherana

Åh vad smaskigt :D jag ska äta kyckling (sån som man köper färdiggrillad i affären - latmask är jag :P), ris och rosépepparsås idag! Hoppas du kommer på nåt gott att äta :)

2010-11-13 @ 17:46:34
URL: http://anotherana.webblogg.se/
Postat av: Bulimihelvetet

det er jättegott ut ju!! och vilken fin pappa :) det kommer gå hur bra som helst, och dessutom är det ju lördag så det är inga problem. kram på dig!

2010-11-13 @ 18:03:29
URL: http://bulimihelvetet.devote.se
Postat av: Emelie

Tar du det så lovar du att ta två mackor, okej? :]

2010-11-13 @ 18:09:59
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: ebba

hohohoo :D Vilken tur att du fick tag i din musli. Men jag tycker faktiskt att smul är rätt gott :D Jag AVSKYDDE det när jag var liten. Vägrade äta det, men pappa sa alltid att man var tvungen att äta upp det. Har du slutat att äta av mina pepparflingor?

Vet du? Det var precis de chipsen jag ätit av :D Fast med baconsmak. Fast det var rätt länge sedan. Typ i september.. De var goda, för jag satte i mig hela påsen på mindre än tio min. hahaha! Onda minnen jag bara vill glömma. Men det är en lagom stor påse för en kväll måste jag säga. Om man vill ha något mer till :) Och det måste man ju en lördag!!

Vad blev det för lunch? Och för middag? Är supernyfiken!! Och vad blir det för gottis ikväll? Jag måste tusan köpa de där omtalade popcornen. Kanske nästa helg om jag går på bio?!

Och min älskade, fina Sandra! KLart att du vågar dig på en sådan där bakelse. De ser ju sjuuuukt goda ut!! Tänk på att det är lördag. Du gör inte en dramatisk viktuppgång. Ät och njut gumman :)

Äsch jag mätte inte upp godiset. Jag uppskattade bara. Det kan lika gärna ha varit 200 gram eller, 600. Jag har faktiskt ingen aning. Men det kändes på ett ungefär som 300 ;) Jag har aldrig varit bra på att äta upp mat. Jag vill bara ha mer än de beräknande. Och då är det ju ingen mening med det. Oj är 100 gram bara 12 bitar. HAHAHA, då var det nog över ett kilo. Jösses, jag är verkligen galen i godis. Åååh jag är så sugen på jordnötstoppar och kaneläpplen nu. Så jävla typiskt att det ska vara omöjligt att få tag i. Men nu sitter jag och äter milk chocolate caramel inslagna i papper =)

Frukost vet du ju att jag åt, där åt jag ju fil och nötter. Lunchen utgick tyvärr idag på grund av godiset. Men nu sitter jag uppsvälld efter en fet hamburgare med smält ost, dressing, ketchup, lök och gurka. DET DU! + pommes. Japp, japp, nu straffar jag mig själv för att jag inte åt någon ordentlig lunch.

Jag har nog aldrig sett den muslin du brukar äta. Men det är nog bara för att jag inte letat efter den. Man äter det man alltid ätit liksom :P Men vilken tur att du hittade den :)

Hittade du något gott pålägg idag då?

hahaha :D så gör jag alltid när jag äter ute. Först äter jag, sedan bestämmer jag att nej nu är det bra. Och efter några sekunder är jag i och äter igen. Och sen nej nu är det bra. Och sen äter jag. Tills det är slut.

Är skitnyfiken på vad du äter just nu :D Knäpp jag är!!

Jag tycker faktiskt du borde äta några kaneläpplen för min skull. Äta och njuta och låtsas att du stoppar dem i min mun ;) Jordnötstoppar också. Åååh jag skulle döda för dem nu!!! Men fan. Jag är inte RIKTIGT lika sugen längre. Jag hoppas att jag kan börja behärska mig lite.



Woho :D Har du varit och bajsat nu? HAHAHA! Måste känts bra =) Kan du fylla på med massa gott nu ju. Ostbågar låter sjukt gott. Tyvärr fanns inte de heller i affären. Du ska se, allt är utplockat. Finns INGET kvar. Så nu får jag rota i godisskåpet.haha jag kanske ska ta en bit i asken idag då bara för att liksom. Varför köper du inte en annan chokladask där du gillar alla bitarna i? Wienernougatasken är verkligen god!!



Vad glad jag blir att du också är inspirerad!! Fan, jag känner att det är en bra dag idag trots att jag inte fått gjort hälften av vad jag borde ha gjort. Jag var verkligen tvungen att städa och plugga, men jag har inte haft lust :P Borde hyra mig en städerska. Men till jul då får jag ha en ordentlig julstädning.

Men tror du att du får några piller nu då?

Jag är så avundsjuk på dig som klarar av att äta långsamt. Men när jag är med kompisar och så, då är det lättare. Då vill jag inte hetsa utan jag skärper mig och äter saktare.



Man on fire? Vad handlar den om? hahaha dansbandskampen ja! Men jag brukar ha på det i bakgrunden. Han är lite rolig den där vinögda som sitter i juryn! Vad ska du se ikväll då?

Haha varför köper du glass om du inte tycker om det? Bättre att du köper godis som du tycker om ju! Eller va fasiken köper du glass för om du hatar det? hahaha, hur ologiskt som helst ju!!

Jag vet inte riktigt vart vi ska äta imorn.. Mamma pratade om ett ställe utanför här. Alltså jag är ju inte speciellt kräsen när det gäller mat. Jag gillar nästan allt. Men så kommer de där anorektiska tankarna. OM jag nu MÅSTE äta ute, så vill jag ha någonting som jag VERKLIGEN älskar. Och på det stället mamma pratade om fanns det typ ett fars dag erbjudande där man fick välja mellan två rätter + cheesecace till efterrätt. Jag kommer inte ihåg vad det var för huvudrätter men inget som lockade mig speciellt faktiskt. Jag vill nog ha pommes, eller typ kebab :D haha, fet mat vill jag ha! Jag som brukar vara en tjej som älskar husmanskost drömmer om fet mat. Då kanske man borde passa på? Baklava? Det låter gott iaf:D Men jag har nog aldrig sett det. Kanske jag borde prova någon gång om jag får se det ;)



Då tycker jag att det är en utmärkt present till din lilla mormor :) Vad kan vara bättre än kvalitetstid liksom? Bor hon långt ifrån dig?



Hahaha jag säger ju att jag är konstig .) Jag älskar skinn! Och revben, namnam. Men oj vad länge sen jag åt. Har du inga sådana där rätter som du åt ofta när du var yngre? Alltså på fredagar/lördagar fick alltid jag önska mat. Då blev det ALLTID räkor eller revben.. Hamburgare kunde gå an =) Men INGET annat. eller jo, potatisgratäng kunde väl gå an. Fan det kanske man skulle våga sig på imorn?



Fan vilken bajsig kille han verkar vara nu då! Har han hört av sig idag? ANnars tycker jag du ska ge fan i honom! Världen är ju full av killar.

Jag hade gärna ätit criscuts men som sagt. Det är helt tomt i affärerna här. Du förstår nog inte hur illa det är. ica var ju så jävla smarta och slängde ut rabattcheckar till alla redan förra veckan. Och så tänker de ha öppet en vecka till efter det. Ja men smart, folk blir ju som galna vid rabatter och nu är det tomt! Men imorn stänger de för gott. Och även Willys. Så öppnar de på onsdag! DÅ Sandra, DÅ ska jag köpa criscuts och äta det nästa helg. Låter det bra?



Aaaaah vet du hur glad du gör mig när du säger så? Vi har inte ens träffats och är typ närmare än andra :D hahaha! Ja kolla upp pizzaincidenten :) Jag skulle vilja våga mig på pizza någon gång snart. Har du några planer på att pröva det igen snart?



Alltså jag blev gravid när jag var 15 år. Kände inte riktigt att jag hade något val. Mina föräldrar skulle ju mördat mig. Och det är som du säger. Det ska vara med en kille som jag verkligen tycker om. och jag vill ha en fast inkomst, hus och jobb liksom!

Vad var det för bra film på tv?

Mitt lördagsgottis består av sådana där som jag sa, milk chocolate caramel. Typ choklad med nån kola. En rejäl påse är det iaf =) Och sedan ska jag ta en paradisbit ;) Undrar vad det blir ikväll! hahaha :D Vet du vad jag är sugen på? KNÄCKEBRÖD och ost. Hur sjukt är inte det en lördagkväll? Det har jag ALDRIG ätit. jag är matbesatt för en gångs skull. Ska jag äta det? ELler ska jag ta mer godis? hmmmm..

TELL ME ABOUT YOUR LÖRDAGSGODIS!!!!!



PUSS OCH KRAMAAAAAAAMRRRRR till min bumbibjörn <3

2010-11-13 @ 19:39:19
URL: http://ebbsillon.blogg.se/
Postat av: Tove

Oh my god, cheddarpoppisar?! Gud va gott!!

Jag minns att det fanns ostpopcorn i "poppa själv"-påse förut, men de togs bort.. D: .. kanske, kanske för att de luktade SPYA i precis hela huset när man poppat de? Vad vet ja, de luktade apa, men smakade.. ja, godare helt enkelt.



De där ska jag genast skriva upp på min "beta av" -lista!



Och wie, du hittade din müsli! Har länge velat prova den.. men fegat ur.. VARJE gång.. haha.. lyckat tove, lyckat.



PUSS

2010-11-13 @ 20:35:29
URL: http://flavigry.blogg.se/
Postat av: ebba

Fyfan Sandra!! NU kommer ångesten farande som ett bambuskott. Men jag sitter här med datorn över magen och försöker ignorera känslorna..

Det blev liksom lite svårt att välja vad jag ville ha. Så jag skärde upp några bitar ost och några rejäla klickar med smör och åt upp. Varför är det så gott med smör? Nu har jag ätit upp alla chokladkarameller och sitter fortfarande med handen i godispåsen. Nu mölar jag colaflaskor. Det går inte sluta. Men skit ner dig ångest säger jag bara! Fan kommer bli tufft imorn känner jag. Men neeeej!



Hihi, ha du din musli i en burk? vad gulligt :) Vilken tur att den är påfylld och klar nu igen då!



Har du inte smakat på chipsen än? :O Förstår inte hur du kan vara så bra på att hålla dig så länge. Ostbågar is the shit. Tänk på mig som sitter här och möler. Bäst du sätter fart gumman!



HAHA jag är inte ensam om att fråga mycket om ditt ätande. Du är rätt bra på att tjata på mig med ;) Och jag har ju redan skrivit vad jag åt och ändå frågar du :P Men det blev alltså criscuts för dig :) Trevligt!

Oooh de där cashewnötterna måste du ju definitivt prova och ge mig en recension på.. Vad är du i för superaffär som har så stort utbud egentligen? Måste ju vara värsta supermarketen!

Men bakelsen kanske det blir imorn då? :) För att fira pappsen liksom. Och att du ätit i en månad.



Njaee den chokladen jag ätit idag är inte från marabou. Den ligger i lösvikten, ingen aning vad de kommer ifrån. Gult papper är det iaf! Löstoffe? Vad är det?

Haha jag är definitivt ingen mästerkock :) Det är väldigt smidigt och lätt att steka hamburgare :D men jag önskar att jag kunde göra sådana där egna som alla verkar äta titt som tätt. De hade jag nog gillat supermycket!

Bregott är ÄCKLIGT tycker jag :P Hatar att det är så jävla hårt så mackan går ju bara sönder när man ska bre mackan.. Sedan blir det bara rinnigt om man låter det stå framme ett tag. Sedan smakar det för mkt salt. Nej, lätta ska det vara helt klart!



Haha jag tänkte också på orgasmgott förut idag:D Det är fina matupplevelser det. Frågan är om inte kaneläpplen till och med är bättre än vanligt godis :O Då vet du hur mkt jag gillar dem?!

ALltså jag sitter typ här och har svårt att andas för ångesten börjar växa sig så. Jag har lite panik för att jag ätit så mkt godis. Och att det är lunch ute imorn. Jag är så rädd. Min syster ska ju också vara med. Hon påverkar mig så OTROLIGT mycket. Hon sitter ju alltid typ och petar bort allt. Då vill jag inte heller ha. Jag kan absolut inte äta mer än henne..



Jag är faktiskt beredd att hålla med dig när det gäller ostbågarna. DET är ORGASM om något =)



Jo min fina Sandra, du får ju pillren om du går upp några kilo och inte är så där anorektiskt smal. Det låter väl bra?!

HAHA det låter helt toppenbra :) Vi dukar upp allt och bara myser dagarna i ända. Men sex olika chips? Det hade vart jobbigt. Då hade jag ju käkat tills det tog slut. Känns som att det hade blivit GANSKA mkt chips. Jag gillar inte heller dipp så där jättemkt. Visst kan jag smaka lite på det. Men det är helt klart godare utan :)



Okej, men den filmen kanske jag borde satsa på att se någon gång då?!

Jag tycker att det mesta på tvn är skit faktiskt :( Fast bonde söker fru gillar jag :D Och Idol så klart. Önskar jag hade femman så jag kunde se vem kan slå filip och fredrik. För det är underhållning!

Haha jag är också beroende av att köpa nya grejer som kommer alltså. Bara måste ha allt nytt. '



Är du så himla bra på att tillaga pommes alltså? Jag brukar tycka att de är skitgoda ute. Tjocka och flötiga =) Spä på ångesten ;)

Men ska du inte satsa på baklava imorn då? Black / white och sedan baklava. Då känner jag mig lite med ;) Hur dags ska ni ut och äta? Pistagenötter gillar jag mkt ja. De är salta och goda. Sedan hetsar jag dem inte lika lätt för skalet tar ju tid att öppna ;)



Min fina Sandra. Jag tycker det låter som en dålig kille :/ Skit i honom! Du förtjänar så jävla mkt bättre. Världen är ju full av underbar akillar och du ska bara ha det bästa!!



Jag håller med dig om pizzan. Jag är inte jättestort fan av det egentligen. Men bara för att det skulle vara en så rejäl utmaning så vill jag prova det någon gång i framtiden. Kanske innnan jul? Det är ju asmånga som äter pizza typ varje veckan. Men jag förstår inte grejen alltså. Jag kanske är onormal jag vet inte :P



hehe ja man ska inte slänga sig in i något som man inte klarar av. Då hade jag ju haft en unge på fem år nu. Inte så himla kul kanske :P



Men hörru! Du vet ju att jag inte klarar av att äta chips. Jag hetsäter det bara. Då vill jag inte äta det. För det är inte värt den ångesten jag får. Jag äter bara chips hemma hos mamma och pappa eller när jag är med någon. Och hallå?! Jag åt ju CHIPS IGÅR!!! 150 gram.. SÅ visst äter jag chips. Det är det bästa jag vet utan tvekan.



PUSS OCH KRAM <3

2010-11-13 @ 21:10:47
URL: http://ebbsillon.blogg.se/
Postat av: Joanna

åååh vad duktig du är! så glad jag blir av att läsa allting! fin header cokså haha :P du bor i stockholm va? :) kram!

// joanna (www.anorexiaa.blogg.se - har bytt blogg nu till www.flickanimittinre.blogg.se)

2010-11-15 @ 04:45:35
URL: http://flickanimittinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback