Snart flyter jag omkring på ett hungersmoln

Okej,
Jag kunde inte orka med att ta med mig mina inlines när jag skulle ut och gå (jag bor på landet så det tar ett tag innan man kommer till asfalt haha)
Men blev en rätt lång promenad iaf så det är godkänt, snart blir det lite abcircle pro och vanliga situps och lite annat :)
Min syster sitter och smäller i sig ostbågar, som förövrigt var mitt favorit "gottis" förut.
Men nej jag måste stå emot nu, det är ju imorgon kroppen kommer börja ta från fettreserverna om jag fortsätter fasta vilket jag ska!

Träffade på en gammal kompis när jag var ute och gick också, hon tyckte att jag blivit skitsmal och sa att jag inte får gå ner mer, det är ju såna kommentarer som peppar en till att gå ner mer :P

Haha juste, måste berätta om en sjuk grej jag gillar att göra som hände även idag, När jag går i mataffärer själv älskar jag att gå runt där inne hur länge som helst och läsa på kalori innehåll och så på olika grejer, jag lägger i dem i korgen sen plockar jag ur, jag kollar i chipshyllorna och på allt godis och tänker att "åh vad gott det skulle vara, men sen när jag nått min målvikt får jag äta igen" men så kommer det förstås inte vara.
Idag iaf så gick jag i butiken i ca: 65 min, jag lovar, det kändes som att all personal trodde jag skulle sno nåt eller så för de kollade rätt flitigt på mig :P
Och det jag kom ut med som inte var till syrran var två st naturdiet och två Vitamin Well, en ny varma koppen soppa med chili och ett par "tjockkorvar med chili och cayenne peppar" Dom är svingoda!
Och dom ska jag äta om ett par veckor iaf.
Just nu är det vatten och citron som gäller och snart går jag över till naturdieterna och soppan.
Börjar bli lite trött i huvet nu på dag tre och jag måste ha i mig lite näring snart så får se om jag stoppar i mig nåt av det imorgon.
Idag har jag iaf bara druckit citronvatten och morgonshotten, fast jag måste erkänna att jag tuggar på ett tuggummi nu med.
Men jag var så hungrig så tänkte att det var bättre än mat eller nötter.
Nu ska jag göra dedär situpsen
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback