Orkelös

Jobbet idag tog verkligen kol på mig.
Jag har burit och släpat hela jävla dagen, och har man inte ätit på tre dagar så är det inte så himla kul att vara på jobbet (Y)
Skulle till gymmet idag efter jobbet också, men jag orkade fan inte haha
Åkte till affären istället, syster ville ha ostbågar och cola
Jag köpte naturdiet och Vitamin Well, skämdes lite när jag stod i kassan
Två naturdiet shake, en fet cola och en fet ostbågepåse och Vitamin Well.
Dubbelmoral eller vad?:P
Min systers polare är här, dom påpekade att jag gått ner i vikt massor, ser dom inte att jag lagt på mig 7 kilo på en vecka? :S
Hoppas kilona har försvunnit på Måndag, vill se 4an igen, måste få se den snart annars dör jag.
Nu ska jag ut och promenera med syster+vänner, sen ska jag åka lite inlines också och så blir det lite situps och sånt iaf :)
<3


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag tror du visst vet varför du tar den ;P haha. Hur gammal är du? :)

2010-06-30 @ 21:01:19
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback