Inlines :D

Idag har jag varit på jobbet, det har gått bra men lite jobbigt att jobba med mat när man själv inte äter.
Började morgonen med en morgonshot som jag tar varje morgon, den består av äppelcidervinäger och cayennepeppar. Den är riktigt äcklig men får igång magen bra :)
Har inte ätit idag heller, utan bara druckit citronvatten så dagen har gått bra.
Efter jobbet var jag iväg och köpte mig ett par inlines :) så snart ska jag ut och springa och sen köra en liten bit med dom sen ska jag baada!

Ikväll är det Supersize vs Superskinny och fy bubblan vad jag saknat det programmet! Så jag kommer inte missa det ikväll för något i världen! :P
Har inte vägt mig idag, har bestämt att jag får bara göra det på Måndagar så hur mycket det än kliar i hela kroppen av att inte veta hur fet man är så ska jag inte!
Nu till dendär joggingturen.
<3

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hur orkar du allt det när du inte äter? =/ och får du inte uppstötningar av den där morgonshoten? xD

2010-06-29 @ 17:25:23
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback