48 here I come!

Det känns bra nu, känns som att jag är på g igen :)
Har gått med i en tävling hos cookiedoough och jag är supertaggad!
Det ska gå bra för mig, för oss :)
Idag har jag endast druckit citronvatten, har varit ganska hungrig men det går snart över.
Imorgon är det jobb som gäller och då är det lättare att inte äta.
Även om jag jobbar med mat men ändå :P
Sträckte mig idag när jag sprang men det får inte stoppa mig från att springa imorgon igen
Imorgon ska jag kolla på inlines också, verkar så himla kul att köra med de :)

Har tränat lite ben, armar och mage hemma idag också, gymmet blir det tyvärr inte förens Onsdag men det blir massor med hemmaträning imorgon med.
Ha det bra sålänge tjejer!
<3


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Åhh gud vad gullig du är! Du är bra! <3

2010-06-28 @ 21:46:33
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: anna

hej du! jag kikade precis in på din blogg och har inte läst så mycket så jag kanske ställer väldigt idiotiska frågor nu ! men har du någon form av ätstörning eller går du på diet? hur lång tid har det pågått från din "startvikt" tills där du är nu ? jag tror på dig! <3

2010-08-01 @ 15:07:28
URL: http://sizezeronext.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback