Yes jag hittade jeansen :)

Har varit med mamma och pappa och handlat :)
Hittade jeansen och lite annat smått :)
Pappa var gullig och gav mig en tröja också
Sen så pratade vi lite om att jag ska försöka verkligen att bli frisk nu men att det kommer inte gå om jag blir tjatad på, och dom börjar förstå nu lite tror jag.
Har handlat lammkorv jag ska äta till middag med dem iaf, har aldrig ätit det men varit sugen på att testa :P
Men just nu är jag rätt så mätt för jag har ätit lite choklad (A)
Har ångest men jag kämpar för mamma och pappa, vill att dom ska känna att dom har en frisk dotter iaf en dag (Y)

Fick en gullig och fin kommentar av någon anonym, och anonym du gjorde min dag med din kommentar tack :)
<3

Nu ska jag fortsätta umgås med mamma och pappa
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill att du ska bli frisk! det är bara bra, men jag förstår också ångesten man känner. du kan fortfarande vara smal och vara frisk :) bara du äter hälsosamt. du gör vad du själv vill bara sålänge du är glad och lycklig! ♥♥

2010-07-25 @ 16:34:29
URL: http://mybulimia.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv - joo helt sant. man får väl ta en dag i taget :)

ååh va härligt det där med lägenheten! du får väl dricka en sjukt massa vatten på vägningarna tills du får flytta :) jag hoppas på det bästa för dig!♥♥

2010-07-25 @ 17:21:29
URL: http://mybulimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback