Yeaah

Snart kommer mamma och pappa hem :)
Haha dom har varit borta en vecka och jag har saknat dom en hel del, hur ska jag klara att flytta om två månader? :O :S
På jobbet idag gick det faktiskt bra, dom hade gjort om lite så det var mycket bättre nu än förra sommaren :)
Men det är massor sjuka så jag måste börja 7 imorgon .__.
Har nyss ätit, åt grönsaksragu som kocken på mitt andra jobb hade lagat, och så sjukt god var den!
Nyttig också, bara grönsaker, ajvar och krossade tomater typ, sen hade jag i cayennepeppar, chili och vitlök också :)
Så dagens intag ser ut såhär:
Frukost: 1 dl 0,5 % Youghurt med två tsk granola musli och en tsk russin
"Lunch": Citronvatten och en Vitamin Well röd grape.
Middag: Grönsaksragu ca: 2 dl.
Övrigt: 4a tuggumin och 3 läkerol.
Fan jag som hade vänjt mig av vid tuggumin :/
Okej, ethär får bli mitt sista paket :P Jag blir så himla uppsvälld i magen av det, och jag var verkligen beroende, typ en påse om dagen tuggade jag :P
Sen lyckades jag sluta men nu har jag börjat igen :(
Men nu är det skärpning som gäller och jag slutar efter detta paket :)
Har precis dammsugit, dammat och skurat för att få det fint tills mamma och pappa kommer hem, inte för att det var stökigt innan men,
Har också borstat båda hundarna samt klippt klor, klippt lite hår på dem och duschat dem.
Haha jag gillar att ha saker att göra så att man slipper tänka på ångesten.
Men nu ska jag nog slappa ett litet tag för jag är så himla mätt.
Vi hörs senare
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback