Vad många ni har börjat bli nu :)

Jättekul tycker jag :)
Ni får gärna skriva och berätta vilka ni är :)
Imorse var jag och vågen bästa vänner
Mitt mål innan Fredag känns inte som en omöjlighet längre
(Målet var ju att väga 48,9)
På Fredag ska jag ut också
Med bästa vän, hon som jag inte får umgås med pga. ätstörningen
Måste jag säga att jag är liiite nervös?
Får inte nämna eller ge någon som helst tendens till ätstörda tankar den kvällen.
Inget klaga på att det är kalorier i drickan, inget "nej jag är inte hungrig" inget jag ser fet ut i dethär.
Jag är jättenervös, vill inte göra henne besviken, min bästa vän.

Undra vafan jag gör uppe nu?
Jag behöver inte åka fören om över en timma :S
Jag kunde bara inte sova längre :/
Sitter här och äter 1/2 dl kräm
Undra vad jag ska äta ikväll?
Undra om det tillåts att jag äter soppa eller kräm ikväll, jag är jävligt tveksam till det, men ska fan komma på något:P

Nu ska jag läsa alla era bloggar och se om det kommit upp något sen igårkväll XD
Stay strong today girls!
Och varje dag såklart :)




Kommentarer
Postat av: Another Alice

Svar: Alltså jag är hysterisk! Tre dagar utan våg nu. Jag exploderar! Måstemåstemåste veta vad jag väger snart!

2010-07-21 @ 13:44:59
URL: http://anotheralice.blogg.se/
Postat av: evelina

du kommer klara det galant, jaaa alla kommentarer är inte så roliga :(:( min lillebror lämnade pizza hemma hos mig för ngr dagar sen. För att pappa tyckte jag var TVUNGEN att äta det :(:(



JAG VILL SE SKORNA :):):)



JA FYFAN VA DUKTIGA VI ÄR, NUUU JÄVLAR <3<3<3<3<3

2010-07-21 @ 14:03:29
URL: http://evelincraazy.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag är daniella, hihi. 17 år från göteborg.

2010-07-27 @ 22:16:32
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback