Söndag?!

Hej och förlåt för den dåliga uppdateringen!
Jag har varit med vänner och familj hela helgen, och igår fick jag typ psykbryt och grät hela kvällen, mycket kul.
Iaf, igår var jag ju i stan med en vän och shoppade, vi hann inte med så mycket eftersom att hon vaknade så himla sent och då var vi inte i stan fören 3 och de flesta affärerna stänger 5 :P
Plus att hon tvingade mig att äta för annars ville hon inte shoppa sade hon.
Jag åt ett par kycklingbitar på Kungshallen.
Var inte på jc också, dom hade sjuuka rean på jeans!
Jag hittade tre par för 777 spänn! :O
Ett par tigerjeans, ett par killahjeans och ett par crocker :) och håll i er nu, i storlek 25! Snacka om att jag blev glad.
När jag vägde som mest hade jag lixom storlek 32
Jag hittade även ett par till apsnygga men dom var förstora :( så ska typ åka i veckan för att kolla efter dem :P

Imorse vägde jag 48,2 :) Men lär ju gå upp ett kilo ikväll.
Mamma och pappa har köpt typ tusen kokostång till mig, dom ville vara roliga när dom var och handlade igår, eftersom att jag dampade ur förra veckan, dom försökte få mig att äta några igår men jag måste ju ha andra grejer till då, eftersom att jag har en "unnadag" som är idag.
Jag vill verkligen skippa den, men det går inte :/
har ändå gått ner 1,5 kilo sen förra söndagen innan unnandet, så är rätt nöjd.
Kommer alltså typ nästa söndag ligga på max. 47

Jag har också läst nånstans om nån diet som går ut på att "chocka" kroppen och äta massor av onyttigt och sen nästa dag bara äta nyttigt, självklart tror jag inte på den dieten men känns bra att ha nåt att skylla på när man är sämst som jag :/

Nu ska jag göra nåt åt mitt taskiga tråkiga liv,
Ha en bra dag allihopa och så lovar jag att höra av mig mer idag
Puss!

Kommentarer
Postat av: ella

du är la inte sämst om du väger 48?XD

2010-07-31 @ 18:20:45
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback