Ska till jobbet

Hej alla finisar<3
Hur mår ni?
Själv mår jag sisådär, ska till jobbet och vet inte vad jag känner inför det.
Det som är plus är att jag inte kan äta förens jag kommer hem och att jag har någonting att fördriva typ hela dagen med.
Det som är minus är att jag har verkligen ingen motivation eller något för att gå dit.
Men det är bara att gå dit nu, nu är jag vaken och har käkat så nu är det bara gå!
Punkt.

Jag åt samma frukost som alltid, men jag hade faktiskt tänkt mig qinoagryngröt med hallon, men gröten kokade över i micron och dessutom såg den inte så aptitlig ut så det fick bli yoghurten istället.
Men imorgon kanske jag får testa grynen ändå, för nu finns det ingen mera yoghurt men mamma köper nog hem det idag ändå, eftersom att det är vad jag lever på.
Typ.

Morgonvikten idag stod på 50,5
Det går neråt igen men inte så snabbt som jag vill.
Någon som har några bra tips?

Ha en bra dag, nu drar jag till det eländiga jobbet.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Francesca

Sv: Tack. Min födelsedag har varit lyckad faktiskt! :D

<3

2010-07-14 @ 18:47:53
URL: http://neuronaut.blogg.se/
Postat av: jen

På mitt jobb finns de sjukt med mat ! och alla äter/fikar hela tiden :/ BLÄÄ.

Tur att din och alla andra bloggar finns så man kan peppa sig själv :)

Kramar

2010-07-15 @ 00:54:05
URL: http://norththin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback