Ont i magen

Jaa som rubriken säger, jag har ont i magen så sjukt ont.
Det är som ett tryck under revbenen precis, kanske beror på stress från jobb och så.
Har verkligen inte mått bra på senaste tiden :/
Funderade till och med på att klättra upp på taket idag för att hoppa ner och hoppas på att bryta benet så att jag skulle slippa jobba imorgon.
Jag vill verkligen inte jobba imorgon, min psykiska hälsa klarar inte det.
Jag mår fan inte bra, men när ska mamma och pappa märka?
Vill ju kunna prata med dem, de kommer hem imorgon ska jag säga nåt ?
Eller ska jag fortsätta lådsas som det regnar ?
Hur ska ag göra med jobbet imorgon då, jag vill verkligen inte, Men har jag såhär ont i magen så sjukanmäler jag mig.
Jag hatar att göra det men jag klarar inte att jobba just nu.
Grät hela dagen på jobbet idag,
Men som tur var jobbade jag med den bästa så han lät mig inte göra så mycket eftersom att jag mådde dåligt.

Nu ska jag väll sova om jag nu ska jobba imorgon.
Måste ju fan ha pengarna :/

Och imorgon är det dax för vägning och inlämning av vikt i tävlingen, det känns som att flera kilo har runnit av, hoppas det.
Är dock svullen just nu, har tuggat typ 1 paket tuggumi :/
Godnatt!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback