Nu ska ni få höra

Jag har precis kommit från Grönan
Vill ni höra den bittra sanningen?

Jag fick Ångest ändå
Fast att jag bestämt mig för att skippa den
Men ni ska ändå få veta vad jag ätit:

Vi åt en grillbuffé där jag åt följande:
1 och en halv grillad kycklingfilé
kanske 150 g majs
6 ananasringar
Lite ungsrostade grönsaker
Ganska mycket guaccamole
Salsasåsgrejs
Lite räkor


Det var rätt jävla mycket och jag blev asmätt, och sen blev jag assugen på godis men jag stod emot allt, inget godis, ingen glass, ingen munk och inga popcorn
Men har ändå feta ångesten för all mat, så jävla mycket åt jag :/
Åt fan för en hel vecka, men kunde inte hejda mig, det var så gott och jag var så hungrig och slut.
Vägde mig direkt när jag kom hem, väger 1,4 kilo mer än imorse! :O
Faan!
Tog två dulco
Hoppas att vikten rinner av nu
Vill inte vara uppe på 50 igen
Och det värsta är att jag är fortfarande så jävla godis sugen
Så sugen att jag förmodligen kommer åka ända till affären imorgon bara för att köpa godis
Ja det är väll ca. 4 mil eller nåt dit, så ni ser ju själva hur sjuk jag är

Vill jag förstöra min kropp och bli hur fet som helst eller?
Vill ha mitt jävla godis nu!
Jag klarar inte detta jävla sug!

Aja Grönan var toppen i övrigt :)
Kännde mig inte så fet innan middagen heller och jag och min vän hade trevligt och åkte rätt mycket grejer
Drog hem typ efter sommarkrysset
Så skönt att få umgås med henne igen
Det var så länge sen

Nu känner jag att jag är för trött för att skriva något vettigt
Så vi hörs imorgon okej ?:)
Puss!

Kommentarer
Postat av: R & S

Vad är dulco för något? :)

2010-07-18 @ 02:29:56
URL: http://29sept09.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback