Klockan är inte ens 8

Och jag har varit vaken ett bra tag.
Drömde att jag åt och blev fet igen
Men vågen visade på 4an imorse igen, och jag hade tom. gått ner 200 gram till
Haha 200 gram är inte mycket men det är iaf någonting
Nu sitter jag och dricker massor med vatten,
Mamma tänker tvinga mig att väga mig med henne breve, hon säger att jag inte får väga under 50,5
Det är över ett kilo dit
Och jag hinner inte äta frukost innan
För det ska vi göra tillsammans allihopa
Jag vill äta det vanliga med dom kommer tvinga i mig mer
Vill inte ha
Vill ju vara snygg idag på Grönan
Eller så snygg som möjligt

Åh har redan ångest inför all fet mat som finns där
Men jag ska klara denna dag ångestfri!

Puss.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vet inte om den förra kommentaren kom fram.. men men, skriver igen. Jäklar vilken viktnedgång! Jag har också vägt mer än jag gör idag, 73 kg som mest. Är också 1,68 cm lång :P hur gammal är du?

2010-07-17 @ 09:35:10
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: Francesca

Man brukar ju i alla fall bränna rätt mycket kalorier på nöjesparker eftersom att man vandrar runt så mycket!



Ha det bra. <3

2010-07-17 @ 17:35:18
URL: http://neuronaut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback