Kläder och skor gör mig lycklig!

Har precis kommit hem från Centrum där jag shoppade lite kläder igen (A)
Jag blir glad av att köpa kläder så det kändes passande att bege sig ut och handla lite idag :)
Jag köpte två st tjocktröjor, 1 blus, ett par jeans, ett par andra byxor, ett par rosa mjukisbyxor, haha
Och ett par apsnygga skor :)
Allt var på rea utom skorna så det blev jävligt billigt typ :P

Jag har tränat nu när jag kom hem så nu är jag rätt helt slut
Köpte godis inför Söndag också, dum jag är men så är det.
Imorgon blir det ut och äta, bajs. Det blir en sallad.
På Lördag blir det ut och äta, grillbuffé
På Söndag blir det godis och chips.
Är jag dömd att gå upp 13425436 kilo i helgen eller vad? :D

Pallar inte bry mig
inte just nu iaf
Fast nu ljög jag, jag bryr mig som bara den, kan inte sluta tänka på det faktiskt .__.

Och idag har jag ätit :
1 dl youghurt med 1 dl hallon
Och jag ska äta:
En aborrefilé till middag.

Hoppas på minus imorgon på vågen ändå, men är tveksam
Hoppas verkligen, så att jag kanske inte behöver ha liiika mycket ångest hela helgen.

Nu ska jag vila.
Puss!

Kommentarer
Postat av: nixpro

Hurra för aborrfilén :o)

2010-07-29 @ 17:44:06
URL: http://nixpro.bloggplatsen.se
Postat av: Anotherana

Sv: tja, mina föräldrar tror ju att jag "frisk" eftersom jag inte bott där på två år, och under den tiden jag bodde där i en månad ungefär efter att jag varit på sjukhuset så trodde de att all min viktnedgång berodde på att jag varit magsjuk. Och jag berättade inte för läkarna så de trodde bara att hjärtat skulle bli bra om jag fick lite dropp och sånt. Jag har inte fått nån mer hjälp för ätstörningen sen sist jag sökte hjälp när jag var 15 och ingen förutom min pojkvän och en kompis vet att jag har ätstörningar.

2010-07-29 @ 19:09:30
URL: http://anotherana.webblogg.se/
Postat av: Nellie

Känner igen det där , använder sig av shopping för att må bra ;D haha !



Men lycka till i helgen, håller tummarna på att du inte går upp :)

2010-07-31 @ 10:46:48
URL: http://monelia.blogg.se/
Postat av: ella

shopping botar allt typ.

2010-08-12 @ 15:30:35
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback